LIFAN KPT200-4V. Мандрівник і просто мотоцикл на кожен день
Популярна модель кросовера від LIFAN отримала довгоочікуване оновлення, і багато змін було продиктовано досвідом експлуатації попередньої версії та відгуками покупців. Все ж таки ця категорія мотоциклів для китайських мотовиробників досить нова, а малокубатурні кросовери це щось нове, і взагалі є сплавом багатьох компромісів. Зазвичай, підбір правильних технічних рішень часто займає не одне покоління моделей. Ну, прогрес не стоїть на місці, і в новій генерації KPT200-4V має такі особливості:
Двигун та КПП
Модель NRF - один циліндр, чотири такти, чотири клапани з верхнім розподільним валом і ланцюговою передачею. Охолодження – рідинне, балансирний вал присутній. Підросла потужність - це вже 22 к.с., і трохи крутного моменту.
Живлення - інжектор від Bosch, як і монофорсунка та паливний насос. Електростартер є, куди вже без нього.
Коробка передач - 6 ступеней, багатодискове зчеплення у масляній ванні. Тут нічого не міняли, та й навіщо – і так усе добре працювало.
Підвіска, гальма і це все
Тут кардинальних змін особливо теж не відбулося:
- Спереду – 36 мм. телескопічна вилка з гідравлікою.
- Позаду - маятник із пружинно-гідравлічним моноамортизатором. Є регулювання переднатягу.
Диски - легкосплавні, алюмінієві з порошковою фарбою.
Тормозні диски - перед 300 мм (2 поршні), зад - 260мм, (один поршень).
З інших цікавих змін
Бак став пластиковим, точніше поліпропіленовим. Виробник заявляє, що це краще. Суттєво покращено світло – тепер там філіпсовські лампи і новий блок, які світять помітно сильніше.
З корисних речей - болотник із трьома точками кріплення та дуже практичні крашпеди на дугах безпеки. Це звичайно не говорить, що треба кидати мотоцикл праворуч і ліворуч, але пластик вони десь та врятують. Як і у попередньої моделі, набір фірмових кофрів є опцією. Але докупити їх можна й згодом.
Для кого створено LIFAN KPT200-4V?
Сам собою формат мотокросовера має на меті високу універсальність у застосуванні. На такому мотоциклі можна приїхати на роботу, покататися твердою грунтовкою, а забезпечивши його вантажною системою з кофрів або сумок - вирушити у нескладну подорож. Бак об'ємом 13 л. при витраті менше 3 л. на сотню це дозволяє. Чи підійде новачкам LIFAN KPT200-4V? Скоріше так ніж ні. Він досить комфортний, не так вже й важкий, а крашпеди допоможуть при не вмілому керуванні. Висота по сідлу 810 мм - це для середнього і трохи більше зросту. Хоча за належного рівня вміння ця незручність зникає. Ну і звичайно, це один з найкрасивіших мотоциклів у LIFAN, багато елементів дизайну були просто нахабно взяті в одного європейського виробника. На вибір є 4 кольори.