UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Дорожній мотоцикл KOVI FCS 250 : Колір Червоний

Артикул KOVI FCS 250
Немає в наявності
66 980 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна 167FMM Бензиновий, одноциліндровий, двохклапанний, повітряного-маслянного охолодження з окремим масляним радіатором і внутрішнім балансувальним валом (Виробник LONCIN)
Обертовий момент, Нм / об.хв. 17,9 / 6000
Ступінь стиснення 9,2:1
Об'єм, см3 233
Система електроживлення АКБ 12V, GTX7L-BS (AGM-батарея)
Система запалювання Електронне CDI.
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 17 / 7500
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід. Безсальніковая ланцюг 520 HSC. Кількість зубів передньої і задньої зірок: 13T (сталева) / 40T (сталева).
Задні гальмівні механізми Дисковий з двохпоршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 3,7 мм. Гальмівна магістраль виготовлена ​​з поліаміду з скловолокном.
Передні гальмівні механізми Дисковий з двохпоршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 242 мм. Товщина диска 3,7 мм. Гальмівна магістраль виготовлена ​​з поліаміду з скловолокном.
Підвіска задня Сталевий маятниковий важіль, моноамортизатор з кріпленням через систему прогресії.
Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу. Діаметр пера 41 мм. Можливість зміни регулювань стиснення або відбою не передбачена
Колесні диски Сталеві, спіцованние
Максимальна швидкість, км./год. ≥112
Кліренс, мм 265
Розмір шин передні / задні 80 / 100-21 / 120 / 80-18
Об'єм паливного баку, л 10.2
Тип запуску двигуна Електростартер
Бак мастила в двигуні, л 1.1
Рекомендоване пальне Бензин з октановим числом не менше 95
Рекомендований клас в'язкості мастила 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетичне масло для мотоциклетних двигунів (в залежності від сезонності)
Система живлення двигуна Карбюратор DENI PZ27
Потужність двигуна від 11 до 20 к.с.
Довжина, м. 1.9
Ширина, м. 0.6
Висота, м. 0.9

Дорожній мотоцикл KOVI FCS 250. Червоний баронет

Гарний, так? Але це не CRF250 Хоча че вже приховувати, безумовно стилізований під цю вельми популярну Хонду. І не тільки зовні - за завданнями вони теж стоять десь поруч.

Технічні особливості KOVI FCS 250

Мотор LONCIN 167FMM - одноциліндровий карбюраторний двохклапанний четирехтактніков. Простий, надійний і перевірений двигун. Хоча щодо першого не так вже явно - повітряно-масляне охолоджування, балансовий вал і цікаві режими роботи роблять його оптимальним для цієї моделі. Щодо решти - питань ніяких. Потужність - 17 "коней", крутний - 17.9 Нм на 6 тис. А максимальні оберти - 7500. Кращий режим роботи - внизу і на середніх, а от ближче до верху віддача потужності йде вже так собі. Але 110 км /ч. він їде, а чого ще хотіти від такого обсягу? КПП - 6 ступенів, через що ця генерація FCS 250 втратила кікстартера - його просто нікуди встромляти. Зате електрозапуск працює відмінно, як і здвоєна LED оптика і скромна, але інформативна приборка з змінним підсвічуванням. Підвіска характерна для дорожника. Регулювань не передбачено, та й не потрібні вони. Спереду вилка-перевертень діаметром 43 мм. позаду - маятник з прогресією і моноамортизатором.

Гальма - дискова гідравліка з армованої магістраллю. Перед - два поршня і діаметр 242, зад один поршень і диск 220 мм.

Диски - сталеві, спіцованние, 21 і 18 дюймів. Гума - універсальна, ближче до дорожнього типу, але зубаста.

Рама - сталь, матеріал обважування - штука зі складним і довгим назвою блок-сополімер пропілену з етиленом. Якщо коротко - для дорожника добре, і якщо гнеться то покриття не покривається мікротріщинами. Є пластиковий захист днища і ветровик, невеликий бардачок, невелика багажна платформа і інші дрібниці.

Кому підійде KOVI FCS 250?

Ну, хто хоче Хонду, але грошей немає :-) Жарт! Справді, як і оригінал, FCS 250 - це універсальний дорожній мотоцикл на кожен день, здатний їхати на не найскладнішій бездоріжжі. І нехай зовнішність не обманює - це точно не хард ендуро, хоча кліренс 265 мм. може допомагати. Так важить чимало - 150 кг добірної міцної сталі. Зате м'яка підвіска і можливість опустити мотоцикл з висотою по сідла в 890 мм дозволяє цілком зручно їздити людям з ростом 175 мм і навіть нижче. Він прогнозований в управлінні і підійде розміреного новачкові. Для невеликого подорожі або раллірейда - бака в 10.2 літра вистачить десь на 300 км. не найбільш жорсткого вкручування ручки газу. І чорт забирай, який він гарний!

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору