UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Мотоцикл SHINERAY ELCROSSO 400

Артикул ELCROSSO 400
Немає в наявності
108 350 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Бензиновий, одноциліндровий, два распредвала в верхній частині головки блоку циліндрів (DOHC), чотирьохклапанний з системою повітряно-масляного охолодження і балансувальним валом
Ступінь стиснення 8,8:1
Об'єм, см3 400
Система електроживлення АКБ 12V 7А (AGM-батарея)
Система запалювання Електронне D-CDI.Главним джерелом живлення схеми є аналоговий перетворювач напруги. Цьому запалювання не потрібно заряжающая котушка як в класичному варіанті CDI, напруга з бортового акумулятора перетвориться з 12В в 200-400В
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 27 /7000
Максимальний обертовий момент, Нм / об.хв. 30 / 5500
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід. Сальникова ланцюг 520SX. Марка ланцюга CHOHO
Задні гальмівні механізми Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 4,5 мм.
Передні гальмівні механізми Дисковий з двохпоршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 4,5 мм.
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором з точкою кріплення безпосередньо на задньому маятниковому важелі
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами, діаметр пера 42 мм
Колесні диски Сталеві, спіцованние
Максимальна швидкість, км./год. ≥137
Кліренс, мм 250
Розмір шин передні / задні 100 / 90-19 / 130 / 80-17
Об'єм паливного баку, л 16
Система охолодження повітряне
Тип запуску двигуна Електростартер
Бак мастила в двигуні, л 2.1
Рекомендоване пальне Бензин з октановим числом не менше 95
Рекомендований клас в'язкості мастила 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетичне масло для мотоциклетних двигунів повітряного охолодження (в залежності від сезонності)
Потужність двигуна від 21 до 30 к.с
Довжина, м. 1.89
Ширина, м. 0.58
Висота, м. 1.14

SHINERAY ELCROSSO 400. Дешево і універсально

Мотоцикл, який стоїть своїх грошей до останнього гвинтика. Універсал, який буде ким завгодно - щоденним транспортом для поїздок на роботу, інструментом для нескладних покатушек, і навіть туристом на розумні відстані. А при підготовці - і на нерозумні: -).

Технічна частина ELCROSSO 400

  • Двигун і близько. Один циліндр, два распредвала, чотири клапани і такту. Балансирний вал. При 28 к.с. він видає крутний в 30 Нм на 5500 об.мин. Харчування - карбюратор, до якості палива не вибагливий, КПП - 6 ступенів, зчеплення в масляній ванні. Пуск електростартером. Є пластиковий захист двигуна - від наслідків прямого удару навряд чи допоможе, але від каменів і бруду рятує. Окремо хочеться поговорити про охолодження. Воно повітряно-масляне, але масляний радіатор відсутній. Застосовано оригінальне рішення, в якому радіатором виступає … частина рами. Вона у ELCROSSO 400 сталева, і в передній частині має потовщення, що є масляним резервуаром. Туди надходить масло, і тепло від нього передається на саму раму. Зверху рами масляний щуп. Чи не найпоширеніша схема, придатна для двигунів, які не схильні до перегріву - тобто як у ELCROSSO 400. Зате відсутня схильний до пошкоджень елемент.
  • Ходова частина SHINERAY ELCROSSO 400. Тут все просто, і одночасно надійно. Спереду - гідравлічні телескопи діаметром 42мм. Ніяких регулювань - це не кроссач якийсь, а солідний мотоцикл :-). Позаду - пружинно-гідравлічний моноамортизатор. До речі, сам маятник   сталевий. Стали взагалі багато, навіть диски спіцованние коліс з неї. Спереду 19 дюймів, заднє - 17. Шини камерні, в міру зубасті, ближче до універсального типу. Гальма - дискова гідравліка, по 240 і 260 мм. відповідно, для його ваги і потужності більш ніж достатньо.
  • Органи управління, комплектація. Приборка - цифрова, два кольори, всі основні показники є, хоча включену передачу не показує, тільки нейтраль. За рахунок темного Вітровики читається нормально, поруч USB-розетка. Захист рук - в базі, LED-лампу затиснули - варто галоген. Сидіння дуже широке, ручки для пасажира, багажна платформа і звичайно найбільша приємність комплектації - заводський набір кофров. Мотоцикл готовий до подорожі.

Для кого створено SHINERAY ELCROSSO 400?

Перш за все тому, кому в щоденному використанні явно нудно на 250-ке. І справа не в швидкості - це теж Буса, але свої 135 їде. Більше обсяг - це більше навантаження. З пасажиром він може. Сталевих елементів хоч і багато, але вага терпимий - 157 кг. В їзді комфортний - грають великі ходи підвіски і балансовий вал. А ось низьким його назвати не можна - позначається жорсткість аморт і широке сидіння. Комфортно буде людям від 175 і вище. Чи можна рекомендувати новачкові? Так. Він не страшний і жахливий, досить керований і прогнозований. Незважаючи на наявність позашляхових елементів, застосування можна описати як 70-30 (асфальт - нескладне бездоріжжі). Польові дороги - це його стихія. І головне - він моторошно універсальний, дуже практичний, і в своєму класі за такі гроші аналогів практично не має.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору