UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Kovi 300 ADVANCE : Колір

Артикул Kovi 300 ADVANCE
В наявності
93 600 грн
94 800 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
В кредит
Передзвоніть мені
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Маркування ZS174FMN. Бензиновий, повітряного охолодження, одноциліндровий, один розподільчий вал у верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC) з приводом шестипластинчастим ланцюгом, чотириклапанний механізм з роликовими штовхачами, зовнішній балансувальний вал. Суха вага двигуна 34 кг.
Ступінь стиснення 9,5:1
Об'єм, см3 279
Система електроживлення 12N5AL- (AGM-батарея, свинцево-кислотний тип)
Система запалювання Електронне DC-СDI. Головним джерелом живлення є аналоговий або цифровий перетворювач напруги.
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 28 / 8500
Максимальний обертовий момент, Нм / об.хв. 25/ 6500
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід. Посилений ланцюг CHOHO 520HM. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/46 (сталь). Кількість ланок ланцюга – 118
Задні гальмівні механізми Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 4 мм. Гальмівна магістраль із поліаміду
Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 265 мм. Товщина диска 4 мм. Гальмівна магістраль із поліаміду
Підвіска задня Задня амортизаторна стійка з регулюванням стиснення та відбою та виносним компенсаційним циліндром. Довжина 465 мм. Хід 110 мм.
Підвіска передня Передня вилка з набором регулювань стиснення та відбою Загальний хід 250 мм. Довжина стійки 900 мм. Діаметр пера 41 мм. Виробник ККЕ.
Колесні диски Варіант №1: Передній колісний диск, UNISON J1.85 х 21" DOT. Обод - алюмінієвий, маточина полегшена та посилена. Задній колісний диск, UNISON J2.15 х18" DOT. Обід - алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. Обидва із встановленим буксатором
Максимальна швидкість, км./год. ≥111
Кліренс, мм 314 - для варіанту на шинах 21" і 18"
Розмір шин передні / задні ПЕРЕДНІ ШИНИ: 80/100-21 H875 (грунтові шини з розвиненим протектором) ЗАДНІ ШИНИ: 120/90-18 H875 (грунтові шини з розвиненим протектором)
Об'єм паливного баку, л 7,5 (озрахунковий обсяг що заповнюється становить 7,1 літрів)
Система охолодження повітряне
Тип запуску двигуна Електростартер та кікстартер
Бак мастила в двигуні, л 1,25
Рама Полегшена, сталева. Прямокутний перетин основних елементів + трубчастий перетин сполучених частин інтегрованим заднім підрамником з алюмінієвого сплаву
Рекомендоване пальне Бензин з октановим числом не менше 95
Рекомендований клас в'язкості мастила JASO MA 2; API не нижче SG, SH SAE 10W/40; SAE 15W/50 в залежності від сезонності Рекомендовані продукти: MOTOREX TOP SPEED 4T 15w50; Bardahl XTC C60 Off Road 10w-50 4T (API SM/JASO MA-MA2); Silkolene PRO 4 SX 15w50
Система живлення двигуна Карбюратор Nibbi Racing PWK NBR 34
Довжина, м. 1.5
Ширина, м. 0.46
Висота, м. 0.87
Маса, кг 146
Довжина, мм. 2045
Ширина, мм. 820
Висота по сідлу, мм 938 мм - для варіанта на шинах 21" і 18"
Висота, мм 1190
Колісна база, мм 1430
Споряджена маса, кг Суха вага 112,5 кг. Споряджена маса (з бензином та маслом) - 119,8 кг

Новий KOVI 300 ADVANCE 2023 модельного року.

1. Двигун та КПП. На ADVANCE 300 встановлений новий агрегат, який раніше не був присутній у модельній лінійці будь-яких версій Kovi та у будь-яких конкурентних моделей.

Агрегат має власну назву NB300, та виготовлений компанієй Zongshen.

Двигун не є повнооб'ємною трисоткою, тому що його фактичний обсяг становить 279 см3.

