UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Мотоцикл KOVI MAX 300 : Колір Чорний

Артикул KOVI MAX 300
Немає в наявності
104 000 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Виробник ZONGSHEN. Модель CBS300 Маркування ZS174MN. Бензиновий, із системою водяного охолодження, одноциліндровий з балансувальним валом. Один розподільний вал у верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC) з приводом шестипластинчастим ланцюгом, чотириклапанний механізм газорозподілу з коромислами та роликовими штовхачами (рокерами). Суха вага двигуна 32 кг.
Обертовий момент, Нм / об.хв. 23 / 7500
Ступінь стиснення 11.1:1
Об'єм, см3 279
Система електроживлення 12N7AL- (AGM-батарея, свинцово-кислотный тип)
Система запалювання Електронне СDI. У комплектації моделі двигуном з 6-ст КПП передбачено лише наявність електростартера, а отже, і ключ запалення для розмикання контактного ланцюга на подачу живлення для запуску двигуна.
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 25,16 (18,5 кВт) / 8 500
Максимальний обертовий момент, Нм / об.хв. 23 / 7500
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід. Посилений ланцюг AFAM A520МС2. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/48 (сталь). Кількість ланок ланцюга – 122
Задні гальмівні механізми Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 4 мм. Гальмівна магістраль в армованому поліамідному кожусі
Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 265 мм. Товщина диска 4 мм. Гальмівна магістраль в армованому поліамідному кожусі
Підвіска задня Задня амортизаторна стійка з регулюванням стиснення та відбою та виносним компенсаційним циліндром. Довжина 465 мм. Хід 110 мм. Полегшені, повністю алюмінієві кронштейни всіх сполучених елементів прогресії у кріпленні заднього маятникового важеля. Задній
Підвіска передня Передня вилка з набором регулювань стиснення та відбою Загальний хід 250 мм. Довжина стійки 900 мм. Діаметр пера 41 мм. Виробник ККЕ.
Колесні диски Передній колісний диск, UNISON J1.85 х 21" DOT. Обод - алюмінієвий, маточина полегшена та посилена. З встановленим буксатором. Задній колісний диск, UNISON J2.15 х18" DOT. Обід - алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. Зі встановленим буксатором. Обід
Максимальна швидкість, км./год. ≥114 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 13T та задньою зіркою 48T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки та збільшенні кількості зубів передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
Кліренс, мм 315
Розмір шин передні / задні Передня шина KENDA off-road K7101. Типорозмір-80/100-21, Задня шина KENDA Off-road K7101. Типорозмір - 110/90-18
Об'єм паливного баку, л Збільшений бак ємністю 8,9 літрів
Система охолодження водяне
Тип запуску двигуна Електростартер
Бак мастила в двигуні, л 1,4
Рама Полегшена, трубчастого перерізу, сталева з додаванням хром-марганцевого сплаву
Споряджена маса (без урахування палива), кг 117
Довжина, мм. 2045
Ширина, мм. 820
Висота по сідлу, мм 941
Висота, мм 1230
Колісна база, мм 1459
Споряджена маса, кг 117

Потреба в цьому мотоциклі серед сімейства Kovi назрівала давно. Необхідний ендурик, який зайняв би нішу між аматорською моделлю Advance, з її простотою конструкцією та досить доступною ціною, і просунутішою PRO, з шістьма передачами, водяним охолодженням, і головне - більш спортивною поведінкою двигуна. Та й власне ось його і зробили. А тепер ближче.

Технічна частина Kovi MAX 300

Тут є чимало цікавих рішень, більшість з яких були реалізовані, виходячи з досвіду експлуатації відразу кількох моделей.

Двигун Kovi MAX 300

Почнемо звичайно з серця, як однієї з найсуттєвіших відмінностей даної моделі від своїх родичів. І він не схожий на інші у Kovi. Називається він СBS300, але насправді це Zongshen ZS174MN. І це щось середнє між тим, що стоїть на Advance та PRO. Від першого він взяв відносну простоту, і як наслідок - дуже приємну вартість, а від другого - чотири клапани, рідинне охолодження і... шестиступінчасту коробку передач. Але про неї потім. Спочатку про двигун.

  • Об'єм – чесних 279 кубиків.
  • Потужність – 25 к.с. за 8500 об. за хв.
  • Крутячий момент – 23 Нм при 7500 об.хв.
  • 1 розподільний вал з ланцюговим приводів, 4 клапани з коромислами та штовхачами-рокерами.

Є балансирний вал для зниження вібрацій та комфорту на ручках та підніжках. Карбюратор Nibbi Racing PWK34 дозволяє краще реалізовувати обєм, що виріс, і ефективніше працювати в ширшому діапазоні оборотів. Так, незважаючи на те, що двигун любить, щоб його крутили, на низько-середніх оборотах він точно не викличе бажання допомагати розганяються ногами.

Коробка передач – 6 ступенів. Але – без кік-стартера. Ну, така коробка - або 5 і лапка, або 6, але без ножного запуску. Так що стежимо за зарядом акумулятора (він тут великий і гарний, на 7 Аг, свинцево-кислотного типу), і про всяк випадок потренуємось у старті з штовхача. Зате шоста передача - це відмінне рішення для швидкого руху по прямих прямих на максимальних оборотах. При цьому все плавно, без перекручування та іншого насильства над мотором, зайвого реву та підвищеної витрати палива. Втім, для тих, хто вважає, що, мовляв, це все не для позашляхового пепелацу, і навіть шкідливо, тут у стоці встановлено зірку на 48 зубів. Напевно найкращий варіант для пересування по пересіченні. А якщо ви хочете зовсім швидко ганяти – у комплекті йде ще одна, швидкісна, на 43 зубці. І так – це безкоштовно. Просто має бути вибір.

Охолодження – рідинне. Два радіатори, прикриті з боку колеса алюмінієвими накладками (або дифузорами, якщо захочете), і мають вентилятор, що стоїть позаду. Заразом і циліндр обдуває. Силіконові патрубки, гумові хомути. І практично, і на стилі.

Рама Kovi MAX 300

Тут він ближчий до молодшої моделі Advance, але все одно трохи відрізняється. І насамперед тим, що потрібне місце для розміщення радіаторів. В іншому - та ж сама трубчаста, сталева, з хром-марганцевими добавками. Зате є вибір у кольорах і покриттям до неї. Червоний колір - це глянсова емаль, що виглядає дуже ошатно. Інші - крокренова емаль, може і не так ефектно виглядає, зате стійка до подряпин, сколів і щебеню, що летить з під коліс. Є дуже корисний алюмінієвий захист двигуна. Для практичності фарбований у чорний колір.

Підвіска, шасі, гальма Kovi MAX 300

Тут усе здебільшо перспективно.

Передня вилка - ККЕ, діаметром 41 мм, та ходом 250 мм. та регулювання стиснення й відбою. Фрезерована алюмінієва траверса.

Задній алюмінієвий литий маятниковий важіль завдовжки 465 мм. й ходом 110 мм. з прогресією. І відбій та стиск теж регулюються. Встановлено уловлювач ланцюга з полімерною вставкою.

Гальма - дискова гідравліка, магістраль з армованим поліамідним кожухом. Попереду диск 265 мм і 2 супорти, ззаду - 220 і один супорт. Загалом стандарт для класу. Приємна та корисна дрібниця – захист гальм, спереду великий брудозахисний кожух, позаду – фронтальний щиток.

Колеса. Алюмінієві обода UNISON зі сталевими спицями на легкосплавній ступиці від ККЕ. Попереду 21, ззаду – 18 дюймів. Гума - KENDA Off-road K7101. Може й не така м'яка, як потрібно для жорсткого позашляховика, але на асфальті проживе довше.

Органи управління, ергономіка Kovi MAX 300 та все інше

Панель приладів - проста та звична за іншими моделями Kovi - швидкість, оберти, заряд акумулятора. Нічого нового, як і поганого. Хоча нове все-таки знайшлося - є лічильник мотогодин, що окремо стоїть перед баком за траверсою. Кермо із поперечною розпіркою. Короткі важелі керування із знову ж таки коротким ходом, складаються та регулюються. Є якийсь ніякий захист для рук. Ну так, щоб вітер не віяв і гілки не сікли рукавички, типова позашляхова.

Освітлення. LED-фара на п'ять світлодіодів, 3 на дальнє та 2 на ближнє світло. Поворотники – теж світлодіодні смужки, досить яскраві та помітні. Підніжки - сталеві, з нержавіючої сталі. Пасажирські – опціонально докуповуються. Лапка КПП, що складається, - алюміній. Сталевий укорочений глушник з інтегрованим компенсаційним резервуаром. Всі пластикові деталі виконані з поліпропілену, що для позашляхового, часто падаючго апарата оптимальне рішення.

Кому підійде Kovi MAX 300?

В наявності помітний великий ухил в універсальність мотоцикла. Причому як у застосуванні, так і у обслуговуванні. Виробник намагався всидіти одразу на двох стільцях - і щоб подубасити позашляховиком можна було, на асфальті не відчував себе чужим. Для першого є ходи підвісок, позашляхова ергономіка, всі ці захисти та навіть зірка у стоку. На щоденне використання натякає гума, бак на майже 9 л., хороші рішення по світлу та дзеркалам. Але найбільше між цим усім балансує КПП, що дозволяє MAX 300 почуватися комфортно у різних стихіях. Від швидкісних прохватів на 6-ій, зі зниженням передачі при зростанні позашляхового фактора - це те, що дозволяє стати Kovi MAX 300 єдиним мотоциклом на всі випадки життя. Звичайно, якщо вам взагалі подобається цей позашляховий напрямок.

Чи підійде він новачкові? Мабуть так. Але високому, все-таки висота по сідлу 941 мм, і початківцям треба буде звикати. Та й вага цілком прийнятна – 116 кг сухого. Для тих, хто пробує себе у світі саме позашляхового мотоспорту буде цікаво і корисно вчиться працювати з оборотами, благо цей двигун цю справу любить. Підвіски хоч і мають (зокрема задня) перекіс у бік доріг рівніше, завдяки широкому вибору налаштувань дозволяють підігнати мот майже під будь-яке покриття, ну крім самого хардового, там де три джипи вже потонуло. А ще просто відмінні, яскраві кольори – на Kovi MAX 300 вас точно помітять!

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору