UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Мотоцикл ендуро KOVI 300i PRO KT : Колір

Артикул KOVI 300i PRO KT
Немає в наявності
162 800 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Виробник ZONGSHEN. Модель NC300. Бензиновий, одноциліндровий, один распредвал в верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC), чотирьохклапанний з роликовими підшипниками в приводі механізму управління клапанами. Система водяного охолодження з рознесеними половинками радіатора + кулер. Внутрішній балансування вал. Суха вага двигуна 33 кг.
Ступінь стиснення 11,1:1
Об'єм, см3 298
Система електроживлення АКБ 12V 5А / h літій-іонна батарея. У комплектації моделі передбачено наявність ключа запалювання для розмикання контактної ланцюга на подачу імпульсу для санкціонованого запуску двигуна (по-простому - "тупо", без наявності ключа в замку запалювання і про
Система запалювання Електронне DC-СDI.Главним джерелом живлення схеми є аналоговий перетворювач напруги. Цьому запалювання не потрібно заряжающая котушка як в класичному варіанті CDI, напруга з бортового акумулятора перетвориться з 12В в 200-400В, що д
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 31,7 /8200
Максимальний обертовий момент, Нм / об.хв. 29,5 / 6100
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід. Безсальніковая ланцюг A520МС2. Марка ланцюга AFAM. Кількість зубів передньої і задньої зірок: 13 (сталь) / 52 (алюміній). Кількість ланок ланцюги-120L.
Задні гальмівні механізми Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC. Гальмівні колодки серії SCB (Stabil Cuprum Base). Безасбестові зі збільшеним вмістом мідної крихти
Передні гальмівні механізми Дисковий з двохпоршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC. Гальмівні колодки серії SCB (Stabil Cuprum Base). Безасбестові зі збільшеним вмістом мідної крихти
Підвіска задня Задня амортизаторная стійка з можливістю зміни преднатяга пружини а також повністю регульованими ходом стиснення і відбою. Довжина вузла в зборі 480 мм. Загальний хід стиснення / відбою 299 мм. Кріплення до маятнику здійснене через полегшений (легкосплавн
Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу серії SZC Pro з набором регулювань відбою і стиснення. Діаметр пера 48 мм. Загальний діапазон ходу стиснення / ходу відбою 309 мм.
Колесні диски Алюмінієвий обід, маточина CNC (алюмінієвий сплав), сталеві спиці 4 дюйма (нержавіюча сталь)
Максимальна швидкість, км./год. ≥94 (реальні параметри вказані з передньої зіркою 13T і задньої зіркою 52T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки і збільшенні кількості зубів передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
Кліренс, мм 310
Розмір шин передні / задні 80 / 100-21 - переднє колесо і 110 / 90-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса J1.60 х21 DOT; заднього колеса 2,15 х18 DOT. Шини з розвиненим малюнком протектора. Виробник шин - CST.
Об'єм паливного баку, л 9
Тип запуску двигуна Електростартер і кікстартер
Бак мастила в двигуні, л 1.5
Рама Полеглих, з різнім профільнім перерізом, вісокоміцна сталь з Додавання хром-марганцевого сплаву
Рекомендоване пальне Бензин з октановим числом не менше 95
Рекомендований клас в'язкості мастила SAE 10W / 40; SAE 15W / 50 в залежності від сезонності JASO MA 2; API не нижче SN, SM, SL Рекомендований продукт: MOTOREX Cross Power 4T
Система живлення двигуна Інжекторна система DELPHI
Довжина, мм. 2160
Ширина, мм. 880
Висота, мм 1285
Колісна база, мм 1500
Споряджена маса, кг 122.4

KOVI 300i PRO KT. Коли треба побільше

Іноді 250 кубиків мало. І справа не тільки в потужності - в ендуро кінські сили не самий критичний параметр, а великих швидкостей тут немає. Часто необхідна рівна віддача потужності по всьому діапазону оборотів. І це забезпечує інжектор - він дозволяє не вибухати потужністю при переході в верхній регістр оборотів. І немає, мотоцикл не стає повільніше, просто змінює поведінку - більш прогнозоване і зрозуміле, без небезпеки зірвати колесо з траєкторії руху і втратити зчеплення с, тож не найстабільнішою поверхнею. А що це дає? Правильно! Можна валити на всі гроші! І не тільки.

Технічні особливості KOVI 300i PRO KT

Двигун ZONGSHEN NC300 - одноциліндровий, чотиритактний, чотирьохклапанний з балансирним валом. Харчування - інжектор DELPHI. Охолодження - рідинне, два радіатора і вентилятор. Потужність 31,7 к.с. і макс 8200 об.мин. Кращий крутний - 29,5 Нм на 6100 Кік і електростартер, 6-сти ступінчаста КПП. Бак на 9 л. з вбудованим бензонасосом

Рама - тип "клітина" змінного перерізу, матеріал - сталь. Всі зовнішні елементи обважування з поліпропілену. Захист рук і двигуна в стоці. Світлодіодна оптика і гнучкі ніжки поворотников. Конструкційно все, що не стосується двигуна повторює 250-ти кубові Прошки. Навіть мінімалістичний приборка.

За підвісці - компоненти SZC серія Pro

  • Перед - перевернута вилка, діаметр пір'я 48 мм, хід 309 мм. Регулюється стиснення-відбій.
  • Зад - маятник з прогресією довжиною 480 мм., Загальний хід 299 мм і регулювання: преднатяг пружини, жорсткість відбою.

Гальма гідравлічні з армованої магістраллю, від SZC:

  • Спереду - 2 поршня і диск діаметром 260 і товщиною 3.7 мм.
  • Ззаду - 1 поршень і диск 240 і 3.7 мм. відповідно.

Алюмінієві спіцованние диски, розмір 21-18 дюймів. Позашляхова гума з розвиненим протектором від CST

Загальний кліренс - 310 мм. при вазі в 122.4 кг.

Кому підійде KOVI 300i PRO KT?

Перш за все для пропаленого любителя ендуро покатушек на повній швидкості. Ну, він може! Електронний блок інжектора рівномірно подає паливо, що підвищує дозування потужності і оборотів - це дуже важливо, особливо на складних грунтах. Та й суміш сама більш якісна, адже не трапляється перегріву, що теж сприяє стабільній роботі двигуна на всіх режимах. Саме інжектор робить KOVI 300i PRO KT дуже універсальним мотоциклом, який може як довго їхати, так і відпрацьовувати вправи, підйоми та інші ендуро штуки. До речі, цим він підійде для новачка, правда не для найнижчого - висота по сідла 930 мм. Втім, до всього можна звикнути. Головне контролювати наявність бензину в баку, але на день вистачає. А комплектація передбачає готовність до роботи вже з коробки.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору