Новинка! Модель KOVI JNC 300 модельного року 2024
1. Двигун
Агрегат від Zongshen PR300. Модифікація мотора ZS175FMN з підвищеною кубатурою (раніше PR250 встановлювався на KOVI LITE 250)
Фактичний об'єм 271 см3.
- Діаметр циліндра 75 мм
- Хід поршня 61.4 мм
Формула розрахунку робочого обсягу: V=(3,14*r*r*h)/1000= 3,14*37,5*37,5*61,4/1000=271,12 см3, де:
r — радіус поршня, тобто. 75/2 = 37,5 мм
h — хід поршня, 61.4 мм
Незважаючи на збільшення об'єму, цей двигун так і залишився "низовим", з максимумом моменту в нижньому і середньому регістрі. Його не потрібно крутити вгору, щоб отримати більше моменту на колесі. Але для того, щоб потенціал можливостей двигуна був використаний добре - ми оснастили його зовсім іншим карбюратором - PWK 32. Основний сенс такої комбінації полягає в тому, що двигун як був, так і залишився двоклапанним і ефекту збільшення потужності від "накручування обертів" не буде. А ось діапазон середнього регістра став привабливішим з погляду більшого значення величини крутильного моменту, і на низах свою тяговість двигун не розгубив. Тому новий карбюратор виконає функціональну поправку щодо наповнення робочою сумішшю збільшеного об'єму циліндра. Також допрацювали і сам впускний патрубок - вкоротивши його і збільшивши внутрішній діаметр.
Власна маса моделі становить 118,5 кг. (Kovi JNC 300). З цим двигуном енергоозброєність буде достатньою для більшості райдерів-початківців, які час від часу колесять на природі у вільному ритмі на мотоциклі з достатніми можливостями, трохи більшими, ніж у звичайних цивільних моделях.
Двигун, оснащений 6-ти ступінчастою трансмісією позбавлений важеля кікстартера. Через деякий час ми запропонуємо і 5-ти ступінчасту коробку передач з цим же агрегатом і така версія матиме кік. Режим швидшої їзди на 6-ти ступінчастій коробці буде щадним для агрегату і з погляду меншого надриву на високих обертах та інтенсивності його розігріву, якщо використовувати 6 передачу. Важливо не забувати про те, що найкращі характеристики мотора - це нижній і середній регістр, саме тому Zongshen і впровадив згодом 6-ту передачу ще на попереднику - PR250. Це було зроблено і для того, щоб поріг можливої максимальної швидкості підняти вище, і водночас оберти двигуна не тримати нагорі, де розкручування його буде не особливо корисним ні для збереження і працездатності двигуна, ні для райдера.
2. Рама
Підсумкова величина: 920 мм – висота по сідлу на шинах 21''/18''.
Конструкція та доступ до повітряного фільтра значно змінилися. Нинішнє виконання загалом спростити завдання стандартного обслуговування елемента. Тепер повітря забирається зверху, тобто набагато вище заднього колеса, щоб зменшити кількість пилу. Сам картридж виготовлено з мікродисперсного поролону. Важливо врахувати, що просочення зовнішньої (що зустрічає бруд) площини цього елемента має бути розподілене аерозольним мастилом - не варто капати на неї масло, а потім видавлювати надлишки. Багато хто чинить саме так і насправді збільшує опір потоку, адже в'язке мастило закриває пори не менш активно, ніж пил.
3. Шасі та підвіска
Передня вилка маємає діаметр пера 41 мм. Задній амортизаторна стійка має іншу, менш жорстку пружину з регулюванням переднатягу. Задня пружина стала довше та м'якше у порівнянні з моделью START.
Траверсу встановлено сталеву. За міцністю вона не поступається алюмінієвою, але за вагою звичайно важча.
Задній маятниковий важіль сталевий штампований. А ось важільний механізм і пов'язані елементи прогресії все виконані з алюмінію. А ще в нижній частині ланцюга передбачений натяжний і завзятий ролик з ПВХ. Він додатково не допускає надмірного провисання ланцюга і зводить до мінімуму "болтанку" його.
Передача тяги на заднє колесо здійснюється за допомогою ланцюга СHOHO 520HM. Зірка задня кріпиться до маточини через 6-ти точкове з'єднання за допомогою внутрішніх болтів типу TORX. Розміри стандартних зірок 13 зубів передня та 46 задня.
4. Шини та ободи
На JNС 300 встановлені алюмінієві ободи зі сталевими спицями. Сталеві спиці з діаметром 3,3 мм попереду і ззаду з'єднують обід з легкосплавною маточиною
Не забули і про буксатори, які також є стандартним оснащенням.
5. Органи керування та світлотехніка
На JNС 300 встановлено кермо перехідного діаметра 22/28. Мотоцикл у стандарті укомплектований буферною вставкою, що оберігає від травм, разом кріплення керма.
Одразу передбачена окрема клавіша "стоп-старт" двигуна + кнопка ативації електростартеру. Відтепер такий міні-блок розташований біля правої гріпси. Сподіваємось, що така конфігурація буде ліпшою та зручною для усіх.
Ручка акселератора із коротким ходом. На сьогодення це оптимальний варіант для такого типу мотоциклів. Важелі керування зчепленням і передным гальмом виконані з алюмінію. Важіль переднього гальма має регулювальний шток із гайкою для збільшення/зменшення відстані від грипса на довжину долоні. На важелі зчеплення є стандартний механізм із кульковою гайкою для компенсації або розпуску натягу троса. Обидва важелі з контрнасічкою в місці можливого зламу при падінні мотоцикла.
Панель приладів є в комплектації обох версій. Вона така сама, як і на інших деяких моделях KOVI. Вона не зручна у швидкому зчитуванні інформації, але головне її призначення у тому, щоб можна було бачити оберти двигуна, швидкість та оцінювати заряд батареї. Для такого типу мотоциклів - це принцип необхідної достатності.
Передня фара має більшу площину рефлектору та забезпечена LED лампою. Як завжди, загальну ефективність ми не будемо переоцінювати – у цьому нам більше допоможуть відгуки майбутніх власників моделей. Обтічник у верхньої частині крипіться за допомогою еластичних ремінців. Це значно спростить доступ до елементів, які приховани за корпусом фари у разі необхідності.
Покажчики повороту – дуже компактні та вузькі, герметичні, з рухомими кріпленнями, 8-ма лінійними світлодіодами (кожен) з дуже гарною яскравістю. Вони зарекомендували себе як найбільш практичні з різних варіантів, тому вони і входять у стандартну комплектацію і START і ADVANCE
6. Гальма
Попереду двопоршневий супорт з діаметром гальмівного диска 260 мм та товщиною диска 4мм.
Позаду однопоршневий супорт і диск діаметром 220 мм. та товщиною диска 4 мм.
Гальмівні магістралі виконані з поліаміду. Вони мають високу термостабільність - діапазон робочих температур від -50°C до +100°C. Практично повна відсутність внутрішнього розширення і "байдужість" до впливу зовнішніх агресивних речовин забезпечать довготривалість служби. Мають дуже хорошу стійкість до впливу солей, лугів, масел, паливних фракцій, УФ променів, володіють чудовими механічними властивостями до стирання, відмінною ударною в'язкістю, особливо за негативних температур. У зимовий час усередині трубок не утворюється водяного конденсату.
7. Загальні конструктивні доповнення та особливості
Загальна ємність бака обох модифікацій становить 9,0 літрів. Бак із поліефірного пластику, стійкого до агресивних середовищ. З огляду на те, що заправляти під корок не варто, 8,8 літра – це реальний корисний об'єм, який зможе прийняти на борт мотоцикл. Пробка виконана з пластику та забезпечена клапаном для видалення надмірної пари.
Підніжки пілота підпружинені та мають розвинені виступаючі елементи "ялинка", щоб перешкоджати ковзанню. Підніжки для другого номера також обов'язково присутні.
Шифтер КПП з алюмінію, з оптимізованою формою. Зараз він розташований так, щоб нога краще відчувала опорну частину.
Випускна система KOVI JNС виконана з нержавіючої сталі. Бочонок глушника стандартногопропускного перерізу, щоб не підтискати потік газів на виході - для чотириклапанного двигуна це має важливе значення ("псевдоприставки powerbomb" ми позбулися - про це раніше вже повідомляли для інших моделей). Компенсаційне розширення випускної труби для згладжування пульсацій потоку і більшої площі для розрядження (щоб при різкому скиданні газу не було затика на протитиску зворотного потоку). Це працює. Надбавки потужності не буде, але двигун буде "дихати трохи легше". Передбачено наявність роз'ємного з'єднання, яке дасть змогу розстикувати сам глушник із трубою за необхідності. А незабаром ми запропонуємо дуже корисний захисний елемент, який можна буде фіксувати на найгарячіших місцях випуску і, тим самим, берегти і ноги і екіп. Такий елемент виготовлено зовсім недавно і він з'явиться вже на мотоциклах, які приїдуть пізніше. Занадто складно втілювати в життя корисні рішення не володіючи часом.... На фото показано що це і як встановлюється.
Усі пластикові елементи бічних панелей, переднє крило, хвіст та кожухи (захист вилки, бічні вставки) на мотоциклі виготовлені з поліпропілену.
JNС 300 укомплектований трохи збільшеним у розмірах 6,5 амперним акумулятором, він більший за ємністю ніж в інших версіях KOVI. Ну, а якщо є бажання полегшити мотоцикл, шахта може прийняти й аналогічний та менший за габаритами літій-іонний варіант.