UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

KOVI 500 AVENTURA : Колір

Артикул KOVI 500 AVENTURA
В наявності
254 080 грн
258 050 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
В кредит
Передзвоніть мені
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Модель KE500. Позначення 267MR-2 Бензиновий, двоциліндровий рядний, два розподільні вали у верхній частині головки блоку циліндрів (DOHC), чотири клапани на циліндр. Система водяного охолодження + кулер. Внутрішній балансувальний вал. Передбачено наявність окремого масляного каналу для розпилення оливи під тиском на дно поршня (зі зворотного боку площини) для відведення температури. Полегшена конструкція поршня + рифлена поверхня спідниці поршня:
Ступінь стиснення 10,6:1
Об'єм, см3 471
Система електроживлення АКБ 12V-10 А/h літій-залізофосфатна батарея зі збільшеною величиною струму холодного прокручування до 190 CCA.
Система запалювання Електронне транзисторне запалювання з живленням від АКБ
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 47/8500
Максимальний обертовий момент, Нм / об.хв. 43 / 7000
КПП 6-ти ступінчаста, механічна з багатодисковим зчепленням. Схема перемикання: 1-N-2-3-4-5-6
Тип приводу Ланцюговий привід. Приводний ланцюг DiD сальникового типу, 520-й. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 15 (сталь) / 45 (сталь). Кількість ланок ланцюга - 116L.
Задні гальмівні механізми Задній гальмівний механізм монодисковий, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм, товщина 5 мм. Супорт двопоршневий з армованою магістраллю. Система ABS передбачена у стандартній комплектації.
Передні гальмівні механізми Передній гальмівний механізм дводисковий, гідравлічний. Діаметр кожного диска 320мм, товщина 5мм. Гальмівні колодки фірми ASBS (не плутати із системою ABS). Супорти здвоєні, моноблочні, чотирипоршневі з радіальним кріпленням. Система ABS
Підвіска задня Задній амортизатор SZC газомасляний з інтегрованим компенсаційним резервуаром, з доступом до регулювання з лівого боку в силовій клітці рами. Довжина 358 мм, хід стискування 65 мм, зовнішній діаметр 52 мм, діаметр штока 18 мм.
Підвіска передня Передня вилка SZC перевернутого типу. Довжина 880 мм, хід 200 мм. Настановні розміри: 54 мм * 60 мм, діаметр пера 43 мм. З широким діапазоном регулювань швидкості відбою та опору стиску. Виделкова олія з індексом 10W Shell Tellus S2V.
Колесні диски Алюмінієвий обід, нержавіючі спиці 4,1 мм, маточина з алюмінієво-магнієвого сплаву обід з розмірами 4.25'' задні та 2.50'' передні зі збільшеною товщиною профільованої частини. Підшипники ступиць передньої та задньої від виробника NSK
Максимальна швидкість, км./год. ≥146
Кліренс, мм 210
Розмір шин передні / задні 90/90-21 - переднє колесо та 150/70R18 заднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса МТ2.5х21 M/C, омологація E.DOT MAX1441N; Посадковий розмір обода заднього колеса 4,25 х18 М/С, омологація E.DOT. MAX2692N. Покришки безкамерні
Об'єм паливного баку, л 21+/-0,5 л
Тип запуску двигуна Електростартер
Рама Полегшена, з різним профільним перетином, високоміцна сталь з додаванням хром-марганцевого сплаву.
Рекомендоване пальне Бензин з октановим числом не менше 95
Рекомендований клас в'язкості мастила SAE 10W/40; SAE 15W/50 в залежності від сезонності JASO MA 2; API не нижче SN, SM, SL
Система живлення двигуна Інжекторна система із ECU BOSCH Motronic
Потужність двигуна від 31 к.с
Довжина, м. 1,99
Ширина, м. 0,67
Висота, м. 0,68
Маса, кг 256
Довжина, мм. 2220
Ширина, мм. 930
Висота по сідлу, мм 840
Висота, мм 1480
Колісна база, мм 1500
Споряджена маса, кг Суха вага 206 кг

Запропонована модель являє собою другу з половиною генерацію, тобто шліфування деталізації та удосконалень відбувалося у два етапи. З першим зразком розпочали роботу ще в грудні 2021 року. Випробування паралельно робив і сам Виробник моделі. Варто зазначити, що спочатку було багато чого не так, як хотілося б. Протягом 2022 року піддалися ревізії багато елементів, налаштування підвіски та деталі. Їздили, розбирали, перевіряли, пропонували варіанти змін. Тож лише на початку 2023 року модель набула фінального технічного стану, який втілено в реальність на прикладі цієї моделі. Причому саме кінцевий варіант (теперішній) має зовсім іншу підвіску та її налаштування, а також керуючий модуль двигуна від BOSCH (початковий був від DELPHI). Тому було умовно 2,5 версії. Перераховувати можна довго, але краще позначити найбільш значущі елементи, які зазнали аналізу/змін/поліпшень.

  1. Новий блок керування двигуном BOSСH (раніше був DELPHI) + інші форсунки, нове програмне забезпечення та основний шлейф зі зменшеною кількістю дротів;
  2. Новий тип повітряний фільтра - швидкознімний картриджного типу;
  3. Новий тип глушника збільшеного об'єму та змінених внутрішніх каналів для зменшення протитиску на випуску та зниження шуму;
  4. Збільшено об'єм баків: Основний бак 21 літр з новим датчиком рівня. Додатковий задній бак палива 19 літрів з датчиком рівня + новий, більш надійний та безпечний режим перемикання між баками.
  5. Оптимізована довжина та геометрія шіфтеру перемикання передач КПП;
  6. Нова траверса з трипозиційними позиціями (на вибір) щодо встановлення виносу керма - регулювання в поздовжньому положенні;
  7. Нове кермо 7-серії + встановлений телескопічний рульовий демпфер;
  8. Нові кнопкові блоки керування + інтегровані клавіши налаштування режимів панелі приладів.
  9. Панель приладів с Bluetooth-інтерфейсом та коннектом до телефону, є функція трансляції режимів телефону на дисплей мото;
  10. Зовсім інші самі деталі та налаштування передньої та задньої підвісок;
  11. Вдосконалена гальмівна система та алгоритми роботи ABS: здвоєні, моноблочні, радіальні чотирипоршневі супорти на передньому колесі та збільшена товщина гальмівного диска заднього колеса;
  12. Привідний сальниковий ланцюг DID;

Додатково оновлений опціон:

  • Новий дизайн опорних підніжок водія та пасажира;
  • Спеціальне покриття полегшених фронтальних захисних дуг;
  • Змінена об'ємна конфігурація нового алюмінієвого захисту двигуна (закриває більшу площу і відстань до картера збільшено для безпеки від пошкоджень);
  • Центральна стоянкова опора додана до стандартного оснащення;
  • Літійзалізофосфатна батарея зі збільшеним ресурсом і величиною пускового струму;
  • Нова структурна обшивка сидінь протиковзка та зносостійка.

Відмовились:

  1. Від датчиків тиску в шинах (ПЗ системи не працювало добре та була необхідна майже постійна ініціалізація. Зараз ПЗ дисплею має інший функціонал та розробник цього зовсім інший)
  2. Від камер огляду, тому що функціонал в дощових дорожніх умовах стає суттєво обмеженим, а концентрація уваги на них знижує безпеку руху.
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору