SHINERAY Tricker 250 - трюкач
Мотоцикл для особливих моментів. Звичайно, так можна сказати про будь-який мотоцикл, але Tricker - він по-справжньому особливий. Він знаходиться на якийсь межі класів, і має своє, особливе призначення. Це мотоцикл для створення гарного настрою. Мотоцикл - трюкач.
Технічна частина Tricker 250
Він незвичайний у всьому. Таке відчуття що його зліпили з різних мотоциклів для досягнення необхідного результату. До речі, так воно і є. Слава ремонтним богам, використані перевірені технічні компоненти, але в цікавих комбінаціях. Моторний блок взяли штатний, яким забезпечуються всі нинішнє покоління 250-ок. Повітряний карбюраторний четирехтактніков з балансирним валом. Є і кік, і електростартер. Працює через стандартну пятиступенчатую КПП. Надійний, перевірений і добре зарекомендував себе мотор, не сильно прискіпливий до якості бензину. Підвіска - гідравліка, позаду маятник з прогресією, спереду - 35 мм. веделка. Ходи не вказують, але вони середні. Гальма - всі дискові, спереду - 260мм. , Задній - 210 мм, обидва товщиною 4 мм. Колеса - алюмінієві спіцованние диски, взуті в гуму подвійного призначення. Бак - всього 7.5 літрів, що з витратою близько 3. на 100 км. змусить вивчити розташування всіх заправок в окрузі. LED світло - лампа кругла, але злегка незвична. Хоча хто її там за кермом бачить. Приборка - вельми аскетична - спідометр, датчики передачі, нейтраль, фари, аварійки масла і палива, лампочки поворотников і фар. Усе! Ну і звичайно присутні атрибути позашляхового мотоцикла - всі ці пильовики, щиточками, гнучкі поворотники якась мінімальна легка заводська захист у вигляді нижніх дуг і все. &Nbsp; Святий мінімалізм!
SHINERAY Tricker 250 - для кого ж ти?
Ця модель - легкий, високоманеврений прогулочно-спортивний ендуро з такими собі натяками на тріальний мотоцикл. Ні, відразу на бетонні куби боком заплигувати не варто - це не чистий тріальнік. Але вузьке сидіння, невелика вага і великий виворіт широкого керма дозволяють здійснювати швидкі пройняти по будь-яким типам доріг, вистрибувати на гірки, вилітати на колоди і колеса і взагалі хуліганити як хочеться. Він приголомшливо легко управляється, на ньому можна і потрібно тренувати всілякі ендуро елементи і прийоми. Він відмінно підійде новачкам як інструмент для навчання. Він прекрасно зайде для любителів поганяти по лісах - полям у високому темпі і вже досвідченим райдерам. Головне - не заїжджати занадто далеко - пам'ятайте, що бак не дуже великий. Він мало пристосований для подорожей або міської експлуатації. У нього інше завдання. Це мотоцикл для веселощів, мотоцикл, який дарує настрій, що дозволяє шкірою відчувати техніку, її поведінку і саму суть позашляхового водіння.