UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Мотоцикл Kovi 250 PRO2T (2024)

Артикул KOVI 250 PRO2T 2024
В наявності
149 286 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
В кредит
Передзвоніть мені
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Модифікована версія двигуна від Yamaha DT230. Бензиновий, одноциліндровий, двотактний двигун з водяним охолодженням та рознесеними половинками радіатора + кулер.
Ступінь стиснення 6,5:1
Об'єм, см3 224
Система електроживлення АКБ 12V 5А/h (AGM-батарея)
Система запалювання Електронне СDI. У комплектації моделі передбачено наявність ключа запалювання для розмикання контактного ланцюга на подачу імпульсу для санкціонованого запуску двигуна
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 36 /8600
Максимальний обертовий момент, Нм / об.хв. 30 / 6500
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні та окремим картером. Об'єм масляної системи 0,85 л. Передавальні числа ступенів: 1-а 2.750 2-я 1.875 3-я 1.411 4-я 1.142 5-а 0.956 6-я 0.818
Тип приводу Ланцюговий привід. Безсальниковий ланцюг A520. Марка ланцюга AFAM. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 12T (сталева) / 52T (алюмінієва). Кількість ланок ланцюга-120L.
Задні гальмівні механізми Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 3,8 мм. Армована гальмівна магістраль Виробник SZC.
Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,8 мм. Армована гальмівна магістраль Виробник SZC.
Підвіска задня Задня амортизаторна стійка SZC серії Pro з можливістю зміни переднатягу пружини, а також повністю регульованим ходом стиснення та відбою. Довжина вузла у зборі 480 мм. Загальний хід стиснення/відбою 299 мм.
Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу серії SZC Pro з набором регулювань відбою та стиснення. Діаметр пера 48 мм. Загальний діапазон ходу стиснення/ходу відбою 309 мм.
Колесні диски Алюмінієвий обід UNISON, маточина KKE (алюмінієвий сплав), сталеві спиці 4 дюйми (нержавіюча сталь)
Максимальна швидкість, км./год. ≥95 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 12T та задньою зіркою 52T)
Кліренс, мм 300
Розмір шин передні / задні 80/100-21 - переднє колесо та 100/90-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса J1.85х21 DOT; заднього колеса 2,15х18 DOT. Шини із розвиненим малюнком протектора. Виробник шин – CST.
Об'єм паливного баку, л 8,4
Система охолодження водяне
Тип запуску двигуна Електростартер та кікстартер
Бак мастила в двигуні, л Масло для змащення двигуна змішувати у пропорції з паливом. У трансмісію заливається трансмісійна олія для двотактних двигунів. Загальна ємність 0,85
Рама Полегшена, прямокутного перерізу, високоміцна сталь з додаванням хром-марганцевого сплаву
Рекомендоване пальне Бензин з октановим числом не менше 95 + 2-тактна олія. Не можна заливати в бак лише бензин без додавання олії у відповідній пропорції.
Рекомендований клас в'язкості мастила 1.Масло для двигуна 2-тактне напівсинтетичне/синтетичне масло для мотоциклетних двигунів. Параметри допуску не нижче: JASO FC/FD; ISO-L-EGD 2.Трансмісійне масло SAE 10W30 не нижче SE
Система живлення двигуна Ліцензійний карбюратор KEIHIN серії FCR із прискорювальним насосом
Потужність двигуна від 21 до 30 к.с
Довжина, м. 1,66
Ширина, м. 0.47
Висота, м. 0,87
Маса, кг 142
Довжина, мм. 2170
Ширина, мм. 830
Висота по сідлу, мм 960
Висота, мм 1285
Колісна база, мм 1465
Споряджена маса, кг 123 з врахуванням палива

З лютого 2024 року, як і інші моделі KOVI, модель 250-2T пропонується у зміненому кольоровому рішенні. Мотоцикл має більш суворий вигляд, зокрема завдяки деяким іншим атрибутам із поєднанням біло-чорних тонів. Колористика та повністю нові голографічні наліпки змінили вигляд мотоцикла, а на додаток до цього змінилася і клейова основа. Новий тип поліефірного клею краще фіксує наклейки на зовнішніх пластикових елементах.

Усі наклейки на моделі голографічні - тобто під різним кутом зору та освітленням вони змінюють колір. На фотографіях це дуже складно передати, але наживо, вигляд мотоцикла точно справить інше враження. Тому для фінальної візуальної оцінки не відмовляйтеся від можливості побачити на власні очі.

Нові блоки керування є стандартним обладнанням оновленої двотактної версії.

У системі живлення застосовано карбюратор FCR серії - він на фотографіях нижче (ще давно був теж аналог KEIHIN, серії PWK 33). Перший карб очікувань не виправдав. Позбавлений прискорювального насоса з коротким за довжиною впускним каналом він не давав змоги двигуну гарно їхати на низах, проте надто різко і несподівано "підривав" на верхах. Їзда виходила "рваною", незручною для подолання перешкод на малому й середньому ходу та небезпечною за випадкового різкого відкручування акселератора. Підбірка жиклерів та інші налаштування не допомагали. Після довгих настроювальних поневірянь, ми від нього відмовилися на користь зовсім нового зразка. Сам двотактний двигун водяного охолодження об'ємом 224 см3 і потужністю 36 к.с. з 6-ти ст. КПП залишився в глобальному сенсі колишнім. У цьому двигуні використані технологічні елементи конструкції мотора YAMAHA DT230

Електронний модуль керування сервоприводом потужностного клапана змінився повністю. Його програмні налаштування тепер відрізняються від найбільш ранніх і відкриття/закриття/часткові перекриття випускного вікна тепер краще синхронізовані в часовому інтервалі з процесом згоряння паливо-повітряної суміші.

Хід ручки акселератору був налаштований інакше ще у 2022 році. Довжина троса і кут повотора забезпечують кращий зворотний зв'язок і реакцію на подачу.

Виготовлення циліндру тепер проводиться за технологією формування високим тиском зсередини - формування пустотілих герметичних деталей. Деталь поміщають у прес-форму, яку закривають, після чого внутрішні стінки заготовки піддають впливу гідростатичного тиску рідини, а повітря видаляють. Під дією гідростатичного тиску заготівля розширюється і точно повторює обриси прес-форми. Це забезпечує кращу однорідність структури металу, якість і високу розмірну точність.

Саксофон тепер має вдосконалену конструкцію. уздовж всієї довжини зовнішня частина випуску забезпечена поперечними насічками. Вони додають жорсткості зовнішній поверхні, щоб зменшити можливість деформації при незначних ударах. Звісно, від пристойного падіння на камінні це не врятує. Але появи незначних вм'ятин під час не дуже суворих ударів це допоможе уникнути. А ще змінилася геометрія кутів вигину і перехід діаметрів. Для двотактника правильний прорахунок геометрії випускної системи це дуже важливий фактор роботи двигуна. Тому цьому і було приділено додаткову увагу. Відмінною особливістю моделей є також доступна до швидкознімної заміни бочки глушника. Конструкція випускної системи зроблена за модульним принципом - приймальна труба + глушник = 2 деталі. Не суцільнотягнуті, а з інтегрованими кріпильними хомутами для можливості розстикування приймальної труби і резонатора. За бажання власник зможе під'єднати до штатної труби бочонок глушника на свій смак або під конкретні вимоги. Тільки в різних моделях різна довжина випускної труби до місця з'єднання. У двотактних версіях сполучення глушника і випускної труби знаходиться під поліуретановим кожухом чорного кольору.

А ось як було раніше:

Повністю змінилися і кріплення кріпильних основ двигуна на рамі. Тепер кронштейни з отвірами мають вигнуту по краях форму і збільшилися по довжині зварного шва. Це було зроблено в 2020 і на 4-х тактних версіях і підтвердило розрахунки про те, що такий варіант оптимальніший.

У конструкцію масляного насоса у 2022 році було внесено зміни. Тепер його просто немає. Причина відмови від нього досить прозаїчна - вузол не був зразком надійності. Частими були підтікання оливи, іноді з'являвся значний люфт у шестеренчастому механізмі приводу насоса. У бак мотоциклів з новим двигуном потрібно заливати бензино-масляну паливну суміш - за стандартним для всіх двотактників принципом. Це потребуватиме додаткової ганчірки для протирання рук після додавання потрібної кількості оливи в паливо і додасть хвилин так 5 під час заправки. Але це все одно однозначно краще, ніж несподівано в поїздці виявити, що масла в прозорій трубці подачі немає........

Передня вилка і задній амортизатор використовуються такі ж як і на чотиритактних версіях Pro з моторами 250 і 300. Різниця у вазі (у двотактника вага менша) ніяк не відіб'ється на здібностях та кардинальних відмінностях у їзді. А в порівнянні з першими версіями у підвіски дуже багато відмінностей. Раніше і амортизатори були налаштовані по іншому і в'язкість масла була іншою і задня пружина набагато жорсткіше. У версії 21 року у мотоцикла вже немає надлишкової жорсткості.

Рама. У 2019 році дебют двотактної моделі означав її схожість з мотоциклами Husqvarna, а модифікація нинішнього дуже близька до австрійському мотобренду. Рама складова. Силова клітка конструкції виконана зі сталі трубчастого перетину, а задній підрамник виконаний з алюмінієвих деталей. Стикуються деталі за допомогою болтових з'єднань.

Загальний обсяг бак збільшився до 8,4 літра. При цьому в геометричну конфігурацію самого бака внесено ті зміни, про які ми дізналися і вже постаралися виправити саме на модифікації з форм-фактором KTM. Мова про ліву половинку бака, яка значно випирала назовні, виходячи за габарити пластикової облицювальної панелі. Зараз вона змінила форму і втоплена всередину на максимально можливу відстань від зовнішньої габаритної лінії. Уже нічого нікуди "не стирчить")))). Це ми трохи перефразували стандартні висловлювання, адресовані першим версіям.

Підвіска та її елементи. Регульовані передня вилка і задній амортизатор від фірми "SZС". У версіях KOVI PRO підвіска має досконалішу конструкцію і відрізняється від базових версій кількістю і можливостями з налаштування.

Окреслимо докладніше:

  • Діаметр пір'я передньої вилки становить 48 мм, хід стиснення 182 мм.
  • Регулювання швидкості відбою здійснюється за допомогою регуляторів, розташованих у верхній торцевій частині кожного з пір'їн. Діапазон зміни швидкості відбою регулюється 24-ма ступенями (кількість клацань від упору до упору). Звичайний метод регулювання передбачає одноразовий крок у три клацання (ступені) - тоді різниця буде більш відчутна під час вибору режиму налаштування. Шляхом обертання Ви або підвищуєте швидкість віддачі під час роботи вилки - за відчуттями вона стає м'якшою, або ж навпаки сповільнюєте, але тоді вона, за відчуттями, стає жорсткішою.

По сусідству з регуляторами розташовано клапан швидкого скидання повітря в разі надлишкових інтенсивних переміщень штока (він дає змогу одноразовим натисканням звести до мінімуму вплив бульбашок, що з'являються, під час інтенсивних циклів роботи вилки). Баранчики регулювальні тепер розташовані вище, ніж раніше, - відтепер є можливість схопити його в рукавичці. Це начебто дрібниця, але дуже суттєва, особливо під час їздового налаштування, коли регулювати треба в пошуках потрібного демпфірування доволі ретельно і часто. Уявіть собі, що під час процесу пошуку оптимальних налаштувань щоразу потрібно було знімати, а потім знову натягувати рукавичку.

Однак це ще не все, демпфіруючу здатність можна додатково регулювати за допомогою закручування або відкручування гвинтового клапана в нижній торцевій частині лівої і правої частин вилки. Під час обертання ви переміщуєте запірний клапан, який має 14 положень, що зменшує/збільшує прохідний переріз масляного каналу, тим самим досягається ефект "затискання або розпускання". Якщо "закрутити" обидва регулювання і верхнє, і нижнє - вилка працює при прикладанні дуже значних фізичних зусиль (у статиці) - це варіант для досить твердих, умовно рівних покриттів і швидкої їзди. Зворотного ефекту можна досягти, якщо все зробити навпаки. У цьому разі м'якість роботи вилки забезпечить "облизування" навіть великих нерівностей покриття.

Так чи інакше, широта налаштувань надає можливість кожному обирати бажані формати під різні умови їзди та покриття.

Задня амортизаторна стійка укомплектована 9-ти витковою пружиною з діаметром прутка 12 мм. Пружину можна "розпускати" або навпаки збільшувати переднатяг - регульовану верхню опору (вона з різьбовою фіксацією) можна зміщувати по вертикалі в діапазоні 80 мм. Такий діапазон також допоможе адаптувати висоту по сідлу під пілота. Сам амортизатор забезпечений компенсаційною камерою і має регульоване регулювання жорсткості - цим завідує регулятор у верхній бічній частині.

Розташований у нижній частині гвинт регулювання швидкості відбою має 12 фіксованих положень регулювання. Причому за максимального зменшення "швидкості повернення", навіть якщо хитнути задню частину в статичному положенні, мотоцикл просто на очах дуже плавно повертається у вихідний стан. Тобто всі описані регулювання не уявні, а справжні.

Задній маятниковий важіль суцільнолитий з алюмінієвого сплаву. Полегшені, суцільнофрезеровані алюмінієві кронштейни прогресії виглядають як технологічний шедевр - дуже міцні, красиві на вигляд і майже невагомі. Колісні осі виготовлені з конструкційної вуглецевої сталі марки 10KП*. Базова основа такого металу насичена вуглецем на 0,7% від загального вмісту. Цим забезпечується висока твердість у місцях сполучення з обертовими елементами, а також навантажувально-деформаційна стійкість.

* Конструкційна вуглецева сталь застосовується в найрізноманітніших галузях, починаючи з осей, ресор, мітчиків, фрез і закінчуючи різноманітними деталями машин, все залежить від якості вуглецю в сталі та інших параметрів. Марка 10 КП у промисловості: деталі, що працюють при температурі до 450 °С, до яких висуваються вимоги високої пластичності, а також втулки, вушка, шайби, гвинти та інші деталі після ХТО, до яких висуваються вимоги високої поверхневої твердості та зносостійкості за невисокої міцності серцевини

Гальмівна система та компоненти.

На версії Pro застосовано комплектуючі "SZC", ця компанія використовує технології Brembo і виробляє компоненти гальмівних систем для внутрішньокитайської авто- мото- індустрії. Тому технічне виконання в точності повторює конструкцію гальмівної системи від Brembo серії XCS.

Деталі виконавчого механізму, а також ефективність загальної системи зразково-показова. Гальмівні машинки з перепускним двоклапанним гідравлічним механізмом, армовані передня і задня гальмівні магістралі. Важіль зчеплення і гальма виконаний з алюмінію з контрнасічкою, що має зміщене розташуванням відносно центру (контрнасічка - це місце, де станеться злам важеля на дві частини в разі удару при падінні мотоцикла). У такому разі 65% довжини рукояті, що залишилася, дадуть змогу продовжити здійснення витискання і керування зчепленням або переднім гальмом. Важіль гальма забезпечений зручним і надійним торцевим різьбовим регулюванням штока під довжину долоні. А зусилля на гідравліці таке, яке дає змогу вільно керувати ефективністю уповільнення двома пальцями.

Гальмівні колодки серії SCB (Stabil Cuprum Base). Безазбестові з максимально високим вмістом мідної крихти для правильного балансу між температурою та інтенсивністю тертя у фрикційній парі диск-накладка. Основне функціональне призначення колодок - висока зносостійкість і ефективність за підвищених температур.

Конструкцію заднього супорту вдосконалено. Тепер направляючий штифт (палець), який проходить через вушка гальмівних накладок, має зручну швидкознімну конструкцію зі шплінтом. Видаляємо шплінт, витягуємо палець і витягуємо гальмівні накладки. Супорт уже знімати не потрібно, якщо в цьому немає потреби.

Диски та шини.

На версії Kovi PRO2T встановлені алюмінієві диски UNISON з полегшеною маточиною від виробника "ККЕ". Вони легші за звичайні сталеві та комплектуються спицями з нержавіючої сталі з діаметром 4 мм. Таке поєднання вже на практиці показало високу стійкість до ударних навантажень і тривалість життя під час агресивної їзди, але, звісно, не гарантує відсутність пошкодження за вже зовсім позамежних режимів. Усі колеса камерного типу. Камера і покришка фіксуються за допомогою буксатора, який закріплений на диску за допомогою ботового з'єднання. Застосування цього елемента не дасть змоги покришці та камері провернуться відносно одне одного і призвести до втрати тиску через прорив.

КЕРУВАННЯ

Траверса на моделях у виконанні PRO (як двотактній так і чотиритактній) виготовлена фірмою "ККЕ".

Кермо Twin Wall від IGP. Змінний перетин 28/22 з поперечною розтяжкою. Це ще одне доповнення у версії 2021 року

Вона полегшена, але водночас має більш масивне виконання з більшою довжиною обойми, що фіксує вилку. Підшипники рульового вала мають роликове виконання - це рішення продиктоване тим, що за постійних ударних навантажень у вертикальній площині торці роликів мають меншу рухливість і краще чинять опір деформації обойми. Але регулярне очищення і змащування ніхто не відміняв!

Захист рук повнофункціональний на алюмінієвій основі - як і має бути.

Кріпильні вушка стандартно закріплені по обидва боки нижньої частини траверси (з лівого і правого боку кріпильних болтів на траверсі). Ми передбачили їхню наявність для двох цілей:

  1. Для фіксації мотоцикла під час перевезення на лафеті за допомогою поперечних ремінних розтяжок
  2. За них можна зачепити і підняти передню частину мотоцикла, якщо є необхідність демонтажу підвіски передньої або колеса. Безсумнівно оцінять ті, хто звик працювати над обслуговуванням поодинці, без друга-напарника.

Фільтрувальний елемент також зазнав ревізії. Зараз фільтр має неоднорідну поверхню. Така зміна призвела до збільшення загальної площі та трохи зменшує опір на впуску. Особливо це відчувається під час тривалої їзди полями з сухими пухкими ґрунтами, де багато пилу. Основа і корпус фільтр боксу виконані з еластополімеру. Його можна гнути в різні боки без обмежень - не зламається і не трісне. Матеріал дуже податливий на вигин навіть при докладанні значного зусилля на невеликій за площею ділянці.

Усі елементи ножного керування на версіях PRO: важіль гальма і шифтер КПП являють собою суцільнофрезеровані деталі з алюмінію.

Поліпропіленові еластичні деталі обважування мотоцикла виготовлені з фіксаторами за технологією PPM-FiX. У точку кріплення вплавлений металевий стрижень з торцьованою головкою, а відповідна частина являє собою металеву обойму, яка також запресована в пластикову основу деталі. У місці стику з'єднання найміцніше і йому не завадять згинальні навантаження - елементи залишаться цілими, навіть якщо велика площина пластикової панелі зігнеться на вельми значний кут.

Всі основні кріпильні болти виконані в комбінованій формі зовнішнього восьмигранника під стандартні метричні гайкові ключі, а внутрішня частина під шліцьове з'єднання типу "TORX" - дуже зручне в експлуатації та гарантовано можна відкрутити через роки - ви можете використовувати два типи ключів одночасно у вигляді двох комірців, рознесених на різний радіус під час відкручування. У цьому випадку і зусилля вище, і шанс збити внутрішні або зовнішні грані значно зменшується. Ступінь твердості металу застосовуваних металовиробів на порядок вищий за звичайні, спеціально для довготривалої експлуатації.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору