UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

KOVI 300 PRO KT : Колір

Артикул KOVI 300 PRO KT
Немає в наявності
154 800 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Виробник ZONGSHEN. Модель NC300 Бензиновий, одноциліндровий, один розподільний вал у верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC), чотириклапанний з роликовими підшипниками у приводі механізму керування клапанами. Система водяного охолодження з рознесеними половинками радіатора + кулер. Внутрішній балансувальний вал. Суха вага двигуна 33 кг.
Ступінь стиснення 11,1:1
Об'єм, см3 298
Система електроживлення АКБ 12V 6А/h. У комплектації моделі передбачено наявність ключа запалювання для розмикання контактного ланцюга на подачу імпульсу для санкціонованого запуску двигуна
Система запалювання Електронне DC-СDI. Головним джерелом живлення схеми є аналоговий перетворювач напруги. Цьому запалюванню не потрібна котушка, що заряджає, як у класичному варіанті CDI, напруга з бортового акумулятора перетворюється з 12В в 200-400В
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 31,7 / 8200
Максимальний обертовий момент, Нм / об.хв. 29,5 / 6100
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід. Безсальниковий ланцюг A520МС2. Марка ланцюга AFAM. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/52 (алюміній). Кількість ланок ланцюга-120L.
Задні гальмівні механізми Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC Гальмівні колодки серії SCB (Stabil Cuprum Base).
Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC Гальмівні колодки серії SCB (Stabil Cuprum Base).
Підвіска задня Задня стійка амортизатора з можливістю зміни переднатягу пружини а також повністю регульованими ходом стиснення і відбою. Довжина вузла у зборі 480 мм. Загальний хід стиснення/відбою 299 мм.
Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу серії SZC Pro з набором регулювань відбою та стиснення. Діаметр пера 48 мм. Загальний діапазон ходу стиснення/ходу відбою 309 мм.
Колесні диски Алюмінієвий обід, маточина CNC (алюмінієвий сплав), сталеві спиці 4 дюйми (нержавіюча сталь)
Максимальна швидкість, км./год. ≥94 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 13T та задньою зіркою 52T.
Кліренс, мм 310
Розмір шин передні / задні 80/100-21 - переднє колесо та 110/90-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса J1.60х21 DOT; заднього колеса 2,15х18 DOT. Шини із розвиненим малюнком протектора. Виробник шин – CST.
Об'єм паливного баку, л 8.4
Тип запуску двигуна Електростартер та кікстартер
Бак мастила в двигуні, л 1,5
Рама Полегшена, з різним профільним перетином, високоміцна сталь з додаванням хром-марганцевого сплаву.
Споряджена маса (без урахування палива), кг 122,5
Рекомендоване пальне Бензин з октановим числом не менше 95
Рекомендований клас в'язкості мастила SAE 10W/40; SAE 15W/50 в залежності від сезонності JASO MA 2; API не нижче SN, SM, SL Рекомендований продукт: MOTOREX Cross Power 4T
Система живлення двигуна Ліцензійна копія карбюратора плоскодроссельного з прискорювальним насосом KEIHIN FCR MX 35
Довжина, м. 1,66
Ширина, м. 0.47
Висота, м. 0.87
Маса, кг 142
Ширина, мм. 880
Висота по сідлу, мм 930
Висота, мм 1285
Колісна база, мм 1500
Споряджена маса, кг 122,5

У світлі появи нової 300-ки з карбюратором, нагадаємо про ключові технічні відмінності 300-ки від 250-ки. Конструктивне виконання підвісок рами та загальної навішування у KOVI 250 Pro KT та у KOVI 300 Pro KT – однакові. Основна відмінність у потенціалі силового агрегату. Тому більше інформації саме про нього.

В основі цей мотор 177MM від Zongshen, який усім відомий.

Однак циліндропоршнева група зовсім інша і маркування збільшеного двигуна ZS184MMP Для кращого розуміння тямущих власників і для переконливості «не дуже вірних» ми публікуємо справжні дані, які дозволять зрозуміти різницю:

KOVI 300

Діаметр циліндра 84 мм, Хід поршня 53.6 мм.

Формула розрахунку робочого обсягу:

r — радіус поршня, тобто. 84/2 = 42 мм

h — хід поршня, 53.6 мм

сама формула:

V=(3,14*r*r*h)/1000=3,14*42*42*53.7/1000=297,44 см3

KOVI 250

Діаметр циліндра 77 мм. Хід поршня 53.6 мм

Формула розрахунку робочого об'єму:

r — радіус поршня, т.е. 77/2=38,5 мм

h — хід поршня, 53.6 мм

сама формула:

V=(3,14*r*r*h)/1000= 3,14*38,5*38,5*53,6/1000=249,46 см3

 

Моделью KOVI 300 Pro з карбюратором FCR MX ми продовжуємо розширювати лінійку версій, які nbsp; можуть і будуть відображати переваги існуючих власників.

Двигун з карбюратором навряд чи потужніший за інжекторну версію, але правильно налаштований, на верхах він "багатший буде". Пізніше ми плануємо використовувати диностенд, щоб зафіксувати різницю в потужності (якщо така буде) між інжекторною версією та карбюраторною та, найголовніше, порівняти розподіл потужності та моменту по оборотах у моделях з двома різними системами живлення.

Відповідь на запитання "навіщо карбюратор?" розділимо на три складові:

а) Такий варіант бажає добра половина KOVI, що цікавляться, і деяка частина власників 250-к;

б) Рукасті та Головасті зможуть налаштувати мотоцикл із FCR-ом під себе. Це не буде легко, потрібно буде попрацювати і попітніти у процесі. Але це вже можливе;

в) Для відповіді на питання "потрібності карба" ми побудували свій мотоцикл для перегонів та випробувань. З серпня 2020 року по лютий 2021 року ми брали участь у трьох різних змаганнях. За основу було взято звичайний Kovi 250 Pro KT, на нього встановили циліндропоршневу групу 300-ю, обкатали та розпочали роботи з налаштування. Що робили і чого не робили з ним, ми вирішили позначити у простій та зрозумілій формі. Внизу у двох графах все показано:

Змінено та доопрацьовано

  1. Карбюратор FCR МХ налаштований під режими збільшеної ЦПГ;
  2. Встановлено гідравлічний циліндр приводу зчеплення;
  3. Встановлено камери KENDA Super Tuff (зі збільшеною товщиною);
  4. Попередня покришка KENDA K7101 Off-road ;
  5. Встановлено тому покришка KENDA K771 Millville, MX / Off-Road;
  6. Вся проводка на задній ліхтар, фару та вказівники поворотів видалена, фара, задній ліхтар, повороти прибрані. Замок запалювання замінено на тумблер подачі живлення. Додано кнопку стоп-двигун лівої сторони.
  7. Встановлено кермо IGP (twin wall). Зараз таке кермо в штатній комплектації всіх моделей, але на той момент він був опцією;
  8. Встановили новий акумулятор 7ZSBS зі збільшеною величиною струму холодного прокручування 110 CAA;
  9. Встановили алюмінієві захисні кожухи радіаторів та пластикові захисту кришок двигуна (думаємо, що Ви знаєте про що йдеться).

 

Жодних змін не робили

  1. Деталі двигуна (крім збільшеного циліндра/поршня);
  2. Зчеплення, КПП, головка циліндра стандартні;
  3. Підвіска SZC стандартна для версій Pro;
  4. Ободи стандартні;
  5. Ступиці та підшипники стандартні;
  6. Рама без доробок чи посилень;
  7. Деталі обважування всі штатні
  8. Ланцюг приводний стандартний
  9. Пластиковий захист двигуна стандартний
  10. Стартер та система запалення стандартні
  11. Випускна система стандартна
  12. Бак палива стандартний
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору