UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

TERRAIN BOOSTER 800

Артикул TERRAIN BOOSTER 800
В наявності
392 000 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Колір
В кредит
Передзвоніть мені
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Бензиновий, 4-х тактний, двоциліндровий, V-подібне розташування SOHC, чотириклапанний, водяного охолодження
Обертовий момент, Нм / об.хв. 73/ 5000
Ступінь стиснення 10.3:1
Об'єм, см3 800
Система електроживлення Акумуляторна батарея DYNAVOLT MG20HL-BS-C. Напруга 12 Вольт. Тип свічки запалювання DCPR8E/NGK
Система запалювання Електронне (CDI) із електростартером. Виробник ECU, компонентів та датчиків - DELPHI
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 49 / 6700
Максимальний обертовий момент, Нм / об.хв. 73/ 5000
КПП Автоматична з режимами підвищеного ряду (H) та зниженого ряду (L), безступінчастий варіатор + задня передача; Передбачені режими (P) – паркінг, (R) – задній хід, (N) – нейтральна передача.
Тип приводу Двоступінчаста роздавальна коробка з понижувальною передачею. Привід здійснюється на передню та задню осі за допомогою передачі крутного моменту карданними валами. Повний привід (4WD) з розподілом передачі крутного моменту 50/50 між передньою і задньою ос
Задні гальмівні механізми Дисковий із гідравлічним приводом - задній елемент двоконтурної комбінованої системи. Окремий механічний привід гальма стоянки задіює задній правий гальмівний механізм. Діаметр задніх гальмівних дисків 236 мм.
Передні гальмівні механізми Дискові з гідравлічним приводом – передній елемент двоконтурної комбінованої системи. Діаметр гальмівних дисків 240 мм.
Підвіска задня На подвійних поперечних важелях із пружинно-гідравлічною амортизаторною стійкою та стабілізатором поперечної стійкості. Діапазон ходу стиснення 140 мм
Підвіска передня На подвійних поперечних важелях із пружинно-гідравлічною амортизаторною стійкою. Діапазон ходу стиснення 130 мм.
Колесні диски Легкосплавні диски з подвійним відбортуванням
Витрата палива л/100 км Норматив витрати наводиться на підставі європейського оцінного циклу NEDC (дані вказані при переміщенні поза міськими умовами на твердих ґрунтах, але не на бездоріжжі) 9.2 - 9.5 /100 км /або на зниженій передачі, наводиться лише величина середньозваженої
Ватажопьдйомність, кг 280
Кліренс, мм 288
Розмір шин передні / задні AT26×9–14 – передні / AT26×11–14 – задні. Діапазон робочих тисків від 96 до 110 кПа (від 0,95 Атмосфери до 1,09 Атмосфери).
Об'єм паливного баку, л 22+1
Система охолодження водяне
Тип запуску двигуна Електронне (CDI) із електростартером. Виробник ECU, компонентів та датчиків - DELPHI
Бак мастила в двигуні, л Загальна ємність масляної системи 2,3 л; Об'єм масла при заміні 2.1 л.
Рама Просторова, з двома силовими поперечками, із сталі E235-C
Рекомендоване пальне бензин із октановим числом 92 і вище
Рекомендований клас в'язкості мастила Трансмісійні масла для КПП та диференціалів: Castrol Syntrans Multivehicle 75W-90; MOBIL Mobilube 1 SHC 75W-90; Моторні оливи: Silkolene QUAD ATV 10w40; Motorex ATV Quad 4T 10W40; Антифризи: HEPU G11; RAVENOL HTC Protect G11 Concentrate.
Система живлення двигуна Інжекторна система DELPHI
Довжина, мм. Загальна довжина транспортного засобу – 2 450; Передня звис - 380; Задній - 495
Ширина, мм. Загальна ширина транспортного засобу – 1 246; Ширина передньої колії – 1010; Ширина задньої колії - 970
Висота, мм 1 440
Колісна база, мм 1500
Споряджена маса, кг 435

Odes Terrain Booster 800 - позашляховий універсал з великими можливостями

І так, це не просто гучні слова. Дана модель безперечно розраховувалася на експлуатацію поза асфальтом. Виражається це у всьому - самій конструкції, заводській комплектації, гумі. Втім, про все по черзі.

Технічні особливості Odes Terrain Booster 800

Двигун - чотиритактний чотириклапанний з ланцюговим приводом v-twin з рідинним охолодженням, що має два радіатори з примусовим обдуванням. За характером двигун найповніше реалізує свій максимальний момент на середніх та низьких оборотах. Та й навіщо його крутити - адже це не мотоцикл якийсь там. Живлення - роздільне впорскування.

Коробка передач – класичний для даного типу техніки безступінчастий варіатор. Має два режими роботи:

  • Стандартний або високооборотний. Для руху квадроцикла по звичними поверхнями.
  • Низькооборотний або знижений. Для руху вгору або вниз, буксирування, подолання перешкод та проведення будь-яких робіт.

Розподіл моменту між осями в режимі повного приводу 50 на 50. Передній міст має жорстке блокування з електричним увімкненням. Активація всього цього позашляхового щастя - при зупинці.

Незалежна підвіска, пружинні амортизатори зі ступінчастим регулюванням переднатягу. Рульове керування з електропідсилювачем Паливний бак розташований ззаду, Дуже інформативна панель приладів і розвинені органи управління. Позашляхові шини низького тиску. Так, це все нудно! Адже всі переваги даної моделі заховані в іншому - його комплектації.

Обладнання Odes Terrain Booster 800

І тут є чим похвалиться. Оскільки це вже не перша модель у виробника, то було зроблено висновки, вивчено думку користувачів та проведено роботу над помилками та поліпшеннями. Але – по порядку.

У базі йде вбудована лебідка Runva потужністю 2.4 kW/3.2 л.с. Має захист за стандартом IP67 і оснащена тросом на 13.3 м. Компактний, але дуже серйозний пристрій, здатний рухати вагу трохи більше півтори тонни. А тому вибирайте, до чого кріпитимете трос якщо застрягли - механізм може банально підняти в повітря споряджений квадроцикл і ще стільки ж залишиться.

Інша корисна річ - фаркоп, притому на такому гарному виносі, що у вузьких місцях і різких розворотах все це добро не складатиметься. Квадрик з його крутячим моментом може легко тягати причіп без гальм вагою до 300 кг, і з інерційними гальмами до 750 кг. І не просто тягати - а дотримуючись правил дорожнього руху. Для цього є семипіновий стандартний роз'єм для підключення світлотехніки причепа

Ну і всякі приємні штуки типу вантажних платформ на металевих підставах рами, розвинені елементи дугового захисту, також прикріплені до сталевої рами, та інші корисні штуки - їх список буде солідний.

Для кого підійде Odes Terrain Booster 800?

Як зрозуміло з вищеописаного - це цілком серйозний, дорослий апарат, що має досить солідну універсальність завдяки пристойним характеристикам і своїй багатій комплектації. Він може бути розважальним інструментом для прогулянок у вихідний день, і штатна лебідка тут додасть впевненості. А завдяки зниженій передачі та фаркопу стане надійним транспортним засобом для фермера. Так, повноцінний трактор він не замінить, але це часто й не потрібно. Простоту та недорогі запчастини оцінять власники прокатних пунктів та інших розважально-туристичних об'єктів, де важливо рахувати копійки. А легкість керування апаратом – їх не завжди досвідчені клієнти. При цьому треба враховувати, що штатні шини - чисто позашляхові (бруд + пухкий грунт), і для асфальту це не найкомфортніший варіант. Втім, хто купуватиме Odes Odes Terrain Booster 800 для асфальту?

Універсальний, потужний. практичний. Odes Terrain Booster 800 – це просто майстер на всі руки.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору