Musstang Fosti 150. Працівник
Далеко не кожен мотоцикл розробляється і продається для врум-врум і газальку в півсто-двісті. Мало того - абсолютна більшість мотоциклів, що продаються і купуються - це утилітарні інструменти для щоденного переміщення одного-двох тіл і якогось вантажу на певну відстань з тією чи іншою метою. Такі собі роботяги на кожен день. І Musstang Fosti 150 – саме такий. І народилася ця модель не так. Високий попит на робітники, економічні мотоцикли з високим рівнем надійності породив чимало моделей у цьому класі. І багато хто вже адаптований до вітчизняних умов експлуатації. Марка Мустанг улюблена та шанована у нашого покупця, а тут ще й індуси підлили мототехніки на ринок. І тому відповісти чимось довелося.
Технічна частина Musstang Fosti 150
І тут все присвячено максимальній надійності та довговічності.
Двигун - один циліндр, 4 такти, два клапани. Повітряне охолодження. Є балансирний вал – і для ручок та комфорту це добре. КПП - 5 ступенів, для його потужності та оборотів цього більш ніж достатньо. Та й відкривається двигун найкраще на 5-6 тисячах. Взагалі по двигуну особливо і нічого не відзначити - тут усе усереднено. Легкий доступ, хороший обдув, проста та дуже надійна конструкція. Великий та тихий глушник.
А ось по ходовий друзі з піднебесної трохи відзначилися. Оригінально виконаний задній маятник – тут не звичний профіль, а деталь, виконана з двох трубок із поперечиною посередині. Виробник заявляє, що це буде міцніше і прослужить довше. Та й пружини маятника – а їх дві – довгохідні, але жорсткі. Що на бездоріжжі чи перевезенні вантажів буде плюсом. Ззаду - барабанне гальмо. Спереду - все більш звично - гідравлічний телескоп із дисковим гальмом.
І такі моменти – це далеко не все, що у конструкції приділено уваги практичній частині експлуатації. Наприклад, крила з АБС пластику розміщені подалі від покришки, що при їзді по ґрунту буде приємною підмогою. А бризковик із поліпропілену є лише ззаду – спереду вони часто банально обламуються. Корисний захист ланцюга. Головне світло - галоген, інші лампи, включаючи гнучкі поворотники - світлодіоди. Є положення ключа у замку, коли залишаються світитися лише габарити. Аналогова приладка має все необхідне – і тахометр, і вказівник палива. Не забуті всякі пильовики, гумки та інші приємні дрібниці. Міцні литі диски та позашляхова гума завершують всю цю справу. Але власне виникає питання...
Кому знадобиться Musstang Fosti 150?
Завдяки закладеним та реалізованим у конструкції рішенням дана модель – типові утилітарний мотоцикл із широким спектром застосування. І так - ходи підвісок, кліренс, гума, колеса та характер роботи двигуна мають на увазі позашляхове застосування. З Musstang Fosti 150 вийде чудові сільський мешканець, де оцінять його надійність та невибагливість. А ось у місті він добре підійде працівникам кур'єрських служб – тут і кліренс на брівку вискочити, та бак на 13 л. та чимала (180 кг) вантажопідйомність. Це точно не мотоцикл для мотошколи - у нього все ж таки є обмеження, а для таких завдань краще мати більш усереднений і універсальний апарат. Але новачки його точно оцінять - і вага невелика, і висота по сідлу в 77 см не дуже злякає. Але перш за все Musstang Fosti 150 - це справжній роботяг на всі випадки життя, для важких умов, які не підведе і довезе куди треба. А ганяти? А чи завжди треба ганяти? Іноді важливіше просто доїхати.