У світлі появи нової 300-ки з карбюратором, нагадаємо про ключові технічні відмінності 300-ки від 250-ки. Конструктивне виконання підвісок рами та загальної навішування у KOVI 250 Pro KT та у KOVI 300 Pro KT – однакові. Основна відмінність у потенціалі силового агрегату. Тому більше інформації саме про нього.
В основі цей мотор 177MM від Zongshen, який усім відомий.
Однак циліндропоршнева група зовсім інша і маркування збільшеного двигуна ZS184MMP Для кращого розуміння тямущих власників і для переконливості «не дуже вірних» ми публікуємо справжні дані, які дозволять зрозуміти різницю:
KOVI 300
Діаметр циліндра 84 мм, Хід поршня 53.6 мм.
Формула розрахунку робочого обсягу:
r — радіус поршня, тобто. 84/2 = 42 мм
h — хід поршня, 53.6 мм
сама формула:
V=(3,14*r*r*h)/1000=3,14*42*42*53.7/1000=297,44 см3
KOVI 250
Діаметр циліндра 77 мм. Хід поршня 53.6 мм
Формула розрахунку робочого об'єму:
r — радіус поршня, т.е. 77/2=38,5 мм
h — хід поршня, 53.6 мм
сама формула:
V=(3,14*r*r*h)/1000= 3,14*38,5*38,5*53,6/1000=249,46 см3
Моделью KOVI 300 Pro з карбюратором FCR MX ми продовжуємо розширювати лінійку версій, які nbsp; можуть і будуть відображати переваги існуючих власників.
Двигун з карбюратором навряд чи потужніший за інжекторну версію, але правильно налаштований, на верхах він "багатший буде". Пізніше ми плануємо використовувати диностенд, щоб зафіксувати різницю в потужності (якщо така буде) між інжекторною версією та карбюраторною та, найголовніше, порівняти розподіл потужності та моменту по оборотах у моделях з двома різними системами живлення.
Відповідь на запитання "навіщо карбюратор?" розділимо на три складові:
а) Такий варіант бажає добра половина KOVI, що цікавляться, і деяка частина власників 250-к;
б) Рукасті та Головасті зможуть налаштувати мотоцикл із FCR-ом під себе. Це не буде легко, потрібно буде попрацювати і попітніти у процесі. Але це вже можливе;
в) Для відповіді на питання "потрібності карба" ми побудували свій мотоцикл для перегонів та випробувань. З серпня 2020 року по лютий 2021 року ми брали участь у трьох різних змаганнях. За основу було взято звичайний Kovi 250 Pro KT, на нього встановили циліндропоршневу групу 300-ю, обкатали та розпочали роботи з налаштування. Що робили і чого не робили з ним, ми вирішили позначити у простій та зрозумілій формі. Внизу у двох графах все показано:
Змінено та доопрацьовано
- Карбюратор FCR МХ налаштований під режими збільшеної ЦПГ;
- Встановлено гідравлічний циліндр приводу зчеплення;
- Встановлено камери KENDA Super Tuff (зі збільшеною товщиною);
- Попередня покришка KENDA K7101 Off-road ;
- Встановлено тому покришка KENDA K771 Millville, MX / Off-Road;
- Вся проводка на задній ліхтар, фару та вказівники поворотів видалена, фара, задній ліхтар, повороти прибрані. Замок запалювання замінено на тумблер подачі живлення. Додано кнопку стоп-двигун лівої сторони.
- Встановлено кермо IGP (twin wall). Зараз таке кермо в штатній комплектації всіх моделей, але на той момент він був опцією;
- Встановили новий акумулятор 7ZSBS зі збільшеною величиною струму холодного прокручування 110 CAA;
- Встановили алюмінієві захисні кожухи радіаторів та пластикові захисту кришок двигуна (думаємо, що Ви знаєте про що йдеться).
Жодних змін не робили
- Деталі двигуна (крім збільшеного циліндра/поршня);
- Зчеплення, КПП, головка циліндра стандартні;
- Підвіска SZC стандартна для версій Pro;
- Ободи стандартні;
- Ступиці та підшипники стандартні;
- Рама без доробок чи посилень;
- Деталі обважування всі штатні
- Ланцюг приводний стандартний
- Пластиковий захист двигуна стандартний
- Стартер та система запалення стандартні
- Випускна система стандартна
- Бак палива стандартний