Оновлена модель версія MAX 300 2025 року отримала деякі зміни і до надходження в продаж залишилося чекати небагато.
1. Основні моменти доповнень 2025 року торкнулися підвіски. Вилка KKE зазнала змін. Клас в'язкості мастила був замінений на 7,5W, раніше був інший, і саме мастило тепер використовується від виробника SHELL HYDRO OIL. Даний тип оливи застосований для того, щоб забезпечити більшу м'якість і поліпшення демпфірування, він виключає піноутворення, максимально перешкоджає корозії і володіє хімічною інертністю. А ще коефіцієнт в'язкості нової оливи буде в найкращому вигляді відповідати типовим експлуатаційним і зовнішнім температурам в нашій країні (раніше акцент на цьому Виробник не робив, але до необхідності змін прийшли ми самі і поправили вихідні моменти). Змінилися і вихідні налаштування заднього амортизатора, щоб вихідні регулювання відповідали змінам у вилці.
А ще власникам корисно знати:
- З плином часу поїздок і роботи вилки, процеси втрати початкових характеристик або м'якості, або жорсткості відбуваються завжди і в усіх, тому через кілька тисяч або довгий час експлуатації доцільно переходити на мастила з більшою в'язкістю, або ж міняти клапанні елементи і пропускні деталі всередині на нові разом із заміною на початкову оливу.
- Різниця в роботі вилки майже завжди має місце через показники оливи в холодному та робочому станах. Тобто потрібно враховувати не тільки вихідні показники в'язкості, а й коефіцієнт їх зміни. Одним із значущих аспектів очікуваних власником або потрібних йому параметрів бажаних характеристик працездатності вилки є і саме мастило, і специфікація його, і зміна в'язкості (ресурність та зношеність деталей приходять з плином часу та їзди). Тому якщо коли вже поїздили, пристосувалися і розумієте, що хочете отримати, - м'якість або жорсткість, постарайтеся знайти час почитати в інтернеті як і що (а не тільки слухати супердєловаров, які рекламують себе в yutube або tik-tok і кличуть всіх платити гроші і міняти все відразу на новому мотоциклі, мовляюче: усе китайське - погане ...), після цього ознайомитися з характеристиками оливи, яку придбали, і вже після - спробувати власний експеримент у тих, хто розуміє, як зробити заміну. Ідеальну вилку для кожного власника мота зробити складно. Ми постаралися внести ті виправлення в моделі 2025 р., які доцільні для більшості охочих, однак говорити що зробили краще за всіх для абсолютно всіх не будемо - навіщо нісенітницю нести...?
2. Повністю змінився тип і форми пластикових деталей, а точніше всього облицювального каркаса. Все можна побачити на фото. Новий варіант зручніший з точки зору і зовнішнього вигляду, і функціональної зміни бака, який трохи більше вміщує і віддалений на більшу відстань від двигуна (адже голова агрегату стала іншою).
3. Гальмівні магістралі версії 2025 року передня і задня нині армовані - їхній основний плюс: вони м'якші та можуть згинатися на значно більші кути, ніж поліамідні, які були раніше. (Поліамідні гальмівні магістралі хороші. Вони мають високу термостабільність - діапазон робочих температур від -50°C до +100°C. Практично повна відсутність внутрішнього розширення і «байдужість» до впливу зовнішніх агресивних речовин забезпечать тривалість служби. Мають дуже хорошу стійкість до впливу солей, лугів, масел, паливних фракцій, УФ променів, володіють чудовими механічними властивостями до стирання, відмінною ударною в'язкістю, особливо за негативних температур. У зимовий час всередині трубок не утворюється водяний конденсат). АЛЕ! Вони будуть доречними на стрітових і дорожніх моделях, а не на ендуро, де падіння на землю і різні перепони, через кут зламу, можуть пошкодити поліамідну магістраль, і тоді її потрібно буде міняти. Тому ми пішли до більш ендурних провідників гальмівної рідини армованих металевим обплетенням.
4. Цінність ботів та екіпіровки (штанів) від пригорання або плавління звісно оцінюється значно тільки самим власником. Однак на свіжих моделях ми теж про це подумали. Тепер на вихлопі встановлено два екранувальні елементи, які запобігатимуть контакту з випускною системою навіть при активному пересуванні.
Естетична новизна: Кольорове рішення новинки незвичне не тільки підібраним незвичайним кольоровим поєднанням елементів. Усі наклейки на моделі голографічні - тобто під різним кутом зору та освітленням вони змінюють колір. На фотографіях це дуже складно передати, але наживо, вигляд мотоцикла точно справить інше враження. Тому для фінальної візуальної оцінки не відмовляйтеся від можливості побачити на власні очі.
1. Двигун та трансмісія
Використано агрегат ZS174MN5 від компанії Zongshen. Цей двигун іменується також NB300 - це його торговельне найменування, що використовується в більшості публікацій і позначень. Основні відмінності від більш раннього варіанту двигуна СBS300 полягають у конструктиві головки циліндра. Зміни і розподілвалів, і клапанних каналів, і самих клапанів. Значущим і корисним моментом є зниження ступеня стиснення до величини 10.5:1 (на вихідній версії СBS300 було більш напряжне значення 11.1:1). Не те щоб це глобально підвищить ресурс агрегата, але перетравлювати паливо не найправильнішої якості новий агрегат буде трохи легше. Характеристики NB300 і в потужності, і в крутному моменті трохи покращилися порівняно з СBS300. Але деталі КПП та інших елементів залишилися без змін.
Двигун не є повнооб'ємною трисоткою, тому що його фактичний обсяг становить 279 см3. ZS174MN5 має:
- Діаметр циліндра 74 мм
- Хід поршня 65 мм
Формула розрахунку робочого об'єму: V=(3,14*r*r*h)/1000= 3,14*37*37*65/1000=279,41 см3, де
- r — радіус поршня, т.е. 74/2=37 мм
- h — хід поршня, 65мм
Ми не дарма позначаємо реальний об'єм, для того щоб у всіх було правильне розуміння щодо того, що, якщо вони бачать інформацію з інших джерел або від інших авторів про "300 кубів" - фактичне значення менше.
Цей двигун являє собою компромісний варіант з помітно меншим потенціалом, ніж всім відомий повнооб'ємний ZS184MM. А за потужністю він навіть поступається 250-ці ZS177M. Це ні добре, ні погано - це реальність. У самій модельній лінійці двигунів ZONGHEN цей мотор перебуває між "повітряним" двоклапанним мотором ZS175FMM (271см3) та іншим за конструктивом "водяним" 177FMM (249,6 см3, раніше його встановлювали на Kovi Pro 250). Головні переваги NB300 - менша вартість виробництва, менша маса, чотириклапанний механізм газорозподілу, наявність системи водяного охолодження і 6-ступінчаста КПП.

