UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

LIFAN KPT200-4V Сірий

Артикул LIFAN KPT200-4V-grey
В наявності
99 663 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Колір
В кредит
Передзвоніть мені
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Бензиновий серії NRF, 4-х тактний, одноциліндровий, водяного охолодження, чотириклапанний з верхнім розташуванням розподільного валу (SOHC), ланцюговим приводом та внутрішнім балансувальним валом
Обертовий момент, Нм / об.хв. 20,5 / 7500
Ступінь стиснення 11,5:1
Об'єм, см3 198
Система електроживлення Акумуляторна батарея у штатній комплектації 12N9-BS
Система запалювання Электронне (CDI) + електростартер
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 22 / 9000
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід. Маркування приводного ланцюга - 428 HSB з безвальцювальними роликами. Виробник ланцюга "CHOHO" Кількість зубів передньої та задньої зірок: 16/49.
Задні гальмівні механізми Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний, діаметр 260 мм.
Передні гальмівні механізми Дисковий з двопоршневим супортом, гідравлічний, діаметр 300мм
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором та можливістю регулювання переднатягу.
Підвіска передня Телескопічна вилка з прогресивними характеристиками (діаметр пера 36 мм) та гідравлічними амортизаторами
Колесні диски Алюмінієві легкосплавні, пофарбовані матовою порошковою емаллю чорного кольору.
Максимальна швидкість, км./год. 133
Витрата палива л/100 км ≥2,8
Ватажопьдйомність, кг 165
Кліренс, мм 210
Розмір шин передні / задні 100/80-17 130/70-17
Об'єм паливного баку, л 13 (включаючи 2,5 літру резерву)
Система охолодження водяне
Тип запуску двигуна Електростартер
Бак мастила в двигуні, л 1,2
Рекомендоване пальне Бензин з октановим числом не менше ніж 95 од.
Рекомендований клас в'язкості мастила 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетичне масло для мотоциклетних двигунів (в залежності від сезонності)
Система живлення двигуна Инжекторна топливна система LGC-Fi, паливний насос, монофорсунка з управлінням ECU (виробник компонентів BOSCH)
Потужність двигуна від 21 до 30 к.с
Довжина, м. 1.88
Ширина, м. 0,75
Висота, м. 0.88
Маса, кг 180
Довжина, мм. 2000
Ширина, мм. 785
Висота по сідлу, мм 810
Висота, мм 1255
Колісна база, мм 1340
Споряджена маса, кг 158

LIFAN KPT200-4V. Мандрівник і просто мотоцикл на кожен день

Популярна модель кросовера від LIFAN отримала довгоочікуване оновлення, і багато змін було продиктовано досвідом експлуатації попередньої версії та відгуками покупців. Все ж таки ця категорія мотоциклів для китайських мотовиробників досить нова, а малокубатурні кросовери це щось нове, і взагалі є сплавом багатьох компромісів. Зазвичай, підбір правильних технічних рішень часто займає не одне покоління моделей. Ну, прогрес не стоїть на місці, і в новій генерації KPT200-4V має такі особливості:

Двигун та КПП

Модель NRF - один циліндр, чотири такти, чотири клапани з верхнім розподільним валом і ланцюговою передачею. Охолодження – рідинне, балансирний вал присутній. Підросла потужність - це вже 22 к.с., і трохи крутного моменту.

Живлення - інжектор від Bosch, як і монофорсунка та паливний насос. Електростартер є, куди вже без нього.

Коробка передач - 6 ступеней, багатодискове зчеплення у масляній ванні. Тут нічого не міняли, та й навіщо – і так усе добре працювало.

Підвіска, гальма і це все

Тут кардинальних змін особливо теж не відбулося:

  • Спереду – 36 мм. телескопічна вилка з гідравлікою.
  • Позаду - маятник із пружинно-гідравлічним моноамортизатором. Є регулювання переднатягу.

Диски - легкосплавні, алюмінієві з порошковою фарбою.

Тормозні диски - перед 300 мм (2 поршні), зад - 260мм, (один поршень).

З інших цікавих змін

Бак став пластиковим, точніше поліпропіленовим. Виробник заявляє, що це краще. Суттєво покращено світло – тепер там філіпсовські лампи і новий блок, які світять помітно сильніше.

З корисних речей - болотник із трьома точками кріплення та дуже практичні крашпеди на дугах безпеки. Це звичайно не говорить, що треба кидати мотоцикл праворуч і ліворуч, але пластик вони десь та врятують. Як і у попередньої моделі, набір фірмових кофрів є опцією. Але докупити їх можна й згодом.

Для кого створено LIFAN KPT200-4V?

Сам собою формат мотокросовера має на меті високу універсальність у застосуванні. На такому мотоциклі можна приїхати на роботу, покататися твердою грунтовкою, а забезпечивши його вантажною системою з кофрів або сумок - вирушити у нескладну подорож. Бак об'ємом 13 л. при витраті менше 3 л. на сотню це дозволяє. Чи підійде новачкам LIFAN KPT200-4V? Скоріше так ніж ні. Він досить комфортний, не так вже й важкий, а крашпеди допоможуть при не вмілому керуванні. Висота по сідлу 810 мм - це для середнього і трохи більше зросту. Хоча за належного рівня вміння ця незручність зникає. Ну і звичайно, це один з найкрасивіших мотоциклів у LIFAN, багато елементів дизайну були просто нахабно взяті в одного європейського виробника. На вибір є 4 кольори.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору