UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Мотоцикл KOVI ADT 300 Помаранчевий

Артикул KOVI ADT 300 orange
В наявності
102 165 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Колір
В кредит
Передзвоніть мені
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Маркування 176FMN. Бензиновий, повітряно-масляного охолодження, одноциліндровий, один розподільчий вал у верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC) з приводом шестипластинчастим ланцюгом, чотириклапанний механізм з роликовими штовхачами, зовнішній балансувальний вал. Суха вага двигуна 30 кг.
Ступінь стиснення 9,02:1
Об'єм, см3 286
Система електроживлення 12N6AL- (AGM-батарея, свинцево-кислотний тип)
Система запалювання Електронне DC-СDI. Головним джерелом живлення є аналоговий або цифровий перетворювач напруги.
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 28,5 / 8000
Максимальний обертовий момент, Нм / об.хв. 23 / 6000
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні (1-N-2-3-4-5-6)
Тип приводу Ланцюговий привід. Посилений ланцюг СHOHO 520H. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/46 (сталь). Кількість ланок ланцюга – 118
Задні гальмівні механізми Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 4 мм. Армована гальмівна магістраль.
Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 270 мм. Товщина диска 3,5 мм. Армована гальмівна магістраль.
Підвіска задня Задній амортизатор з регулюванням натягу пружини та виносним компенсаційним циліндром. Довжина 435 мм. Хід 77 мм. Задній маятниковий важіль виконаний з алюмінію
Підвіска передня Передня вилка перевернутого типу. Загальний хід 195 мм. Довжина стійки 870 мм. Діаметр пера 41 мм. Виробник SZC. У вилку залито масло Full-Synthetic Oil з в'язкістю 7.5W.
Колесні диски Передній колісний диск, J1.6 х 21" DOT. Обод - алюмінієвий, маточина лита. Зі встановленим буксатором. Задній колісний диск, J2.05х18" DOT. Обод - алюмінієвий, маточина лита. Зі встановленим буксатором.
Максимальна швидкість, км./год. ≥122
Кліренс, мм 270 - на шинах 19'' і 16''
Розмір шин передні / задні ПЕРЕДНІ ШИНИ: 80/100-19 (грунтові шини з розвиненим протектором) ЗАДНІ ШИНИ: 120/90-16 (грунтові шини з розвиненим протектором)
Об'єм паливного баку, л 20
Система охолодження повітряно-масляне
Тип запуску двигуна Електростартер
Бак мастила в двигуні, л 1,3
Рама Поєднаний тип силової клітки з трапецевидного і овального перерізів, рама сталева з інтегрованим заднім маятниковим важелем з алюмінію
Рекомендоване пальне Бензин з октановим числом не менше 95
Рекомендований клас в'язкості мастила JASO MA 2; API не нижче SG, SH SAE 10W/40; SAE 15W/50 в залежності від сезонності Рекомендовані продукти: MOTOREX TOP SPEED 4T 15w50; Bardahl XTC C60 Off Road 10w-50 4T (API SM/JASO MA-MA2); Silkolene PRO 4 SX 15w50
Система живлення двигуна Карбюратор PWK34
Потужність двигуна від 21 до 30 к.с
Довжина, м. 1.76
Ширина, м. 0,52
Висота, м. 0,85
Маса, кг 142
Довжина, мм. 2100
Ширина, мм. 840
Висота по сідлу, мм 860 мм - для варіанта на шинах 19" і 16"
Висота, мм 1400
Колісна база, мм 1450
Споряджена маса, кг Суха маса 119 кг

Новинка KOVI ADT 300, яку Ви бачите, з'являється у нас у серпні 2024 року - це не звичайний мотоцикл. Він є особливим, тому що основна ідея та втілення його рішень наживо було створено з низкою врахування функціональних аспектів та відображенням деяких конструктивних рішень тих бажань деяких наших мотоспоживачів, які для абсолютної більшості будь-яких або багатьох китайських мотоциклів раніше не були реалізованими.

