Скаут T-18 Generation II на дорожньої гумі & ndash; це одна з різновидів мототрактора Скаут T-18 Generation II. Вона відрізняється від звичайного 18-го Скаута передніми покришками: замість гуми з шевронним малюнком на передніх колесах встановлені дорожні покришки, які мають ряд переваг. Давайте розглянемо їх по порядку: 1.Управление: округла форма покришок дозволяє легше керувати машиною. Вона їде рівно і не розгойдується. Водієві набагато простіше управляти мототрактором. 2.Манёвренность: з огляду на відсутність гідропідсилювача рульового управління, шосейна гума дозволяє легше змінювати курс руху трактора. Оператор апарату набагато легше і швидше вивертає кермо до граничної точки. Такий тип покришок також дозволяє знизити радіус розвороту машини (2,4 метра!). 3.Благодаря дорожнім покришок Скаут T-18 Generation II набагато краще почуває себе при пересуванні по асфальтовим дорогам. Так як опір і вібрація менше, то швидкість набирається швидше, а витрата палива трохи менше. Задній привід, природно, залишається при тракторної гумі, так як такий малюнок максимально ефективно утримує зчеплення з ґрунтом та в повній мірі втілює крутний момент в тягове зусилля. Розміри задніх покришок залишилися без змін & ndash; 9,5-16 & rdquo ;, в той час як передні колеса отримали дорожню гуму з параметрами 6-12 & rdquo ;. У всьому іншому мототрактор Скаут T-18 Generation II на дорожньої гумі не відрізняється від оригіналу. Під капотом у нього працює одноциліндровий чотиритактний дизельний двигун ZS1105 з робочим об'ємом 1115 куб.см. При скромному витраті дизпалива цей мотор видає потужність в 18 л.с. / 13,24 кВт. Він досить добре показує себе на просторах українських полів і при правильному експлуатуванні він може без проблем прослужити кілька сезонів. Наявність електростартера і водяної системи охолодження в тракторі роблять його використання значно комфортніше і ефективніше в будь-який час року. Коробка перемикання передач, яка працює на шести передніх і двох задніх швидкостях, укомплектована дводисковим зчепленням фрикційного типу. Саме завдяки цьому перемикання між передачами в машині таке зручне і плавне. Передача крутного моменту здійснюється зі шківа двигуна за допомогою двох клиновидних ременів В3300. Ці ремені не дають пошкодити КПП при перевантаженні і спрацьовують як запобіжник. Таким чином, заміна ременів обходиться значно дешевше і відбувається швидше, ніж ремонт трансмісії. Задній міст Скаут T-18 Generation II обладнаний планетарним диференціалом, що блокується, який автоматично вимикається включенням нейтральній передачі. Диференціал не тільки виключає пробуксовку задніх коліс на слизькій поверхні, але і дозволяє колесам обертатися незалежно один від одного при розвороті техніки. Таким чином, водієві не потрібно гальмувати правим або лівим гальмівним барабаном і гума не страждає при цьому. Обидві осі мототрактора мають регульовану ширину в діапазоні від 1250 до 1510 мм. Така функція часто грає на руку водієві: при роботі з вантажами максимальна ширина збільшує стійкість машини, а при роботі в вузькому просторі / закритому приміщенні / в міжряддя - найзручніше встановити мінімальну ширину осей. Скаут T-18 Generation II на дорожньої гумі & ndash; це повернення до класичної комплектації трактора, коли шевронною гумою комплектувалися тільки провідні колеса. Заміна передніх покришок на дорожні значно спрощує завдання оператора по управлінню мототрактором і дозволяє виконувати роботу в менші терміни. Машина ефективно реалізує себе в сільському господарстві з посівною площею до 5 Га і на будівельних майданчиках. P>