Відмінності від попередньої модифікації Фада Рітмо:
- ще одна батарея. Тепер їх 5 шт та 60 Вольт та загальне збільшення ємності – тепер проїжджатиме ще більшу дистанцію;
- 100 Ватт потужності, тепер 500 Вт замість колишніх 400 Ватт – тепер швидше;
- новий контролер з 9-ма польовими транзисторами (раніше було 6) в новому корпусі. Найкраща швидкодія та краще охолодження;
- регулювання сидіння по висоті, якого раніше взагалі не було. Підсідельний шток максимальної довжини для забезпечення зручності розміщення навіть високих людей понад 180 см;
- амортизатори налаштовані м'якше, ніж раніше, і розташовані під іншим кутом до важеля маятника, щоб краще реагувати навіть на маленькі нерівності (раніше було інакше);
- відсік на фронтальній панелі для дрібниць та гаджетів (раніше не було);
- гофри довші, які повністю закривають пір'я вилки і оберігають від попадання абразивних частинок;
- внутрішній опорний відсік розміщення батарей краще захищений від попадання бруду та води на батареї і знаходиться вище поверхні, ніж раніше – покращена прохідність;
- заднє крило краще закриває колесо і запобігає розбризкуванню на всі боки (на ноги пасажира) при їзді в негоду;
- металевий обвідний кронштейн по периметру заднього крила виконує роль захисного бампера, при цьому візуально він непомітний і не псує вигляд;
- приладна панель на рідких кристалах тепер з LED підсвічуванням.
Максимальна швидкість до 55 км/год
Максимальна дистанція пробігу до 50 км.
Доступні кольори: червоний, синій, помаранчевий, чорний, сірий, білий
У комплектацію електричного велосипеда Фада 500W входить:
- кольорова рідкокристалічна панель приладів
- передня фара зі світлодіодом та лінзою
- повороти світлодіодні
- дзеркала
- зарядний модуль USB;
- велосипедні педалі;
- передній кошик ;
- система блокування двигуна (Rear motor lock)
- сигналізація
- захисні гофри передньої вилки
- заднє сидіння зі спинкою
Розмірність та тип шин: 2.75 -10 передня/задня, безкамерні
Алюмінієві диски
Система гальм : передній / задній барабанний;
Тип – прямий привід, виконаний у вигляді безщіткового двигуна колеса на постійних неодимових магнітах з датчиками Холла і максимальною потужністю 550 Вт. Номінальна потужність двигуна колеса – 500 Вт.Під час виробництва електромотора використовувалися магніти з алюміній-нікель-кобальтових елементів (сплав AlNiCo)- мають хорошу термостійкість і механічну міцність, довготривалість в експлуатації.
Акумуляторна батарея тягова свинцево-кислотна, тип батареї AGM із загальним номіналом 60V-20Ah (960 Вт*год).