KOVI 250 Lite HS. Красуня
Незважаючи на гарну синьо-білу стилізацію під відомого фінського мотовиробника, 250 Lite - самостійна, цілком бойова модель в лінійці KOVI. І слово Lite нехай не бентежить - це про вагу, а не про комплектацію.
Технічні особливості KOVI 250 Lite HS
У оновленій моделі 2021 року стоїть двигун ZONGSHEN 172FMM-A. Чотиритактний одноциліндровий двохклапанний “ воздушнік ” з верхнім розподільчим на ланцюговому приводі і роликовими штовхачами. Нарешті на 250-ки отримали балансовий вал - менше зубодробительного свербіння. При потужності в 21 л.с. і максимальними оборотами в 8500 мотор видає макс. крутний момент в 18.5 Нм на 6500 об. хв. Краща віддача потужності на низьких і середніх оборотах - ідеально для такого мотоцикла. Харчування карбюраторне, Nibbi Racing PE28. Запуск електростартер, місця під кікстартер тепер немає через появу 6 передачі в КПП. Зате крутити тепер можна щосили - дуже вже не вистачало її. Вага рухового блоку 32 кг.
Підвіска - застосовані компоненти від SZC серії Base:
- Спереду - Вилка діаметром 43 мм, загальним ходом 259 мм і регулюваннями відбою і стиснення.
- Позаду - 480 мм. маятник з прогресією, ходом 254 мм і возможнстью регулювань преднатяга пружини і жорсткістю відбою.
Гальма - дискова гідравліка з армованої магістраллю:
- Перед - 2 поршня і диск 260х35 мм.
- Зад - 1 поршень і диск 220Х35 мм.
Алюмінієві спіцованние диски, 21-18 дюймів (перед-зад), взуті в гуму з розвиненим малюнком протектора виробництва YUANXING.
Рама - сталева трубчаста “ клітина &rdquo ;. Всі пластикові деталі обваження - з гнучкого і міцного поліпропілену. Є захист картера, а ось про руках доведеться подбати самому. LED - світло і гнучкі поворотники.
Для кого KOVI 250 Lite HS?
Це - універсальний спортивний мотоцикл, якому знайдеться місце як на кросової трасі, так і на довгій прогулянці по бездоріжжю. Солідний кліренс в 320 мм і споряджений вага 117 кг - обмежень в плані доріг практично немає. Далеко поїхати не вийде - обсяг бака в 7.5 літрів не дозволить. З урахуванням відсутності кікстартера корисно стежити за рівнем заряду акумулятора, благо є вказівник. Сама панель дуже бідна, як і у всіх ендурних KOVI. Підвіска має непогані діапазони налаштувань під різні поверхні і манеру їзди. Висота по сідла 960 мм. - не для найнижчого райдера. І звичайно, головна “ фішка ” KOVI 250 LITE KT - це його двигун і нова КПП. Можна і гнати - 6 передача сприяє - і штурмувати піски та горки - низова і потужний двигун це робить чудово. Дуже універсальний апарат для любителя позашляхової їзди.