Новинка! Підлітковий середньорозмірний електричний квадроцикл Хаммер Ті Джей-Райдер - це нова модель електричного квадроцикла, яка відмінна від найменшого свого електричного побратима Хаммер Джей-Райдера, за розмірними характеристиками, двигуном більшої потужності на 1500 Ватт, динамічними властивостями, комплектацією, зовнішнім дизайном та технічною функціональністью. TJ від англійського слова "ТінейДЖер" - юні та молоді, активні та допитливі люди чудового віку - це по нашому)))).

Конструкція рами квадроцикла відрізняється від більшості типових моделей – трохи інакше розміщені батареї, що дозволило змістити назад сидіння, звільнивши більше простору для колін райдера та трохи збільшити висоту сідла для зручності посадки. Таким чином, навіть високі підлітки можуть зручно розташуватися за кермом. Важливо, що при цьому, виробник зумів зробити повноцінні пластикові захисні елементи, що обрамляють місце для ніг. Плюси очевидні - при поїздці після дощу не забризкає ноги брудом або водою при проїзді калюж, та й при наїзді на гілку вона ніяк не зможе пошкодити райдеру, оскільки простір від колеса повністю закритий.
Передня підвіска : Незалежна, по два A-подібні поперечні важелі на сторону, гвинтові пружини з можливістю ступінчастого регулювання переднатягу, амортизатори.
Задня підвіска маятникова з пружинно-гідравлічним амортизатором та ступінчастим регулюванням переднатягу пружини середньої жорскості , в результаті, і комфорту більше, і підвіска довше прослужить.

Шини з високим профілем, розмірністью 19*7.00-8 / 18*9.50-8.
Привід від електродвигуна двигуна організований через дифереціал шестеренного типу з двома півосями рівної довжини, що передають момент на задні ведучі колеса. Сам тяговий електродвигун виносного типу розташований за корпусом редуктора. Тип двигуна – безщітковий з приводним валом (сердечником) із термозміцненої сталі. Двигун у власному герметичному корпусі із алюмінієвого сплаву з розвиненим ребром для зовнішньої тепловіддачі.
Акумулятори типу AGM : тягові свинцево-кислотні з сумарною напругою 60 Вольт і ємністю 20 Aампер/годин. Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Виробляються за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу та глибоких розрядів. Даний тип АКБ відрізняється підвищеною кількістю циклів заряд-розряд: більше 450 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора мають більш щільний активний матеріал, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність.
З метою безпеки та здатності безпечної адаптації райдерів за різним віком та досвідом управління у квадроциклі встановлена спеціальна система електронного обмеження швидкості.
Комплектація: кольоровий рідкокристалічний LED дисплей з індикатором заряду, світлодіодні фари, задній стоп сигнал, захист рук у станадартній комплектації, а також багажні платформи;

