& nbsp;
Lifan BTR200. Невмируща класика.
Не всім необхідний ультрамодний дизайн і інноваційні технологічні процеси. Є великий пласт користувачів, яким необхідна простота, надійність і витривалість. Саме на цих трьох критеріях і побудований Lifan BTR200. Чотири такту, два клапана з ланцюговим приводом, один балансовий вал і повітряне охолодження & mdash; на виході маємо 13,6 к.с. з чималим для такого обсягу крутним моментом 13 Нм при 6500 об. в хв. Карбюратор, п'ятиступінчаста КПП, задній маятник зі здвоєними пружинами, електро та кік стартер. Аналогова приладова панель, втім, оснащена всіма необхідними інструментами. Велике довге сидіння і багажник. Здавалося б простіше нікуди. Все підпорядковано головній ідеї виробника & mdash; тут ламатися то нема чому, і мотоцикл буде працювати багато років, тільки міняйте вчасно масло і зовсім не лийте в бак повну гидоту. Lifan BTR200 - це перш за все & ldquo; робоча конячка & rdquo ;, здатна возити вантажі та людей по різних покриттях і в різних умовах & mdash; кліренс в 180 мм, невелика вага в 125 кг. та 18-ие колеса дозволяють. Такий собі сільський житель. Ну і звичайно це одна з найбільш недорогих моделей у Lifan. А ще він сподобається представникам старшого покоління, в душі яких до сих пір живе ностальгія по & ldquo; Мінську & rdquo; і & ldquo; сходам & rdquo;.