  • Діаметр циліндра 74 мм
  • Хід поршня 65 мм

Формула розрахунку робочого об'єму: V=(3,14*r*r*h)/1000= 3,14*37*37*65/1000=279,41 см3

Де

  • r — радіус поршня, т.е. 74/2=37 мм
  • h — хід поршня, 65мм

Цей двигун являє собою логічний розвіток стандартного СBS300, але із значною надбавкою до потенціалу потужності. Фактично агрегат є форсованою версією базового ZS174MN.

Його віддача зросла на 4,5 к.с. за рахунок класичних методів технологічного збільшення потужності:

  • Збільшення робочого діапазону оборотів;
  • Застосування нової чотириклапанної системи газообміну та оптимізація геометрії каналів подачі робочої суміші;
  • Полегшення деяких деталей ЦПГ з поліпшеною технологією обробки та термозміцнення;
  • Значне збільшення площ тепловідведення циліндра та головки, щоб задовольнити вимоги до стабільного охолодження.

 

Ключових особливостей поліпшень конструкції NB300 не так вже й мало, тому ми докладемо переклад технічного бюлетеню від Виробника для тих, кому цікавий саме технічний бік питання:

  • Збережена компактність: Двигун NB300 має ті самі розміри та розатшування крипільних кронештейнів, що СBS300, за винятком зміни розмірів передньої нижньої підвіски, яка компактна і зручна для компонування всього агрегату в рамі
  • Кулькові гвинти в механізмі регулювання клапанів з універсальною головкою: Використання запатентованої універсальної кульової голівки регулювального коромисла клапана змінює контакт між регулювальним болтом клапана і клапаном з традиційного точкового контакту на поверхневий, значно знижуючи контактну напругу і збільшуючи термін служби.
  • Чотирьохклапанна система газорозподілення: Нещодавно розроблена чотириклапанна система згоряння значно покращує згоряння пального та збільшує потужність і крутний момент двигуна, що дає цьому двигуну явну перевагу серед двигунов навіть більшого фактичного объему. Використання запатентованої універсальної кульової голівки регулювального коромисла клапана змінює контакт між регулювальним болтом клапана і клапаном з традиційного точкового контакту на поверхневий, значно знижуючи контактну напругу і збільшуючи термін служби.
  • Охолодження. Оптимізовані канали головки в ділянці вихлопу головки циліндрів для значного збільшення тепловідведення, щоб задовольнити вимоги до охолодження за умови збільшеної продуктивності. Зовнішню корисну площу сполучених частин охолодження головки і циліндра збільшено на 65% рази за рахунок видалення пропускних каналів охолоджувальної рідини в первинному агрегаті.
  • Вага та інерційність. Полегшення поршнів і поршневих кілець зменшує загальне зворотно-поступальне зусилля двигуна й ефективно знижує вібрацію двигуна.
  • Посилені головний та вторинний вали. Міцність первинного і вторинного валів було всебічно поліпшено за рахунок термозміцнення, а зуби шестерень головного і вторинного валів було розширено, що значно підвищило надійність трансмісії двигуна.
  • Впуск. Нова конструкція поділу повітряних каналів надає двигуну пропорційне зростання потужності зі збільшенням обертів, водночас геометрія та перетин введення мінімізує опір повітряному потоку на впуску.
  • Зміцнення шатуну та його опорної частини на валу. В агрегаті використовується потовщений і розширений механізм шатуна колінчастого вала, шатун потовщений з 18 мм до 20 мм у звичайній моделі, а діаметр шатуна шатуна потовщений з 22 мм до 24 мм, що унеможливлює поломку колінчастого вала під час миттєвого прискорення двигуна, а велика шатунна шийка приймає збільшений шатун 32/41/20. Це унеможливлює пошкодження шатунної шийки колінчастого вала в разі різкого зростання контактного тиску на сполучені елементи під час значного зростання обертів агрегату.
  • Масляний насос зі збільшеною продуктивністю. Нова конструкція масляного насоса з внутрішнім і зовнішнім ротором дала змогу збільшити продуктивність масляного насоса на 30%, а новий отвір шестерні масляного насоса з регулюванням внутрішнього і зовнішнього ротора забезпечує довговічність шестерні. Сам двигун укомплектований паперовим фільтром картриджного типу для очищення олії.

  • Новий двигун працюватиме в парі з плоскодроссельним карбюратором Nibbi Racing PWK NBR 34. Налаштування карбюратора з великою пропускною здатністю допомагають активніше реалізувати потенціал збільшеної кубатури і дозволяють двигуну ефективніше працювати у вищому діапазоні обертів.

ВАЖЛИВА РЕМАРКА Штатний карбюратор даної моделі в обов'язковому порядку забезпечений додатковим набором паливних та повітряних жиклерів, вони входять у комплект поставки. Для любителів налаштовувати самостійно, економити пальне чи власних експериментів поле для діяльності ми зберегли. Інші комбінації жиклерів можуть використовуватися самим власником в інших поєднаннях, виходячи з рельєфу місцевості та найбільш ймовірних особливостей майбутньої їзди на мотоциклі. Для цього ми додали їх у стандартну комплектацію.

  • На ADVANCE 300 з новим двигуном є кікстартер. КПП в мотоциклі буде 5-ти ступенева. Такий варіант був обраний нами тому, що передавальні числа в КПП NB300 зовсім інші, ніж були в двигуні СBS300. Весь потужний потенціал агрегату розподілений по ряду, який передбачає активне розкручування і відповідну віддачу. Саме на додаток до цього, ми оснастили мотоцикл задньою провідною зіркою на 49 зубів. Таке поєднання спрямоване на дуже хорошу тягу мотоцикла в умовах їзди в горах або на місцевості зі значними підйомами. А рівномірність віддачі двигуна дасть змогу триматися в рамках однієї двох силових передач, без додаткових переходів на нижчий щабель. Такі налаштування в мотоциклі зроблени для тих, хто має бажання підкорювати підйоми.

2. Рама

  • Конструкція рами полегшена, основна частина сталева. Прямокутний переріз основних елементів + трубчастий переріз сполучених частин з інтегрованим заднім підрамником з алюмінієвого сплаву. Але задній підрамник теж виготовлений з алюмінієвого профілю та кріпитися до основної частини. Це дало змогу полегшити раму та збільшити простір для розміщення прямотокового повітряного фільтра.

Розмір рами обумовлює і збільшення довжини колісної бази новинок Kovi порівняно з тими самими конкурентами. Висота по сідлу з шинами 21''/18'' становлює 938 мм

  • Сама рама частково відрізняється як від версії ADVANCE так і від версії START. Змінено не лише точки кріплення силового агрегату, а й змінено конфігурацію передньої частини рами. Розгалуження опорних частин рами опущено нижче для правильного розподілу жорсткості конструкції та розташування різних агрегатів. На фото показана відмінність, яку можна побачити візуально. Решта прихована під пластиковими панелями.

Опорна підніжка на KOVI ADVANCE 300 виконана з алюмінію для полегшення ваги і має інший нахил і трохи більшу довжину і площу частини п'яти, щоб надійніше фіксувати мотоцикл у статичному положенні.

3. Шасі та підвіска

  • Передня вилка від Виробника KKE з набором регулювань стиснення та відбою Загальний хід 250 мм. Довжина стійки 900 мм. Діаметр пера 41 мм. Задня амортизаторна стійка з регулюванням стиснення та відбою та виносним компенсаційним циліндром. Довжина 465 мм. Хід 110 мм.
  • Баланс налаштувань у парі з вилкою дасть змогу вибрати більше варіантів під їзду на кількох типах покриттів. Однак на обох новинках підвіска відрізняється від SZC, які ми використовуємо на старших KOVI. Але так і повинно бути, оскільки ADVANCE це KOVI, який виступає у більш доступному ціновому сегменті.
  • Траверсу на ADVANCE встановлено полегшену, алюмінієву (зі збільшеною товщиною і висотою передньої та нижньої обойм). Замок запалювання на ADVANCE 300 розташований у звичному місці між траверсою і панеллю приладів.
  • Задній маятниковий важіль у версії ADVANCE виготовлений з алюмінію и окрашен в черный цвет. Використані також полегшені, повністю алюмінієві кронштейни всіх сполучених елементів прогресії у кріпленні заднього маятникового важеля та амортизатора.
  • Передача тяги на ведуче колесо здійснюється за допомогою ланцюга CHOHO 520HM. Зірка задня кріпиться до маточини через 6-ти точкове з'єднання за допомогою внутрішніх болтів типу TORX. Розміри стандартних зірок 13 зубів передня і 49 задня.
  • Задній маятниковий важіль ADVANCE як і в версії MAX 300 виготовлений із алюмінію. Тільки він забарвлений у чорний колір. Важільний механізм і пов'язані елементи прогресії все виконані з алюмінію.
  • Конструкція уловлювача ланцюга відрізняється наявністю алюмінієвої основи, всередині якої знаходиться сама робоча вставка полімерного матеріалу.

