UAH USD
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

МОТОЦИКЛ TEKKEN 250

Артикул TEKKEN 250
В наявності
48 330 грн
В бажання
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Колір
Замовити швидко
Тип двигуна LX166FMM Бензиновий, одноциліндровий, двохклапанний, повітряного-маслянного охолодження з окремим масляним радіатором і внутрішнім балансувальним валом (Виробник LONCIN)
Обертовий момент, Нм / об.хв. 17,9 / 6000
Ступінь стиснення 9,0:1
Об'єм, см3 223
Система електроживлення АКБ 12V, GTX7L-BS
Система запалювання Електронне CDI.
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 17 / 7500
Максимальний обертовий момент, Нм / об.хв. 17,9 / 6000
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід. Безсальніковая ланцюг 520 HSC. Кількість зубів передньої і задньої зірок: 13T (сталева) / 42T (сталева).
Задні гальмівні механізми Дисковий з двохпоршневими супортом, гідравлічний.
Передні гальмівні механізми Дисковий з двохпоршневими супортом, гідравлічний.
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором і регулюванням преднатяга пружини. Ось амортизатора з кріпленням до маятнику через прогресію
Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу з діаметром пера 41 мм.
Колесні диски Сталеві, спіцованние з посиленою конструкцією обода
Максимальна швидкість, км./год. 114
Розмір шин передні / задні Тип шин Dual Sport: Передня шина 110 / 90-17 / задня шіна130 / 80-17. Тип шин Cross: Передня шина 4.60-17 дюймів, задня шина 5.1-17 дюймів Посадковий розмір обода переднього колеса 2.50 × 17 DOT; заднього колеса 3.50 × 17
Об'єм паливного баку, л 14
Тип запуску двигуна Електростартер
Бак мастила в двигуні, л 1,1
Споряджена маса (без урахування палива), кг 144
Рекомендоване пальне Бензин з октановим числом не менше 95
Рекомендований клас в'язкості мастила SAE 10W / 40; SAE 15W / 50 в залежності від сезонності JASO MA 2; API не нижче SG, SH Рекомендований продукт: MOTOREX Formula 4T 15W50
Система живлення двигуна Карбюратор
Потужність двигуна від 11 до 20 к.с.
Довжина, м. 1.9
Ширина, м. 0.6
Висота, м. 0.9
Довжина, мм. 2070
Ширина, мм. 900
Висота по сідлу, мм 860
Висота, мм 1110
Колісна база, мм 1350
Споряджена маса, кг 144
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Красунчик-універсал.


Це мотоцикл може багато чого. Принцип його розробки - взяти універсальний форм-фактор ендурік з великими ходами підвісок, повісити тяговітий мотор, непогану начинку, а далі - на вибір клієнта. Хочете мотард - ставимо сліки і вперед хуліганити по кам'яних джунглях. Любіть пройняти по бездоріжжю - є зубаста гума, та й все інше дозволяє помістити піски і болота. Для любителів упускати техніку - Крашпеди, невелика клітина і захист днища в базі. Є багажник, куди можна прикрутити кофр і відправитися в невелику подорож. Мотор - одноциліндровий четирехтактніков, з повітряно-масляним охолодженням і балансувальним валом. Найкраще показує себе в середній і нижній частині оборотів. Толково захований масляний радіатор - ні каміння ні удар об асфальт його НЕ калічать. Харчування - карбюратор, КПП - 6 ступінчаста. Підвіска - спереду & ldquo; перевертень & rdquo; діаметром 41 мм. ззаду - моноамортизатор, регулювання - передбачені. Гальма - дискові, з двох поршневими супортами. Коштує все це справа на 17-ти дюймових спіцованние сталевих колесах з посиленим ободом. Є два варіанти гуми - більш універсальна типу Дуал-спорт, або ж зла кросова. Світлодіодна оптика, інформативна приборка, сигналізація в стоці і дистанційний пуск. Ну і звичайно він гарний! Tekken 250 - мотоцикл немаленький і зручно на ньому буде їздцю від 170 см. І вище. Гарний, технологічно насичений, дуже ефектний і універсальний мотоцикл на всі випадки життя для молодого енергійного людини.

& nbsp;

Интересный
Відповісти
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору