Сплав AlNiCo має низку важливих характеристик:
- низька коерцитивність;
- високий рівень залишкової індукції: магніти деяких форм можуть створювати потужні магнітні поля. Порівняно з феритовими магнітами мають набагато більше значення індукції насичення та, відповідно, залишкової індукції;
- максимальна робоча температура до 45 °C;
- складається з досить дорогої сировини: нікелю та кобальту (ці два матеріали є ключовими у виробництві АКБ для всіх електромобілів)
Якщо висловитися більш зрозуміло - найбільш важливим і значущим плюсом магнітів AlNiCo є довготривалість їх ефективності. Електромагнітна індукція зберігається протягом декількох років без істотного зниження, а це забезпечує електромотору тривалу працездатність протягом тривалого терміну експлуатації.
Привід від двигуна організований через понижувальний редуктор шестерного типу з двома півосями нерівної довжини, які передають момент на задню провідну вісь електротрайка. Це обумовлює високу експлуатаційну надійність елемента і звичайно ж виключає наявність приводних зірок, ланцюгів і всього того, що на такій техніці дуже швидко зношувалося б. З урахуванням ваги самої моделі і навіть дозволеного навантаження в 195 кг. шестерний редуктор + приводні півосі - просте і дуже надійне рішення, що не вимагає частого регулювання, очищення та заміни деталей. Єдину увагу час від часу потрібно приділяти заміні трансмісійної олії в редукторі або залити після придбання більш якісний варіант з числа іменитих і таким чином збільшити інтервал заміни.
Електротрицикл розрахований для використання двома пасажирами + водій.
У ньому передбачена можливість трансформації сидіння для забезпечення окремих місць. Модель оснащена передньою багажним кошиком для практичного використання в домашній господарської діяльності, пов'язаної з необхідністю перевезення не надто габаритної поклажі.
Функціональною особливістю моделі є повноцінне для дорослої людини зсувне сидіння. Якщо на трайці переміщається одна людина, він може вибрати собі зручне положення завдяки величезному діапазону регулювання. Вона призначена для ситуацій, коли транспорт використовується людьми з обмеженими можливостями або травмами ніг, коли єдине зручне положення це напівзігнута нога, а отже, для неї має бути достатньо вільного простору. Саме сидіння має бічні підлокітники та спинку з м'якою вставкою для зручнішої посадки.
При необхідності поїздки вдвох , основне сидіння зсувається назад за допомогою зручного важеля ножа (на фото в центрі). Простір під ним містить розкладне сидіння, яке шляхом перевороту на 180 градусів є платформою з м'якою набивкою. Не можна сказати, що воно винятково зручне. Але доросла людина не дуже значної комплекції може на ній розміститися та доїхати до місця призначення.
Сидіння для третього молодшого пасажира орієнтоване винятково на дітей. Відкидна подушечка попереду невелика за розміром, проте спеціально для зручності та безпеки на передній частині під кермом знайшли місце зручні поручні, щоб дитина могла триматися і мати точку опори.
Важливий нюанс. Оскільки цей транспорт може стати засобом пересування для людей з обмеженими можливостями опорно-рухового апарату, у конструкції гальмівної системи передбачена важлива особливість. Заднє гальмо на Fada OLDi виконане за комбінованою схемою. У конструкції передбачений важіль ножа під стопу правої ноги. А на лівому фото Ви бачите лівий підкермовий важіль того самого заднього гальма. Активацію можна проводити як важелем на кермі (рукою), так і гальмівною педаллю (ногою). Така схема обрана спеціально для тих, хто з якихось причин не зможе використати один із варіантів.
Органи управління OLDi прості і інтуїтивно зрозумілі навіть людям похилого віку, які далекі він новомодних сервісних кнопочок і режимів. Усі вони мають зрозумілу символіку. На лівому перемикачі розташовані кнопки активації покажчиків поворотів, увімкнення головного світла та клаксон. Зліва вибір режиму руху вперед або назад (так, Fada OLDi має в конструкції режим заднього ходу). Кнопка з позначеннями 1, 2, 3 - це вибір режиму руху: Одиниця - самий спокійний та економічний варіант, а трійка потужнісний режим. Саме в третьому варіанті триколісним OLDi можна переміщатися дуже активно. Максимальна швидкість, заявлена виробником, може досягати 30 км/год, а максимально можлива дистанція пробігу може коливатися від 42 до 50 км. залежно від дорожніх умов, кількості пасажирів, ступеня заряду батареї на етапі початку подорожі. Хороші показники, враховуючи середньостатистичні потреби; користувачів, невелику вартість самого електротрайка в парі з його практичностю при використанні в повсякденному житті. Панель приладів відображає заряд батареї, швидкість та пробіг.
Триколісний електровелосипед FADA OLDi в першу чергу орієнтований на можливість переміщення людей з обмеженими можливостями, або для забезпечення мобільності дорослого та дитини. Він у будь-якому випадку більш стійкий, ніж двоколісний велосипед, і не вимагає особливих навичок в управлінні. Не потрібно чекати від нього динамічних надможливостей, тому що він спочатку призначений для зовсім іншого: зручного переміщення на не дуже значні відстані кількох людей або однієї людини в спокійній і безпечній темпі.
Двигун потужністю 500 Ватт більшою мірою орієнтований на економію заряду (динамічнішим родичем є модель FADA BULLi) при неспішному пересуванні.
Пропонується в чотирьох кольорових варіантах: чорний, червоний і коричневий металік та білий колір.
Модель оснащується переднім і заднім багажним кошиком для практичного використання в домашній господарської діяльності пов'язаної з необхідністю перевезення малогабаритної поклажі / вантажів.
У стандартну комплектацію FADA OLDi входять:
Передня багажна сітка +задній багажний відсік. Причому задній багажник знаходиться під зрушенням і те, що там знаходиться візуально приховано від непотрібних поглядів.
Трьохрежимний модулятор швидкості руху + окремий режим заднього ходу
Режим "1" - максимально економічна їзда із пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу);
Режим "2" - стандартний режим руху у будь-яких дорожніх умовах;
Режим "3" - потужнісний режим руху - максимальна тяга, динаміка та прискорення
ВК панель приладів з відображенням параметрів швидкості, ступеня заряду батареї та індикаторами включених елементів світлотехніки;
Фара головного світла, вказівники повороту, задні габаритні ліхтарі. Усі елементи світлотехніки виконані із застосуванням LED-технології (світлодіоди).
Дзеркала заднього виду, які не змусять Вас обертатися у разі якщо потрібно здійснити маневр із вимушеним виїздом на проїжджу частину
Сигналізація. Основна її функція - це сповіщення власника про те, що хтось виявляє надто близьку увагу до чужого транспортного засобу.
Акумуляторна батарея тягова свинцево-кислотна, тип батареї AGM з загальним номіналом 60V-20Ah (1200 Вт * год). У стандарті до батареї додається стандартний зарядний пристрій живлення батарей від звичайної електромережі з напругою 220 Вольт.