Генерацію цього мотоцикла виробляли з нашою безпосередньою участю для того, щоб розмірні фактори та особливості посадки враховували ті моменти, які для багатьох різних наших українців були б зручними:

  • конфігурація і геометрія рами;
  • ергономіка, розрахункові оцінки параметральних відповідностей близького до наших українських громадян Індексу Маси Тіла, зросту, можливі варіанти довжини рук і ніг - облікові площини X, Y, Z на робочих поверхнях мотоцикла;
  • особливі кути нахилу передньої підвіски (кастор) і відтяжка заднього маятникового важеля для кращої стабільності та стійкості мотоцикла;
  • ми самі визначали фактор зміщення агрегату іншого типу для того, щоб він опинився в найправильнішому місці для драйвера;
  • а на кінцевому зразку мотоцикла ми вперше здійснювали аеродинамічну оцінку фронтальних елементів зовнішніх деталей, і, згодом, додатково вносили деякі аспекти змін.

ADT 300 - це дійсно значущий мотоцикл для нас як одного з творців. Зрозуміло нам у цьому допомагав і брав участь наш Китайський інженерний Партнерський Потенціал розробників. Звичайно, комусь може бути байдуже, комусь без сенсу, але ця версія дозволила нам за 1 рік і 3 місяці свідомо абстрагуватися від типових аспектів максимального копіювання стандартизованих моделей мотоциклів. Звісно, світ зараз і китайські мотоцикли поки що - це реалізація якихось копій, які вигадали або продовжують виробляти Метри американські чи європейські. Це фактична частина життя, сторона реальності та поточного продовження.

Однак у деяких різних країнах, не тільки в Китаї, а ще й у Латинській Америці та в деяких європейських країнах тенденції не дуже великих галузевих брендів уже знаходять реалізацію у виробництві іншого, самобутнього, випробувального, оціночного. І такий формат - це і є рух уперед. Так, багато хто, і ми не можемо створити все з нуля і відрадно й успішно. Однак мото як і люди - не ідеальні. Є фокусні зразки, є стереотипні модулі, є типові сприйняття. При цьому зараз є молоді користувачі мотоциклів, які позначають деякі питальні значущі аспекти, які змушують замислитися над тим, що вони хочуть це отримувати в мотоциклі або сподіватися, що воно там буде в такій функціональній реалізації або зручному наявному приналежності/деталі/елементі. Деякі з молодих людей генерували думки та ідеї, які нас зацікавили. Частину з них, ми спробували реалізувати в KOVI ADT 300, створивши його таким, що відрізняється від багато типової китайської більшості.

Ми не знаємо ще яким ADT 300 стане для Власника, Користувача або Нас самих (незабаром випробуємо самі особисто), але точно будемо вдячні тим, хто наважиться розповісти нам про те, що він відчуває взагалі від цього мота, якщо він його собі вибере. Нам цікавий конструктив, нам цікава чіткість і усвідомленість, нам цікава значущість оціночних суджень та логіка....

Тому кому буде цікаво - Ви можете дзвонити колегам у відділ продажів або сервіс чи запчастини і.... нам буде цікаво))))

Kovi Active Drive Touring 300 це мотоцикл для активного любителя поїздок на мото. Не понтового, не випендрежного, а розумного, розрахункового, уважного, досвідченого, якому мото потрібен майже щодня і якому цікаво, щоб функціонал мотоцикла був для нього корисний і реалізований, але без безглуздих закарлючок. ADT 300 має бути ґрунтовно зручним, зрозумілим, для українського хлопця чи дівчини середньотипового зросту як його персональний транспорт, що дасть змогу переміщатися різними типами дорожніх покриттів. Важливо, щоб сам власник вибирав мотоцикл усвідомлено і вдумливо - підходить/не підходить, зручно/не зручно, корисно і приємно/не подобається і не зручно. Особливості геометричних форм передбачають розміщення гранично функціональної прямої або наближеної постави водія. Динаміка і керованість мотоцикла орієнтована на баланс прийнятного рівня вібраційного фону - насамперед пілоту має бути зручно і комфортно. Мотоцикл не розрахований на те, щоб завжди «наярювати» на нього другий номер і валити кудись далеко. Так, на ньому можна вдвох недалеко поїхати, але він не забезпечить Драйвера тим, що йому необхідно і це лише тимчасова можливість. Він дає змогу бути і досить динамічним, і в міру спокійним, щоб власник міг свої емоції реалізовувати в процесі поїздки. Звичайно, KOVI ADT 300 - не може підійти всім, але ми намагалися, щоб він міг задовольнити точно певну категорію наших співгромадян!!!

