Проблема всіх малокубатурних спортбайков в тому ... що малокубатурних спортбайков дуже мало. І ми навіть не говоримо про бойові спортивні боліди, а просто мотоцикли з характерними для "спортача" особливостями (посадка, кліпони, мотор ітд.), - які дадуть його власнику відчути задоволення від їзди на такому апараті. А ось Тaro GP 1 - дасть.
Особливості Тaro GP 1 (400 СС)
Найпотужніша модель в лінійці GP One. Так так, у китайського виробника їх там багато! У себе на батьківщині і в Європі досить відома, але на нашому ринку про такий мотоциклі мало хто чув. Ну це упущення наших дилерів, адже байк виготовляэться вже 5 років, і навіть пережив рестайлінг в 20-му.
З двигуном цікаво. Справжній об'єм чотиритактного двигуна з рідинним охолодженням - 378 "кубиків". Крутиться він пристойно, цілком собі по дорослому - до 9000 об/хв. І кращий крутний момент в 35 Нм у нього на 6500. А значить і любителям потримати газ в натяг не буде нудно, і в міських пробках на малих швидкостях не буде зовсім дохлою мишою. Така собі золота середина.
Тaro GP 1 гарний. В цьому плані попрацювали на славу! Трубчаста рама-клітина не тільки практична, а й ще яскравий дизайнерський елемент. LED-фари дивляться на світ агресивно, і взагалі зовнішність дуже яскрава і така, що запам'ятовується, такий собі двоколісний десептикон. Тим більше, що є три варіанти забарвлення. Пластиковий обвіс розвинений (падати не варто!), Але між двигуном і пластиком місця вистачає - перегріватися і палити ноги в пробках не буде, але і роздутим теж не виглядає. По зовнішності взагалі все відмінно!
Звук - соковитий і навіть здається занизький як для 400-ихсоткі, немає противного виття при натисканні кнопки старту. Приборка - інформативна, але уваги не відволікає. Головне - тахометр - видно добре. Кліпони, дзеркала, оптика, лінії силуету - все стрімке і вражаюче. Типовий пусі-магнет, що притягує погляди на світлофорах.
Для кого підійде Тaro GP 1 (400 СС)?
Його важко назвати малокубатурником. Зверніть увагу на його розмір - колісна база в 1442 мм - а це більше ніж у літровій R1. Висота по сідлу 800 мм передбачає універсальність - підійде практично всім, хто впоратися з його вагою в 174 кг. Багато це чи мало - залежить від умінь, врешті-решт у спортбайків високий центр ваги, але для любителів закладати "під коліно" - саме воно. А для чого ще купувати спортбайк?
Чи підійде Naro GP 1 для новачка? Більш ніж. Ну, з умовою, що цьому новачкові подобатися їздити в креветочной позі і все таки крутити мотор. Але є і любителі цієї справи, і їх чимало. І може на ньому не сильно зручно рубатися на треку, але вчиться і відпрацьовувати техніку управління спортбайком - цілком підійде. Втім, і в місті він теж не загубиться, а на оглядовому буде зіркою.
Дівчатам ... так, тут помовчимо. Всі ці яскраві капотовані стрімкі штуки - просто магніт для них.
І вже точно Тaro GP 1 - напевно самий яскравий і красивий малокубатурний китайський спортбайк на нашому ринку.