UAH USD
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Мотоцикл KTM 150 EXC TPI

Артикул KTM 150 EXC TPI
В наявності
270 160 грн
В бажання
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Замовити швидко
Об'єм, см3 143,7
Тип приводу цепной X-Ring 5/8 x 1/4"
Кліренс, мм 370 мм
Об'єм паливного баку, л 9 л
Система живлення двигуна TPI
Висота по сідлу, мм 960 мм
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

KTM 150 EXC TPI - молодший злюка

Дана модель відкриває лінійку двотактної серії EXC. Злегка допрацювавши її в 2021-му році, КТМ пропонують по справжньому малокубатурний ультимативний ендуро-снаряд, здатний надерти те саме місце багатьом конкурентам навіть об'ємом вище від не менш іменитих виробників. Але - по черзі.

Технічна частина KTM 150 EXC TPI

Двигун 150 EXC TPI і все що біля нього

Два такти - не вирок! Саме так сказали хлопці з Матінгофена, вирішивши показати цим сучасним євронормам по вихлопу як потрібно правильно траси проходити. Даний двигун відповідає вельми строгому стандарту Євро 4, який неабияк підкосив багатьох виробників мотоциклів, і навіть обіцяв викинути двотактники на звалище історії. Але не у КТМ!

  • Новий одноциліндровий двигун з рідинним охолодженням і інжекторним живленням обсягом 143.7 к.см. оснащений системою впорскування палива. Запатентована система TPI (Transfer Port Injection) працює так - в залежності від обраного режиму їзди електронний блок керування визначає необхідну кількість бензину і оливи, при цьому масло з окремого бачка впорскується прямо через дросельну заслінку. Паливно-масляна суміш краще згорає, двигун ефективно і рівномірно віддає потужність, а ще витрата менше і екологи задоволені. Взагалі там система досить складна і дуже просунута, але це багато букв.
  • Коробка передач у KTM 150 EXC TPI теж не проста - фірми Pankle, 6 ступенів, захист від забруднень лапки, і загальна надійність як у старших, більш кубатурних братів. Зчеплення з сталевий муфтою DS керується гідравлікою Brembo. Масляний бачок має свій власний насос.

Підвіска 150 EXC TPI і все інше

  • Хромомолібденова трубчаста рама виготовляється методом гідро формування і роботизованим електрозварюванням. Алюмінієвий маятник - лиття під тиском.
  • Передня підвіска - перевертень WP XPLOR діаметром 48 мм з шикарним діапазоном регулювань. Задній XPLOR PDS теж не відстає за рівнем налаштувань, що дозволяє підігнати байк під будь-яку трасу і стиль їзди. Ходи 300 і 310 мм. відповідно.
  • Гальма - просто і елегантно. Диски Wave, спереду 260 мм і один супорт, ззаду 220 мм. і два супорти. Звичайно від Brembo.

А ще багато чого цікавого і корисного, як ефективний фільтр повітря з легким , система No dirt на підніжках, що виключає засмічення, алюмінієве кермо від Neken, напівпрозорий пластиковий паливний бак, і дуже багато інших високотехнологічних і продуманих рішень, властивих КТМ.

Але технічний опис - це далеко не все, що цікавить нас.

Для кого створено і кому підійде KTM 150 EXC TPI?

З огляду на вартість, дане питання може виникати часто, і відповідь в принципі є - він може навалювати так, як це не вміє жоден інший ендурік його кубатури. Мало того - він може обходити навіть своїх старших побратимів в певних умовах. Тут позначається дуже низька вага - менше сотні кілограм без рідин. Так, коробкою передач доведеться працювати частіше, все таки запасу у кубатурних моторів побільше, але на багатьох ділянках трас це не має значення.

KTM 150 EXC TPI - це повноцінний "ендурік" для тих, хто хоче доторкнутися до чарівного світу позашляхового мотоспорту. І не тільки доторкнуться, а й просунуться в ньому. Широкий діапазон налаштування підвісок, універсальні мотор і приємна коробка дають можливість використовувати KTM 150 EXC TPI практично в будь-який ендуро-дисципліни. Чи підійде для покатушок? В принципі так, бак 9 л. і непогана економічність дадуть можливість порайдити по будь-якій поверхні - кліренс в 370 мм допоможе. Забиванням цвяхів мікроскопом це ніяк не буде, але він здатний на набагато більше.

Чи підійде новачкові? Для знайомого з мотоциклом - так. Зовсім зеленому - скоріше ні. І справа не в геометрії або посадці - просто необхідно концентруватися саме на ендуро нюансах, а не вчиться клацати передачі. Для цього є інші байки. Бездоріжжя помилок не прощає. Висота по сідлу в 960 натякає на людей зростанням вище.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору