Запропонована модель являє собою другу з половиною генерацію, тобто шліфування деталізації та удосконалень відбувалося у два етапи. З першим зразком розпочали роботу ще в грудні 2021 року. Випробування паралельно робив і сам Виробник моделі. Варто зазначити, що спочатку було багато чого не так, як хотілося б. Протягом 2022 року піддалися ревізії багато елементів, налаштування підвіски та деталі. Їздили, розбирали, перевіряли, пропонували варіанти змін. Тож лише на початку 2023 року модель набула фінального технічного стану, який втілено в реальність на прикладі цієї моделі. Причому саме кінцевий варіант (теперішній) має зовсім іншу підвіску та її налаштування, а також керуючий модуль двигуна від BOSCH (початковий був від DELPHI). Тому було умовно 2,5 версії. Перераховувати можна довго, але краще позначити найбільш значущі елементи, які зазнали аналізу/змін/поліпшень.
- Новий блок керування двигуном BOSСH (раніше був DELPHI) + інші форсунки, нове програмне забезпечення та основний шлейф зі зменшеною кількістю дротів;
- Новий тип повітряний фільтра - швидкознімний картриджного типу;
- Новий тип глушника збільшеного об'єму та змінених внутрішніх каналів для зменшення протитиску на випуску та зниження шуму;
- Збільшено об'єм баків: Основний бак 21 літр з новим датчиком рівня. Додатковий задній бак палива 19 літрів з датчиком рівня + новий, більш надійний та безпечний режим перемикання між баками.
- Оптимізована довжина та геометрія шіфтеру перемикання передач КПП;
- Нова траверса з трипозиційними позиціями (на вибір) щодо встановлення виносу керма - регулювання в поздовжньому положенні;
- Нове кермо 7-серії + встановлений телескопічний рульовий демпфер;
- Нові кнопкові блоки керування + інтегровані клавіши налаштування режимів панелі приладів.
- Панель приладів с Bluetooth-інтерфейсом та коннектом до телефону, є функція трансляції режимів телефону на дисплей мото;
- Зовсім інші самі деталі та налаштування передньої та задньої підвісок;
- Вдосконалена гальмівна система та алгоритми роботи ABS: здвоєні, моноблочні, радіальні чотирипоршневі супорти на передньому колесі та збільшена товщина гальмівного диска заднього колеса;
- Привідний сальниковий ланцюг DID;
Додатково оновлений опціон:
- Новий дизайн опорних підніжок водія та пасажира;
- Спеціальне покриття полегшених фронтальних захисних дуг;
- Змінена об'ємна конфігурація нового алюмінієвого захисту двигуна (закриває більшу площу і відстань до картера збільшено для безпеки від пошкоджень);
- Центральна стоянкова опора додана до стандартного оснащення;
- Літійзалізофосфатна батарея зі збільшеним ресурсом і величиною пускового струму;
- Нова структурна обшивка сидінь протиковзка та зносостійка.
Відмовились:
- Від датчиків тиску в шинах (ПЗ системи не працювало добре та була необхідна майже постійна ініціалізація. Зараз ПЗ дисплею має інший функціонал та розробник цього зовсім інший)
- Від камер огляду, тому що функціонал в дощових дорожніх умовах стає суттєво обмеженим, а концентрація уваги на них знижує безпеку руху.