UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Мотоцикл KOVI MAX 300 Мотард : Колір

Артикул KOVI MAX 300_ motard
Немає в наявності
106 380 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Виробник ZONGSHEN. Модель CBS300 Маркування ZS174MN. Бензиновий, із системою водяного охолодження, одноциліндровий з балансувальним валом. Один розподільний вал у верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC) з приводом шестипластинчастим ланцюгом, чотириклапанний механізм газорозподілу з коромислами та роликовими штовхачами (рокерами). Суха вага двигуна 32 кг.
Обертовий момент, Нм / об.хв. 23 / 7500
Ступінь стиснення 11.1:1
Об'єм, см3 279
Система електроживлення 12N7AL- (AGM-батарея, свинцово-кислотный тип)
Система запалювання Електронне СDI. У комплектації моделі двигуном з 6-ст КПП передбачено лише наявність електростартера, а отже, і ключ запалення для розмикання контактного ланцюга на подачу живлення для запуску двигуна.
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 25,16 (18,5 кВт) / 8 500
Максимальний обертовий момент, Нм / об.хв. 23 / 7500
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід. Посилений ланцюг AFAM A520МС2. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/48 (сталь). Кількість ланок ланцюга – 122
Задні гальмівні механізми Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 4 мм. Гальмівна магістраль в армованому поліамідному кожусі
Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 265 мм. Товщина диска 4 мм. Гальмівна магістраль в армованому поліамідному кожусі
Підвіска задня Задня амортизаторна стійка з регулюванням стиснення та відбою та виносним компенсаційним циліндром. Довжина 465 мм. Хід 110 мм. Полегшені, повністю алюмінієві кронштейни всіх сполучених елементів прогресії у кріпленні заднього маятникового важеля. Задній
Підвіска передня Передня вилка з набором регулювань стиснення та відбою Загальний хід 250 мм. Довжина стійки 900 мм. Діаметр пера 41 мм. Виробник ККЕ.
Розмір шин передні / задні Дорожні шини (MOTARD): KENDA розмірності 110/70-17 передні KENDA розмірності 140/60-17 задні
Об'єм паливного баку, л Збільшений бак ємністю 8,9 літрів
Система охолодження водяне
Тип запуску двигуна Електростартер
Бак мастила в двигуні, л 1,4
Рама Полегшена, трубчастого перерізу, сталева з додаванням хром-марганцевого сплаву
Споряджена маса (без урахування палива), кг 117
Довжина, мм. 2045
Ширина, мм. 820

Мотард KOVI MAX 300. Універсал та хуліган

Цей мотоцикл не схожий на те, що робили раніше KOVI. І не лише вони. Правду кажучи - мотардів дуже мало на нашому ринку. І дуже дарма. Ну що ж, виправлятимемо цей недолік.

Технічні особливості мотарду KOVI MAX 300

Дана модель не є самостійною, а модифікація дуже успішного та універсального ендуро-мотоцикла KOVI MAX 300. І звичайно практично повністю повторює базову модифікацію. Тут той же чудовий і дуже універсальний двигун СBS300 виробництва Zongshen з рідинним охолодженням, шести ступінчастою КПП, сталевою рамою та багатьма іншими цікавими і водночас якісними рішеннями, що претендують на таку собі технічну оптимальність. Все це можна почитати в описі KOVI MAX 300 - нема чого зайвий раз плодити літери, подивіться, там цікаво. Ну а ми поговоримо про відмінності від базової моделі. Так, вони є! Звичайно, в колесах та гумі на них. Сама концепція мотарду передбачає застосування суто асфальтових дорожніх шин. І тут такі стоять, диски по 17 дюймів з подвійним відбортуванням. Шини - від KENDA:

  • Попереду - 110/70-17.
  • Позаду - 140/60-17.

Протектор – ну тут чистий асфальт, гладкий, що добре відводить воду і значно краще керований на твердому покритті.

Втім, це не всі відмінності. Є ще зірки. І їх у комплекті дві:

  1. Штатна – на 43 зуби.
  2. Додаткова - на 41. Для тих, хто хоче швидше позапалювати.

В іншому - технічно модифікації немає істотних відмінностей. Це все той же MAX 300, що за рівнем оснащення та компонентами займає технічну нішу між моделями Адванс і вже більш початково-бойовою Lite, яка, до речі, має такий же мотор.

Кому підійде мотор KOVI MAX 300?

Так, як не дивно, але багато користувачів мотоциклів часто мають досить туманне розуміння про такий клас техніки як мотард. А є й ті, хто взагалі не знають, або думають, що мотард - це такий великий пітбайк. І дарма! Адже саме мотард має всі шанси виграти титул найуніверсальнішого мотоцикла для міста і не тільки, потіснивши всі ці асфальтні стріти та незручні капотовані спорти. Адже концепція проста - взяти ендуро з чудовими ходами підвісок, що дозволить проїхати по всіх брівках та сходах і встановити дорожні шини - слики, що дасть чудову керованість на асфальті. Ну і для більшої ефективності бажано щоб база - мотоцикл володів живеньким мотором, однак стабільно працюючим на різних діапазонах.

І тут KOVI MAX 300 з його концепцією універсального мотоцикла з перекосом у міське та асфальтове використання як основа підійшов просто відмінно. Є і низи, і на верхах покрутити можна, і коробка на 6 передач дозволяє похулганити, а підвіска дозволяє не помічати багато чого на наших далеких від ідеалу дорогах. Ну а якщо що, то є регулювання, і значить можна налаштувати під себе і свій стиль. А для тих, хто бажає підпалити гуму, є додаткова зірка в комплекті.

KOVI MAX 300 Motard – це нетиповий міський житель, який на відміну від стритів, круїзерів та спортів точно не боїться з'їхати з асфальту. Ходи підвісок дозволяють. За своєю доброзичливістю двигуна і управління він підійде і новачкам, тим більше що буде нижче ніж базовий ендуро. І що точно гарантовано – це море веселощів при керуванні. Адже ви вільні не тільки їхати рівним асфальтом, але вибирати альтернативні напрямки в бетонних джунглях. Звичайно, в рамках ПДР - адже ми все ще законослухняні громадяни, правда?

І при цьому є у мотарда KOVI MAX 300 неочевидна, і цілком практична перевага, виражена в максимальній універсальності його застосування. Ви ж пам'ятаєте, що його зроблено на основі ендуро? А хто заважає докупити диски з позашляховою гумою, і у вихідні разом із друзями весело катати бездоріжжям? І безглуздо як спортбайк посеред лісу ви точно не виглядатимете. А отже, не потрібно купувати другий мотоцикл.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору