SHINERAY XY250-6B CROSS - для тих, хто любить жорсткіше
Чи любите прогулятися по лісі на вихідних з друзями? Треба з'їздити швидко на роботу минаючи пробки? Дорога після зими не сприяє для поїздок на звичайному мотоциклі? Тоді SHINERAY XY250-6B CROSS зроблений для вас.
Технічна частина SHINERAY XY250-6B CROSS
Двигун. VJP250 - втілення простоти і надійності. Повітряне охолодження, чотири такту, один циліндр, харчування - карбюраторне. Є балансовий вал - руки подякують! 18 к.с і 7000 об.мин. максимальний крутний момент 19 Нм. на 5500, що оцінять новачки і ті, хто не любить крутити свої мотори. До двигуна - міцна і зрозуміла п'ятиступінчаста КПП зі зчепленням в масляній ванні.
Підвіска і все що нижче. Вся гідравліка - спереду перевернута вилка діаметром 42 мм і ходом 180 мм, на задньому маятнику - гідравлічний моноамортизатор з прогресією і регулюванням преднатяга. Гальма - два диска по 260 мм. Сталеві спіцованние диски, взуті в злий зубасту кроссовую гуму - спереду 21, заднє - 18 дюймів. Пильовики-щитки і все це справа - присутні.
Органи управління і ергономіка. Приборка - стандартна для SHINERAY, проста і лаконічна, з великим аналоговим тахометром. LED-оптика, гнучкі поворотник, захист рук. Є і штатна захист двигуна - у вигляді пластини спереду. Дуг немає, але вони тут і не потрібні. Пластик - в міру гнучкий, стійкий до подряпин. Ну і великий алюмінієвий глушник вінчає закінчений вигляд.
Для кого SHINERAY XY250-6B CROSS?
Мотоцикл створювався як максимальний універсал з величезним перекосом в внедорожную їзду. Саме модифікація CROSS відрізняється від базової саме агресивною позашляхової гумою Kenda, що ще більше підвищує здатності XY250-6B рухатися по поганих дорогах. Проста, але не примітивна конструкція, застосування стали в напружених елементах, перевірений двигун і компоненти створюють надзвичайно надійний і міцний апарат на всі випадки життя. Для міста звичайно було б непогано мати багажник, але його немає. Зате є ручки для пасажира. Мотоцикл має чималу висоту - 900 мм. по сідла - а значить комфортно себе будуть почувати люди з ростом від 180 і вище. Власникам великого зростання варто придивитися до даної моделі. Незважаючи на чималу вагу (сталь, вона така) XY250-6B непогано підійде для новачків, охочих освоїти ендуро. Великий тахометр і багато інших дрібниць допомагають освоювати техніки позашляхової їзди. Для досвідчених райдерів на цій моделі теж не буде нудно. Бак можна було б зробити і побільше, але з його витратою цих 13 літрів цілком достатньо. Зрештою це не турист.