UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Електротрайк FADA BULLi, 600W

Артикул FADA BULLi
Немає в наявності
41 764 грн
42 552 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип приводу прямой привод на ведущие задние колеса
Ємність акумулятору Lead-Acid 60V-20A
Запас ходу на електротязі, км. ≤55-60
Максимальна потужність електромотора, Вт 650
Розрахункова кількість циклів заряду батареї ≤650
Додаткова опція Розкладні сидіння від 1 до 3-х посадочних місць
Макс. швидкість при русі на електротязі км / год ≤35
Довжина, мм. 1550
Ширина, мм. 680
Висота, мм 1000
Споряджена маса, кг 121

Електротрайк  FADA BULLі  як і інші триколісні засоби для пересування у модельному ряді FADA, по суті, є триколісним велосипедом. Однак у його конструкції є чимало відмінностей від звичних оку велосипедів у прямому розумінні цього слова.

   Основною технічною особливістю всіх трайків FADA є електродвигун. Це не інтегрований варіант велосипедного мотор-колеса. Мотор на моделях Fada являє собою відокремлений тяговий модуль виносного типу. Він безщітковий з приводним валом (сердечником) з термозміцненої сталі. Це двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим ребранням для зовнішньої тепловіддачі. У конструкції двигуна застосована одна з найновіших технологій, яка заснована на використанні не неодимових магнітів, а алюміній-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу мають хорошу термостійкість і механічну міцність. Виливка є методом виробництва таких магнітів, що найбільш широко використовується. Вони використовуються в гальмівних системах ABS в автомобілях, язичкових контактах, датчиках та в медичному обладнанні.

Сплав AlNiCo має низку важливих характеристик:

  • низька коерцитивність;
  • високий рівень залишкової індукції: магніти деяких форм можуть створювати потужні магнітні поля. Порівняно з феритовими магнітами  мають набагато більше значення індукції насичення та, відповідно, залишкової індукції;
  • максимальна  робоча температура до 450 °C;
  • складається з досить дорогої сировини: нікелю та кобальту (ці два матеріали є ключовими у виробництві АКБ для всіх електромобілів)

Якщо висловитися більш зрозуміло - найбільш важливим і значущим плюсом магнітів AlNiCo є довготривалість їх ефективності. Електромагнітна індукція зберігається протягом декількох років без істотного зниження, а це забезпечує електромотору тривалу працездатність протягом тривалого терміну експлуатації.

      Привід від двигуна організований через понижувальний редуктор шестерного типу з двома півосями нерівної довжини, які передають момент на задню провідну вісь електротрайка. Це обумовлює високу експлуатаційну надійність елемента і звичайно ж виключає наявність приводних зірок, ланцюгів і всього того, що на такій техніці дуже швидко зношувалося б. З урахуванням ваги самої моделі і навіть дозволеного навантаження в 215-220 кг. шестерний редуктор + приводні півосі - просте і дуже надійне рішення, що не вимагає частого регулювання, очищення та заміни деталей. Єдина увага час від часу потрібно приділяти заміні трансмісійної олії в редукторі або залити після придбання більш якісний варіант з числа іменитих і таким чином збільшити інтервал заміни.

 Електротрайк FADA насправді не призначений для того, щоб долати складні рельєфи. Звичайно він може впоратися з проїздом ям і колдобин на наших дорогах на малому і середньому ходу, але це транспорт не для бездоріжжя, тому не було жодного сенсу ускладнювати конструкцію підвісок, подорожчаючи її і роблячи більш вразливою. Підвіска на всіх електротрайках здійснена за принципом простоти і надійності. Ззаду міст спочиває на двох поздовжніх важелях, які між собою додатково з'єднані поперечним розпірним елементом. закритого прямокутного перерізу. У передній частині вони кріпляться через сайлентблоки до рами, а в кінці встановлено амортизатор з пружиною. Конструкція являє собою залежну підвіску з поперечною балкою заднього моста. Причому сама балка мосту знаходиться над П-подібною конструкцією важелів і поперечного елемента. Це виконано для того, щоб зменшити вразливість деталей та збільшити дорожній просвіт позаду. Передня ж підвіска є класичною телескопічною вилкою. Нічого зайвого та складного.

  Триколісний Bulli в типовому режимі використання розрахований для використання  двома пасажирами + водій.
Якщо на трайці переміщається одна людина, він може вибрати собі зручне положення завдяки величезному діапазону регулювання. Вона призначена для ситуацій, коли транспорт використовується людьми з обмеженими можливостями або травмами ніг, коли єдине зручне положення це напівзігнута нога, а отже, для неї має бути достатньо вільного простору. Саме сидіння має бічні підлокітники та спинку з м'якою вставкою для зручнішої посадки.
Крім цього в моделі передбаченаможливість трансформації сидіння  для забезпечення окремих місць.  На фото позначено три варіанти конфінурації сидінь. У принципі в поїздці на коротку дистанцію на Bulli можна розмістити і трьох осіб, за умови, що третьою буде дитина.
Якщо ж їде одна людина, середнє сидіння можна перевернути на 180 градусів (дном вгору) і nbsp; у складеному вигляді воно розміститься під основним, а маленьке сидіння для дитини просто складається вниз і не заважає при їзді дорослому.  Про середнє сидіння в розкладеному стані не можна сказати, що воно винятково зручне. Але доросла людина не дуже значної комплекції може на ній розміститися та доїхати до місця призначення.
Модель оснащена передньою; багажним кошиком для практичного використання в домашній  господарську діяльність, що з необхідністю перевезення малогабаритної поклажи. А задній багажний відсік можна використовувати для перевезення чогось габаритнішого. Його можна додатково збільшити, якщо зрушити головне сидіння вперед. У цьому випадку розмістити вантаж можна "з гіркою"
.

 У такому випадку посадка людини зміниться, на фото ми показуємо в чому полягають відмінності

 Задля безпеки рама Bulli має в передній частині потужні трубчасті припливи, які складають основу силового каркаса. Вони призначені для того, щоб у разі якщо на шляху зустрінеться перешкода в з яким зіткнення не уникнути, зминання передньої вилки може статися, але рама зможе протистояти надмірній деформації. Бордюри звичайно таранити не потрібно, але впевненості у міцності додає.

 Сидіння для третього молодшого пасажира орієнтоване винятково на дітей. Відкидна подушечка попереду невелика за розміром, проте спеціально для зручності та безпеки на передній частині під кермом знайшли місце зручні поручні, для того щоб дитина могла триматися і мати точку опори. Крім цього, у передній частині під кермом передбачені невеликі відсіки для розміщення пляшки з водою або дрібної поклажі. Зверніть увагу на торцеві краї поручнів для дитини – вони виконані у формі гачка. Це зроблено спеціально, щоб їх можна було використовувати для підвішування пакета чи сумки. Дуже просте та зручне рішення.

Органи управління Bulli хороші тим, що інтуїтивно зрозумілі навіть людям похилого віку, які далекі він новомодних сервісних кнопочок і режимів. Усі вони мають зрозумілу символіку. На лівому перемикачі розташовані кнопки активації покажчиків поворотів, увімкнення головного світла та клаксон. Зліва вибір режиму руху вперед або назад (так, Fada Bulli має в конструкції режим заднього ходу). Кнопка з позначеннями 1, 2, 3 - це вибір режиму руху: Одиниця - самий спокійний та економічний варіант, а трійка потужнісний режим. Саме в третьому варіанті Bulli можна переміщатися дуже активно. Максимальна швидкість, заявлена ​​виробником може досягати 35 км/год, а максимально можлива дистанція пробігу може коливатися від  40 до 50 км. залежно від дорожніх умов, кількості пасажирів, ступеня заряду батареї на етапі початку подорожі. Хороші показники, враховуючи середньостатистичні потреби; користувачів, невелику вартість самого електротрайка в парі з його практичностю при використанні в повсякденному житті. Панель приладів відображає заряд батареї, швидкість та пробіг.

 Зробимо інформаційний акцент на ще один важливий аспект. Оскільки цей транспорт може стати засобом пересування для людей з обмеженими можливостями опорно-рухового апарату, у конструкції гальмівної системи передбачена важлива особливість. Заднє гальмо на Fada BULLi виконане за комбінованою схемою. На лівому фото Ви бачите педаль гальма для правої ноги, а на правому фото показаний лівий підкермовий важіль того ж заднього гальма. Активацію можна проводити як важелем на кермі (рукою), так і гальмівною педаллю (ногою). Така схема обрана спеціально для тих, хто з якихось причин не зможе використати один із варіантів.

 Трьохколісний електровелосипед FADA BULLI в першу чергу орієнтований на мобільність двох або трьох осіб в умовах невеликих відстаней. Він у будь-якому випадку більш стійкий, ніж двоколісний велосипед, і не вимагає особливих навичок в управлінні. Не потрібно чекати від нього динамічних надможливостей, тому що він спочатку призначений для зовсім іншого: зручного переміщення кількох людей або однієї людини у спокійному та безпечному темпі.
Проте двигун потужністю 600 Ватт дозволить моделі пересуватися впевнено навіть в умовах місцевості, яка має перепади рельєфу, тобто така дорога не викличе надмірних обмежень для їзди.

 Пропонується модель   чотирьох кольорових варіантах: синій перламутр, помаранчевий металік, салатовий перламутр. та графітовий металік.   

 У стандартну комплектацію FADA BULLi входять:

 - Металевий передній багажний кошик

 - Зсувне основне сидіння  + відсік для багажу ззаду під самим сидінням

- РК панель приладів з індикацією інформації про рівень заряду батареї, швидкості, та індикатори зовнішнього освітлення

- Дзеркала заднього виду;

- Сигналізація з двома брелоками дистанційного керування

- Розмірність і тип шин. Всі три покришки однакові, безкамерні шини 3.00-8     

-  режим реверсу (задній хід);

-  3-х діапазонний перемикач швидкісного/потужного режимів руху (економ, стандарт, потужнісний);
Режим "1" - максимально економічна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу);
Режим "2" - стандартний режим руху в будь-яких дорожніх умовах;
Режим "3" - потужнісний режим руху - максимальна тяга, динаміка та прискорення

- Колісні легкосплавні диски

- Гальмівна система:  передній барабанний / задній  барабанний;                

У стандарті до батареї додається стандартне зарядне живлення батарей від звичайної електромережі з напругою 220 Вольт. Свинцево-кислотна батарея із сумарною напругою 60 Вольт та ємністю 20 A/год. (1200 Вт * год). Середній час повного заряджання від 6 до 8 годин. Виготовляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу та глибоких розрядів. Цей тип АКБ відрізняється підвищеною кількістю циклів заряду-розряду: понад 400 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора мають більш щільний активний матеріал, завдяки чому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність. Arial, Helvetica, sans-serif; 16px;">< span style="line-height:normal">. < /span>

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору