Є такий цікавий термін – "реінкарнація". Для людини це означає приблизно таке: повне якісне оновлення, перехід в інший стан - це і є перетворення. Звичайно для техніки цей термін не зовсім коректно застосовувати, але з іншого боку, він дуже точно відображає повернення в реальність моделі Musstang Альфа МТ125-2 після того, як його застарілий родич не виготовлявся останні п'ять років і ми раніше про це писали.
Те, що ми пропонуємо зараз - за рядом технічних змін і якості краще, ніж те, що було раніше. А причина появи досить прозаїчна – модель затребувана. Вона цікава як транспортний засіб за доступні гроші і, як і раніше, користується попитом.
Ми нижче позначимо ті доповнення, які реалізовані у поточному варіанті оновленої Альфи 2025 року. Описувати конструктив немає особливого сенсу, оскільки вона відома якщо не всім, то дуже багатьом.
- Двигун виріс обсягом і потужності. Збільшився і діаметр циліндра до 52,4 мм і хід поршня. Він більш тяжкий і має більший ресурс. Гільза циліндра виконана не з чавуну, а з алюмінієвого сплаву.Дуже важливо і те, що під цю модифікацію двигуна на моделі встановлений інший глушник зі збільшеною пропускною здатністю. Для двигуна невеликого робочого об'єму це дуже важливо, щоб він справді працював у правильному режимі та видавав свої розрахункові параметри за потужністю;
- Важіль управління "підсосу" (правильніше говорити збагачувача паливної суміші) має дистанційне управління і перемістився на ліву сторону керма під блоком управління- це зручно;
- Кермо стало високим, тобто він збільшився вгору. Для високих людей зручно, тому що при максимальному куті повороту не впирається в коліна, а для людей невеликого зросту висота, що збільшилася, дозволяє їздити з прямою спиною, а не нахилятися до керма;
- Диски коліс алюмінієві та зроблені за однотипним варіантом, який заслужив на визнання серед користувачів інших мопедів Musstang. Цей обід набагато міцніший за типові прямі п'ятиспицеві модифікації, які страждали на наших дорогах від ударів дуже інтенсивно і "втрачали форму";
- У комплектацію додано переднє дискове гальмо і керуючий важіль з гідравлічним приводом;
- Посилена передня вилка з кращою енергоємністю та задні амортизатори збільшилися за довжиною та кількістю витків пружини і стали більш енергоємні;
- Конструкція рами змінена і пофарбована краще за колишнє. Трубчасті елементи каркаса багажника і бічних підніжок не тільки збільшилися в діаметрі, але й фарбуються тепер матовою фарбою з додаванням пластифікатора - це значно покращило стійкість до атмосферних впливів та механічних - подряпин та сколів;
- Задній маятник відтепер штампований та іншої форми - він міцніший за кутовою жорсткістю;
- Обновлення повністю оптика та покращена герметизація з'єднань проводки основних та другорядних проводів:
- Фара вже стала світлодіодною.
- Покажчики повороту більш яскраві і винесені на всі боки для кращого візуального визначення тими, хто їде позаду мопеда чи назустріч.
- Задній ліхтар стоп-сигналу оснащений яскравішою лампою і теж став більш помітним;
10. З приємного стандартного доповнення – USB-порт (заряджання мобільних пристроїв). Ця штука безсумнівно корисна навіть для тих людей "старого загартування", хто ще роки чи два тому не розумів її призначення, а зараз активно використовує смартфон для власної зручності комунікації;
11. Крім всього перерахованого в Musstang Альфа 125-2, є ще зміни, які не помітні з першого погляду. Це стосується кріпильних елементів, встановленого акумулятора, покращеної якості фарбування всіх деталей і м'якше сидіння. Все це краще побачити, порівняти з іншими варіантами моделей, які "НЕ Musstang", тоді можливість оцінити та зробити правильний вибір буде масштабнішою.
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ НА ТЕ, ЩО БАГАЖНИЙ КОФР НЕ Є СТАНДАРТНОЮ КОМПЛЕТАЦІЄЮ МОДЕЛІ, А МОЖЕ БУТИ ЗАПРОПОНОВАН ЗА ДОПЛАТУ.
На фото зліва модель зразка 2014 року, на фото праворуч оновлений варіант 2025 року:

І декілька фото, які показують деякі оновлені елементи


