Компактний, маневрений, недорогий, але при цьому багатофункціональний і надійний задньопривідний трактор. Дозволено до експлуатації на дорогах загального користування. Має рамну компоновку, економний дизельний двигун з водяним охолодженням і електростартером, гальма барабанного типу, зчеплення одинарної дії. Передача від двигуна на коробку передач - Кліноременная, коробка передач забезпечує 6 швидкостей переднього ходу і 2 заднього, є вал відбору потужності. P>
Конструктивні особливості: b> p>
p>
- Розсувна передня балка (ступінчаста регулювання колії) li>
- Подовжені піввісь заднього моста (плавне регулювання колії) li>
- КПП комбінованого типу (3 + 1 ) × 2 li>
- Ручне регулювання подачі палива li>
- Гідравлічна система з плаваючим режимом роботи li >
- Окремий масляний бак для гідросистеми на правому крилі li>
- Задні гальма барабанного типу, дві педалі гальма li >
- Електрогенератор потужністю 200 Вт li>
- Зручне розташування органів управління li>
- Повітряний фільтр контактно-масляного типу li>
- Ведучий шків з п'ятьма струмками li >
- Три клинових ременя В-3150 li>
- трьохкулачковим зчеплення одинарної дії, поєднане з веденим шківом li>
- Підпружинений механізм автоматичного натягу пасової передачі li>
- Блокування диференціала заднього моста li>
- Стартер редукторного типу li>
- декомпресор li>
- Розподільник гідросистеми встановлений безпосередньо на корпусі гидронасоса: між сидінням і правим крилом li>
- Гідроциліндр навісної системи закріплений на рамі адаптера поліпшеної конструкції li>
- Прес-маслянка для змащування осі кріплення переднього моста li> < / Ul>
Комплектація: b> p>