Поки що це все, що ми хотіли позначити. Решта незабаром у реальності.

 

Мрієте про мотоцикл, який дасть змогу випробувати справжню свободу і вирушити туди, де закінчуються звичні маршрути? Тоді KOVI ADT 300 - це те, що вам потрібно: ендуро-байк вражає своєю потужністю та стилем, він створений для справжніх пригод, для тих, хто не боїться кинути виклик будь-яким перешкодам і прагне до нових горизонтів.

Ключові параметри мотоцикла KOVI ADT 300

Прийняти рішення про покупку допомагає експертна оцінка основних характеристик, на які звертають увагу професіонали:

  • Потужність і продуктивність: ваш ключ до нових можливостей. Під стильним і агресивним дизайном KOVI ADT 300 ховається надійний і продуктивний одноциліндровий двигун об'ємом 286 кубічних сантиметрів. Мотор дає 28,5 кінських сил, які з легкістю впораються з будь-якими умовами на дорозі та поза нею. Незалежно від того, виберете ви довгі поїздки по шосе або суворі стежки бездоріжжя, ADT 300 забезпечить плавний і впевнений хід завдяки шестиступеневій коробці передач.
  • Прохідність без компромісів: назустріч будь-яким викликам. Одна з головних переваг KOVI ADT 300 - його здатність долати будь-які перешкоди. Байк оснащений передньою вилкою з ходом 195 мм і заднім моноамортизатором з виносним циліндром, що забезпечує виняткову амортизацію і плавність ходу навіть на найскладніших ділянках траси.
  • Дизайн, який приваблює. KOVI ADT 300 - це мотоцикл, який не залишить вас непоміченим. Його агресивний зовнішній вигляд із потужною передньою частиною, оснащеною світлодіодною оптикою, продуманим обтічним баком і високим вітровим склом, створює образ байка, готового до будь-яких випробувань. Ба більше, виробник пропонує на вибір кілька колірних рішень, щоб ви могли обрати саме ту модель, яка відображає індивідуальний характер і стиль.
  • Надійність і довговічність: готовий до будь-яких випробувань. Коли обираєте мотоцикл для екстремальних умов, надійність – пріоритет. KOVI ADT 300 оснащений міцною сталевою рамою з інтегрованим алюмінієвим маятником, що гарантує довгий термін служби та стійкість до високих навантажень. Високоякісні складники, використані в конструкції байка, забезпечать його безвідмовну роботу протягом багатьох років.
  • Комфорт і ергономіка: максимальна зручність на будь-яких маршрутах. Комфорт під час довгих поїздок — це необхідність. KOVI ADT 300 пропонує ергономіку, продуману до дрібниць: широке і м'яке сидіння з високою спинкою дасть змогу комфортно почуватися навіть у тривалих поїздках. Зручні підніжки та регульовані важелі забезпечать ідеальну посадку, незалежно від зросту та уподобань.
  • Універсальність: надійний супутник у місті та за його межами. KOVI ADT 300 - це універсальний помічник, який відмінно почувається як в умовах міського руху, так і на сільських дорогах. Незалежно від того, чи збираєтеся ви в далеку поїздку, чи просто пересуваєтеся містом, цей мотоцикл буде надійним і універсальним супутником.

Купити KOVI ADT 300 за найкращою ціною

Завдяки доступній вартості та вигідним умовам придбання, байк стане відмінним вибором для новачків і досвідчених мотоциклістів. Це сучасний агрегат з відмінними технічними характеристиками та сучасним оснащенням за вигідною ціною.

Не пропустіть можливість стати власником KOVI ADT 300, мотоцикла, який подарує нові емоції, враження і свободу пересування.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору