UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

KOVI 300 PRO S : Колір

Артикул KOVI 300 PRO S
В наявності
143 200 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
В кредит
Передзвоніть мені
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Виробник ZONGSHEN. Модель NT300S. Бензиновий, одноциліндровий, два розподільні вали у верхній частині головки блоку циліндрів (DOHC), чотириклапанний газорозподільний механізм. Система водяного охолодження з рознесеними половинками радіатора + кулер. Внутрішній балансувальний вал. Суха вага двигуна 33 кг.
Ступінь стиснення 11,6:1
Об'єм, см3 295
Система електроживлення АКБ 12V 6А/h. У комплектації моделі передбачено наявність ключа запалювання для розмикання контактного ланцюга на подачу імпульсу для санкціонованого запуску двигуна
Система запалювання Електронне DC-СDI. Головним джерелом живлення схеми є аналоговий перетворювач напруги. Цьому запалюванню не потрібна котушка, що заряджає, як у класичному варіанті CDI, напруга з бортового акумулятора перетворюється з 12В в 200-400В
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 34 /9500
Максимальний обертовий момент, Нм / об.хв. 30,6 / 7000
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід. Сальниковий ланцюг A520МС2. Марка ланцюга AFAM. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/52 (алюміній). Кількість ланок ланцюга-120L.
Задні гальмівні механізми Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC Гальмівні колодки серії SCB (Stabil Cuprum Base).
Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC Гальмівні колодки серії SCB (Stabil Cuprum Base).
Підвіска задня Задня амортизаторна стійка з можливістю зміни переднатягу пружини, а також повністю регульованим ходом стиснення та відбою. Довжина вузла у зборі 480 мм. Загальний хід стиснення/відбою 299 мм. Кріплення до маятника через полегшений механізм важеля
Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу серії SZC Pro з набором регулювань відбою та стиснення. Діаметр пера 48 мм. Загальний діапазон ходу стиснення/ходу відбою 309 мм.
Колесні диски Алюмінієвий обід, маточина CNC (алюмінієвий сплав), сталеві спиці 4 дюйми (нержавіюча сталь)
Максимальна швидкість, км./год. Пока нет данных - на этапе тестов.
Кліренс, мм 310
Розмір шин передні / задні 80/100-21 - переднє колесо та 110/90-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса J1.60х21 DOT; заднього колеса 2,15х18 DOT. Шини із розвиненим малюнком протектора. Виробник шин – CST.
Об'єм паливного баку, л 8.4
Система охолодження водяне
Тип запуску двигуна Електростартер та кікстартер
Бак мастила в двигуні, л 1.5
Рама Полегшена, з різним профільним перетином, високоміцна сталь з додаванням хром-марганцевого сплаву.
Рекомендоване пальне Бензин з октановим числом не менше 95
Рекомендований клас в'язкості мастила SAE 10W/40; SAE 15W/50 в залежності від сезонності JASO MA 2; API не нижче SN, SM, SL Рекомендований продукт: MOTOREX Cross Power 4T
Система живлення двигуна Ліцензійна копія карбюратора плоскодроссельного з прискорювальним насосом KEIHIN FCR MX 35
Довжина, м. 1,66
Ширина, м. 0.47
Висота, м. 0.87
Маса, кг 142
Довжина, мм. 2160
Ширина, мм. 880
Висота по сідлу, мм 930
Висота, мм 1285
Колісна база, мм 1500
Споряджена маса, кг 123.7

KOVI 300 Pro S - це єдиний мотоцикл ендуро серії, що вже надійшов у продаж в Україні, оснащений абсолютно новим двигуном Zongshen серії NT300S. . З липня 2021 року як і інші моделі KOVI, модель 300 Pro S пропонується в іншому колірному рішенні. Колір рами змінився на темний. Всі пластикові елементи, корпус фари та переднє крило пофарбовані відтепер у чорний колір замість помаранчевого. Мотоцикл виглядає суворіше в тому числі завдяки деяким іншим атрибутам з поєднанням біло-чорних тонів . Колористика та графічний малюнок всіх наклейок став інший, а на додачу до цього змінилася і клейова основа. Новий тип поліефірного клею краще фіксує наклейки на облицювальних елементах

Особливість двигуна полягає у повністю новій головці циліндра. Тепер вона має два розподільні вали (виконання DOHC). Клапани та впускні та випускні розташовані під іншим кутом. Збільшено діаметр штока, змінено діаметр сідел клапанів. У новій голові клапана приводяться в дію без коромисел, кулачками нового распредвала з іншими, спеціально розрахованими профілями через стаканчики з регулювальними шайбами. Це було зроблено не тільки для зменшення інерційності механізму, а й для того, щоб забезпечити найкращі параметри по моменту (тимчасовому фактору) відкриття клапанів та максимальної висоти підйому впускних клапанів. На самому поршні форми та місця розташування проточок також зазнали змін.

Основна ідея в суттєвому удосконаленні двигуна полягала в тому, щоб зберегти загальний конструктив хорошого і надійного мотора NC250/300, але зняти з нього більше віддачі на високих та середніх обертах, з одночасним розширенням діапазону максимального моменту, що крутить. Іншими словами мотоцикл із цим мотором буде потужнішим, краще у віддачі, активніше розкручуватися і повідомляти мотоциклу кращу динаміку. А ще слід згадати, що завдяки застосуванню кількох різних сплавів: алюмінієво-марганцевого та алюміній-мідь-кремній (так звані антифрикційні сплави), двигун придбав у міцності деталей і при цьому зовсім небагато додав у вазі. Його маса лише на 1 кг. більше 250-ти кубового варіанта, але дорівнює 300 кубовому побратиму з одновальної головою.

Також ми публікуємо прямі витримки з детального технічного опису двигуна у перекладі з китайської мови:

  • Завдяки великій кількості методів аналізу методом кінцевих елементів вага двигуна максимально знижена за умови дотримання умов забезпечення міцності компонентів. Компактна конструкція та загальний розмір двигуна доповнені ефективним розподілом ваги збільшеної головки циліндра по кутах нахилу рівною мірою; кришка швидкого доступу до кошика зчеплення призначена для полегшення розбирання зчеплення, вал кікстартера розміщено зверху - орієнтація на конструктивні особливості монтажу двигуна на мотоциклетні рами моделі серій крос/ендуро
  • Впускні та випускні клапани використовують режим прямого приводу від кулачка розподільного валу зі спеціальним профілем, який ефективно знижує шум головки блоку циліндрів і водночас підвищує надійність клапанного механізму.
  • У внутрішній частині корпусу та порожнини розміщення валів КПП передбачено наявність спеціального розпилювального отвору масла для охолодження та змащення поршня циліндра, ефективного контролю температури поршня, покращення робочих умов двигуна та збільшення терміну служби двигуна.;
  • У двигуні використовуються два масляні насоси для незалежної подачі масла і мастила деталей теплового двигуна і трансмісії, щоб забезпечити достатнє мастило всіх рухомих частин двигуна і підвищити надійність двигуна

Новинка з новим мотором оснащується карбюраторною системою живлення з уже відомим FCR MX, але вже зовсім інакше налаштованим під збільшеним потенціал нового двигуна. З часом у продаж надійде і інжекторна версія KOVI 300i PRO S з новим варіантом прошивки керованого модуля під покращені можливості двигуна.

Є покращення в приводній системі - ланцюг AFAM обзавівся сальниками.

Для покращення газообміну збільшився діаметр випускної системи після проміжного резонтатора.

Стандартним оснащенням для всіх версій KOVI є лічильник мотогодин. Тепер самим не потрібно шукати – все є спочатку в комплектації

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору