UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Дорожній мотоцикл KOVI VERTA : Колір

Артикул verta_black
Немає в наявності
62 131 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Бензиновий, з системою повітряно-масляного охолодження, одноциліндровий з балансувальним валом, один распредвал в верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC) з приводом пластинчастої ланцюгом, двохклапанний механізм з роликовими штовхачами (рокерами). Суха вага двигуна 27 кг.
Ступінь стиснення 10,2:1
Об'єм, см3 199,9
Система електроживлення АКБ 12N7-4A (Свинцево-кислотна батарея)
Система запалювання Електронне СDI
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 17 / 8000
Максимальний обертовий момент, Нм / об.хв. 16,8 / 6500
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід. Безсальніковая ланцюг. Співвідношення зірок: Провідна зірка на 15 ведена 47
Задні гальмівні механізми Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 3,7 мм
Передні гальмівні механізми Дисковий, двухпоршневой супорт з радіальним кріпленням, гідравлічний. Діаметр диска 300 мм. Товщина диска 3,7 мм
Підвіска задня Маятниковий важіль з перехідним діаметром профілю виконаний зі сталі; пружний елемент моноамортизатор з кутом установки 31 градус по відношенню до вертикальної осі
Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу. Хід стиснення 118 мм.
Колесні диски Алюмінієвий обід пофарбований порошковою емаллю. Посадочні розміри ободів переднього колеса - 2.75 х17; заднього колеса - 3,50 х17 (параметри вказані в дюймах)
Максимальна швидкість, км./год. ≥119
Кліренс, мм 155
Розмір шин передні / задні 110 / 70-17 - переднє колесо і 140 / 70-17 заднє колесо
Об'єм паливного баку, л 10
Система охолодження повітряно-масляне
Тип запуску двигуна Електростартер
Бак мастила в двигуні, л 1,1
Рама Прямокутній перетин з Складення Сталевого сплаву з двома поздовжнімі силових Напрямна (Які розходяться в сторони від обойми рульова вала)
Рекомендоване пальне Бензин з октановим числом не менше 95
Рекомендований клас в'язкості мастила SAE 10W / 40; SAE 15W / 50 в залежності від сезонності JASO MA 2; API не нижче SG, SH. Рекомендований продукт: Motorex Formula 4T 15W50
Система живлення двигуна Карбюратор
Потужність двигуна від 11 до 20 к.с.
Довжина, мм. 1950
Ширина, мм. 740
Висота по сідлу, мм 798
Висота, мм 1170
Колісна база, мм 1305
Споряджена маса, кг 129

Дорожній мотоцикл Kovi VERTA. Вуличний красень.

А ви думали що Kovi можуть робити ендуроподобние позашляховики? А ось і ні. Є й такий варіант - міський нейкед. І правда ви вже десь це бачили? Звичайно, це ж стилізація під хондовскую дизайн-концепцію Neo Cafe Racer. А чому б і ні?

Технічні особливості Kovi VERTA

Двигун - чотиритактний карбюраторний з повітряно-масляним охолодженням об'ємом 199 к. См., Потужністю 17 к.с. і максимальним крутний моментом в 16.8 Нм на 6500 об. хв. Є внутрішній балансовий вал.

Коробка - 6 ступенів, цілком сучасна і допомагає на високих оборотах їхати швидше, ніж спочатку чекаєш це від 200-кубатурника. 110 км /год. він цілком може, хоча його комфортна швидкість все таки нижче. Бак 10 л. і електростартер.

Підвіски - стандартні для міського дорожника. Спереду - “ перевертень ” з ходом в 118 мм, позаду - маятник з моноамортизатором. Нічого особливого. Загальний кліренс 155 мм.

Гальма - є, вони гідравлічні, перед - діаметр диска 300 мм і два поршня, зад - 240 мм і один поршень. При вазі в 129 і його потужності їх більш ніж достатньо. Колеса з 17 дюймів і алюмінієві обода.

Рама - сталева, є пластиковий захист днища, досить зручна і інформативна цифрова приборка і красива світлодіодна оптика. Стилізований мінімалістичний полупрямоточний глушник.

Для кого ти, Kovi VERTA?

Забудьте цифри і все що писалося зверху. VERTA створена не заради цифр, а заради естетичного задоволення і зовнішності. Чорт забирай, мотоцикл дуже красивий! Ясна річ, для любителів міських нейкед і такого “ рубленого &rdquo ;, агресивного дизайну Можна сказати спасибі дизайнерам Хонди що розробили концепт, і Kovi, що його акуратно і симпатично натягнули дизайн на малокубатурнік. Їде чи Kovi VERTA? Для своєї потужності непогано, все таки 6 ступенів тягнуть. Оптимально ж двигун працює в першій половині регістра. Чи підійде новачкові? Невелика вага, низька посадка і прогнозований мотор кажуть Да. Щоденна експлуатація - легко. За брівкам стрибати обережно - не найвищий мотоцикл! При всій своїй красі Kovi VERTA ще й недорого коштує. Все таки вдалося дотримати баланс між оптимально-мінімальною комплектацією і раціональної вартістю.

Сайт бомба! Мотоцикл відправили в той же день коли заказав! Все приїхало чудово та саме головне швидко!) З документами теж саме! Заказуйте з відси не пошкодуєте! Рекомендую!!!
Відповісти
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору