Дорожній мотоцикл Kovi VERTA. Вуличний красень.
А ви думали що Kovi можуть робити ендуроподобние позашляховики? А ось і ні. Є й такий варіант - міський нейкед. І правда ви вже десь це бачили? Звичайно, це ж стилізація під хондовскую дизайн-концепцію Neo Cafe Racer. А чому б і ні?
Технічні особливості Kovi VERTA
Двигун - чотиритактний карбюраторний з повітряно-масляним охолодженням об'ємом 199 к. См., Потужністю 17 к.с. і максимальним крутний моментом в 16.8 Нм на 6500 об. хв. Є внутрішній балансовий вал.
Коробка - 6 ступенів, цілком сучасна і допомагає на високих оборотах їхати швидше, ніж спочатку чекаєш це від 200-кубатурника. 110 км /год. він цілком може, хоча його комфортна швидкість все таки нижче. Бак 10 л. і електростартер.
Підвіски - стандартні для міського дорожника. Спереду - “ перевертень ” з ходом в 118 мм, позаду - маятник з моноамортизатором. Нічого особливого. Загальний кліренс 155 мм.
Гальма - є, вони гідравлічні, перед - діаметр диска 300 мм і два поршня, зад - 240 мм і один поршень. При вазі в 129 і його потужності їх більш ніж достатньо. Колеса з 17 дюймів і алюмінієві обода.
Рама - сталева, є пластиковий захист днища, досить зручна і інформативна цифрова приборка і красива світлодіодна оптика. Стилізований мінімалістичний полупрямоточний глушник.
Для кого ти, Kovi VERTA?
Забудьте цифри і все що писалося зверху. VERTA створена не заради цифр, а заради естетичного задоволення і зовнішності. Чорт забирай, мотоцикл дуже красивий! Ясна річ, для любителів міських нейкед і такого “ рубленого &rdquo ;, агресивного дизайну Можна сказати спасибі дизайнерам Хонди що розробили концепт, і Kovi, що його акуратно і симпатично натягнули дизайн на малокубатурнік. Їде чи Kovi VERTA? Для своєї потужності непогано, все таки 6 ступенів тягнуть. Оптимально ж двигун працює в першій половині регістра. Чи підійде новачкові? Невелика вага, низька посадка і прогнозований мотор кажуть Да. Щоденна експлуатація - легко. За брівкам стрибати обережно - не найвищий мотоцикл! При всій своїй красі Kovi VERTA ще й недорого коштує. Все таки вдалося дотримати баланс між оптимально-мінімальною комплектацією і раціональної вартістю.