4. Шини та ободи

  • На моделі встановлені алюмінієві ободи зі сталевими спицями. Назва торгової марки виробника – UNISON J1.6 х 21" DOT/J2.15 х18" DOT. Ці варіанти справді якісні вироби і не викличуть нарікань на стійкість до жорстких умов. Сталеві спиці з діаметром 3,6 мм попереду і 3,8 мм ззаду з'єднують обід з легкосплавною маточиною. Не забули і про буксатори, які також є стандартним оснащенням.

  • На модифікації ADVANCE 300 встановлені колісні осі – термозміцнені з конструкційної вуглецевої сталі марки 10KП. За досвідом з версіями ADVANCE 250 ми використовуємо такий варіант, тому що він виявив себе з найкращого боку.
  • Розмірні параметри шин докладно відображені в характеристиках. Зупинимося тільки на тому моменті, що покришка задня у варіанті 18'' має розмір 120/90-18. Вона збільшилася і за шириною, і за висотою профілю. Задня амортизаторна стійка збільшилася за довжиною ходу, тому що раніше такий розмір не можна було встановити без наслідків зіткнення з пластиком грязьового щита за максимального ходу стиснення. Розрахунки зробили, доопрацювання здійснили і тепер шина збільшеної ширини і профілю буде працювати максимально ефективно

5. Органи управління та світлотехніка

На мотоциклі KOVI ADVANCE 300 встановлено кермо IGP перехідного діаметра 22/28. Конструкція доповнена поперечною розпіркою для посилення жорсткості. Буферна вставка у місці кріплення керма – обов'язковий атрибут.

Присутня окрема клавіша "стоп-старт" двигуна + кнопка ативації електростартеру. Відтепер такий міні-блок розташований біля правої гріпси. Сподіваємось, що така конфігурація буде ліпшою та зручною для усіх.

Ручка акселератора із коротким ходом. На сьогоднішній день це оптимальний варіант для такого типу мотоциклів. А ось сам виконавчий механізм ми вибрали один із найкращих за зручністю регулювання та надійності.

Захист рук є обов'язковим стандартним оснащенням. Жодної економії на шкоду функціональності.

Важелі керування зчепленням та переднім гальмом укорочені по довжині, що складаються та забезпечені регулюванням відстані від грипси на довжину долоні. На важелі зчеплення є зручний регулювальний баранець для компенсації натягу або розпуску троса. Цікаво, що важіль зчеплення складається тільки вгору. Вниз він не переміщається спеціально, щоб у разі торкання з перешкодою не позбавити водія можливості активації зчеплення (при падінні мотоцикла єдиний варіант зміщення важеля – це лише вгору, а не вниз). Дрібниця, здавалося б, але насправді це дуже важливо.

Панель приладів типова. Вона така сама, як і на інших моделях KOVI. На ній можна відстежувати обороти двигуна, швидкість та оцінювати заряд батареї. Для подібного типу мотоциклів це принцип необхідної достатності.

Передня фара та обтічник змінилися на кращій варіант, як на моделі ADVANCE 250. Вона складається з п'яти окремих світлодіодів та LED-смужки габариту. Обтічник у верхньої частині крипіться за допомогою еластичних ремінців (раніше було різьбове кріплення). Це значно спростить доступ до елементів, які приховани за корпусом фари у разі необхідності. Світловий пучок формується п'ятьма світлодіодами. Три нижні працюють на ближньому, а два верхніх активуються при включенні далекого світла.

Покажчики повороту компактні, вузькі, герметичні світлодіодні смуги, з еластичними та рухомими кріпленнями, 9-ма лінійними світлодіодами (кожен) з дуже гарною яскравістю. Вони зарекомендували себе як найбільш практичні з-поміж різних варіантів.

Покажчики повороту як раніше - дуже компактні і вузькі, герметичні, з рухомими кріпленнями, 8-ма лінійними світлодіодами (кожен) з дуже хорошою яскравістю. Вони зарекомендували себе як найбільш практичні з-поміж різних варіантів, тому вони і входять до стандартної комплектації і START і ADVANCE.

6. Гальма

Попереду двопоршневий супорт з діаметром гальмівного диска 265 мм і товщиною диска 4 мм. Ззаду однопоршневий супорт і диск діаметром 220 мм. і товщиною диска 4 мм..

Гальмівні магістралі виконані з поліаміду. Вони мають високу термостабільність - діапазон робочих температур від -50°C до +100°C. Практично повна відсутність внутрішнього розширення і "байдужість" до впливу зовнішніх агресивних речовин забезпечать довготривалість служби. Мають дуже хорошу стійкість до впливу солей, лугів, масел, паливних фракцій, УФ променів, володіють чудовими механічними властивостями до стирання, відмінною ударною в'язкістю, особливо за негативних температур. У зимовий час усередині трубок не утворюється водяного конденсату.

Гальмівні колодки безазбестові зі збільшеним вмістом латунної стружки для підвищеного тертя у фрикційній парі диск-накладка.

ADVANCE 300 у стандарті укомплектований брудозахисним кожухом переднього гальмівного диску.

7. Загальні конструктивні доповнення та особливості

У комплектації ADVANCE 300 присутній алюмінієвий перфорований захист двигуна

Загальна ємність бака становить 7,5 літрів. Бак з поліефірного пластику, стійкого до агресивних середовищ. З огляду на те, що заправляти під пробку не варто, 7,1 літра - це реальний корисний об'єм, який зможе прийняти на борт мотоцикл. Пробка виконана з пластику і забезпечена клапаном для видалення надлишкових парів.

Підніжки пілота виконані з нержавіючої сталі. В них передбачений новий цікавий момент - болт регулювання статичного горизонтального нахилу. Він дозволить встановити підніжку під зміненним кутом до горизонтальної лінії. В такому положенні ії можна встановити та використовувати. Але нова конструкція задрього підрамника на алюмінієвий та інший формат геометричних параметрів обумовили відстутність підніжок і для заднього пасажира. Зараз їх не має, але згодом ми додумаємо можливість їх встановлення.

Шифтер КПП з алюмінію зі складною опорною частиною.

Випускна система виконана з нержавіючої сталі. Бочонок глушника буде збільшеного пропускного перерізу, щоб не підтискати потік газів на виході - для чотириклапанного двигуна це має важливе значення. "Псевдоприставки powerbomb" ми позбулися, бо це був просто шматок додаткової труби (раніше ми позначили ось таку інформацію про нього: це дуже спрощена подоба резонатора Гельмгольца. Наскільки краще з ними, ніж без нього - ми не скажемо, бо не знаємо) - тепер знаємо, тому позбулися. Проте встановили компенсаційне розширення випускної труби для згладжування пульсацій потоку і більшої площі для розрядження (щоб при різкому скиданні газу не було затика на протитиску зворотного потоку). Це дійсно працює. Надбавки потужності не буде, але двигун буде "дихати трохи легше". Передбачено наявність роз'ємного з'єднання, яке дасть змогу розстикувати сам глушник із трубою за необхідності.

Усі пластикові елементи бічних панелей, переднє крило, хвіст і кожухи (захист вилки, бічні вставки) на мотоциклі виконані з поліпропілену. Ніякого крихкого ABS-пластика.

Модель ADVANCE 300 пропонується до продажу з повним пакетом реєстраційних документів для отримання техпаспорта і реєстраційного номерного знака. Тобто ті, хто ще не обзавівся причепом/лафетом для перевезення, зможуть добиратися до місця призначення на самому мотоциклі дорогами.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору