Дорожній мотоцикл KOVI FCS 250. Червоний баронет
Гарний, так? Але це не CRF250 Хоча че вже приховувати, безумовно стилізований під цю вельми популярну Хонду. І не тільки зовні - за завданнями вони теж стоять десь поруч.
Технічні особливості KOVI FCS 250
Мотор LONCIN 167FMM - одноциліндровий карбюраторний двохклапанний четирехтактніков. Простий, надійний і перевірений двигун. Хоча щодо першого не так вже явно - повітряно-масляне охолоджування, балансовий вал і цікаві режими роботи роблять його оптимальним для цієї моделі. Щодо решти - питань ніяких. Потужність - 17 "коней", крутний - 17.9 Нм на 6 тис. А максимальні оберти - 7500. Кращий режим роботи - внизу і на середніх, а от ближче до верху віддача потужності йде вже так собі. Але 110 км /ч. він їде, а чого ще хотіти від такого обсягу? КПП - 6 ступенів, через що ця генерація FCS 250 втратила кікстартера - його просто нікуди встромляти. Зате електрозапуск працює відмінно, як і здвоєна LED оптика і скромна, але інформативна приборка з змінним підсвічуванням. Підвіска характерна для дорожника. Регулювань не передбачено, та й не потрібні вони. Спереду вилка-перевертень діаметром 43 мм. позаду - маятник з прогресією і моноамортизатором.
Гальма - дискова гідравліка з армованої магістраллю. Перед - два поршня і діаметр 242, зад один поршень і диск 220 мм.
Диски - сталеві, спіцованние, 21 і 18 дюймів. Гума - універсальна, ближче до дорожнього типу, але зубаста.
Рама - сталь, матеріал обважування - штука зі складним і довгим назвою блок-сополімер пропілену з етиленом. Якщо коротко - для дорожника добре, і якщо гнеться то покриття не покривається мікротріщинами. Є пластиковий захист днища і ветровик, невеликий бардачок, невелика багажна платформа і інші дрібниці.
Кому підійде KOVI FCS 250?
Ну, хто хоче Хонду, але грошей немає :-) Жарт! Справді, як і оригінал, FCS 250 - це універсальний дорожній мотоцикл на кожен день, здатний їхати на не найскладнішій бездоріжжі. І нехай зовнішність не обманює - це точно не хард ендуро, хоча кліренс 265 мм. може допомагати. Так важить чимало - 150 кг добірної міцної сталі. Зате м'яка підвіска і можливість опустити мотоцикл з висотою по сідла в 890 мм дозволяє цілком зручно їздити людям з ростом 175 мм і навіть нижче. Він прогнозований в управлінні і підійде розміреного новачкові. Для невеликого подорожі або раллірейда - бака в 10.2 літра вистачить десь на 300 км. не найбільш жорсткого вкручування ручки газу. І чорт забирай, який він гарний!