Агрегат додав у крутному моменті завдяки збільшеному ходу поршня, але при цьому максимум став розвивати на вищих обертах - 7500 об/хв-1 . Наявність балансувального вала зумовила знижені вібраційні моменти. Двигун працює в парі з плоскодросельним карбюратором Nibbi Racing PWK34. Налаштування карбюратора з більшою пропускною спроможністю допомагають активніше реалізувати потенціал збільшеної кубатури та дають змогу двигуну ефективніше працювати у вищому діапазоні обертів. Сам двигун NB300 укомплектований паперовим фільтром картриджного типу для очищення оливи.
ВАЖЛИВА РЕМАРКА: Карбюратор PWK34 даної моделі в обов'язковому порядку забезпечений додатковим набором паливних та повітряних жиклерів, вони входять у комплект постачання: Головні паливні жиклери з діаметрами каліброваних отворів: 122/128/130. Повітряні жиклери холостого ходу: 30/38

При складанні або налаштуванні "під себе", власник MAX 300 може коригувати параметри налаштування карбюратора. Також доречним буде таке коригування і при заміні задньої зірки на 46-ту.
Однак не забувайте з одночасним покращенням динаміки витрата палива також зросте. Інші комбінації жиклерів можуть використовуватися самим власником в інших поєднаннях, виходячи з рельєфу місцевості та найбільш ймовірних особливостей майбутньої їзди на мотоциклі. Для цього ми додали їх у стандартну комплектацію.
На MAX 300 з новим двигуном не буде кікстартера. Причина полягає в тому, що КПП буде з шістьма ступенями, або тільки 5 передач + кікстартер. Такий варіант був обраний на підставі відгуків клієнтів, які вже експлуатують Kovi Advance з шестиступкою та без кіка. Багато хто підтвердив згоду з тим, що це найкраще технічне. відповідність, тому що перші чотири передачі мають інші передавальні числа. Третій - тяговий ступінь, який дозволяє добре рухатися в гору, четвертий підхопить і дозволить підтримати темп, коли кут зміни рельєфу не надто значний. Друга також допоможе активно гальмувати мотором при русі під ухил. Перевага шостої передачі полягає в підтримці руху на пристойній швидкості без перекруту (надриву) двигуна, надлишкового шуму на високих оборотах і більшої витрати палива. Насправді багато хто експлуатує мотоцил не тільки для ендуро покатушек, а набагато частіше для простого переміщення дорогами (відремонтоване покриття багатьох доріг дозволяє їхати швидко). Ось для таких маршрутів. у повсякденному використанні шоста передача – те, що потрібно.

Нагадаємо також, що модель укомплектована великим 7 амперним акумулятором. Більш ємна батарея забезпечить можливості запуску без особливих проблем (і без наявності кікстартера), але, звичайно, трохи більше уваги іноді потрібно приділяти інспекції її стану. Ну а якщо є бажання полегшити мотоцикл, шахта може прийняти і аналогічний і менший за габаритами літій-іонний варіант.
У стандартне оснащення MAX 300 входить лічильник мотогодин. Пояснювати корисність даного атрибута не будемо - для більшості його значущість та роль і так зрозуміла.
2. Система охолодження
Складається з двох секцій правої та лівої. Обидві виконані з алюмінію. Але набагато важливіші та корисніші зовнішні дифузори з алюмінію, які виконують і захисну функцію. Вони можуть захистити кожну половину радіатора від пошкоджень.
Важливим елементом є стандартний вентилятор охолодження. Він встановлений спочатку і знімає значну частину теплового навантаження. Якщо врахувати, що у всіх конкурентів ця опція за гроші – перевага Kovi є очевидною.
Слід зауважити, що всі патрубки системи охолодження MAX 300 виготовлені з силікону. Вони фіксуються різьбовими хомутами. Силікон використано чорного кольору, бо від цього він не став гіршим за властивостями, а поєднуватися з кольором моделі буде краще.

3. Рама
Рама моделі MAX 300 відрізняється від версій Start/Advance і за розмірними і ваговими параметрами все ж менша, ніж старші модифікації KOVI Lite і Pro. При цьому MAX 300 близький за розмірами до таких моделей як: Geon GNS300, BSE J10, KAYO K4 250 і T4 250.
Розмір рами зумовлює і збільшення довжини колісної бази новинок Kovi порівняно з цими ж конкурентами.
Конструкцію рами було змінено, що дало змогу використовувати зовсім інший, ніж раніше, тип повітряного фільтра - тепер це об'ємний, поролоновий, дрібнопористий елемент з мінімальним опором, дістатися до нього легше, і пропускає він більший об'єм повітря за одиницю часу (порівняно з колишнім паперовим). Його потрібно міняти рідше, можна помити, привести до тями і повернути назад; Задній підрамник виготовлено з алюмінієвого профілю, він буде кріпитися до основної частини.

Конструктивна зміна рами зумовлена і застосуванням паливного бака збільшеного об'єму. Бак вміщує в себе без малого 9,5 літрів палива - це дуже важливе доповнення, особливо для тих, хто їздить в умовах, коли відстань до найближчої заправки обчислюється не одним десятком кілометрів.
Опорні підніжки на Motard MAX300 виконані з нержавіючої сталі. У них передбачений цікавий момент - болт регулювання статичного горизонтального нахилу. Він дасть змогу встановити підніжку під зміненим кутом до горизонтальної лінії.

Опорні елементи для заднього пасажира - штатне обладнання. На етапі розробки нової рами вони не були доступні, але тепер є стандартним оснащенням, тобто їх не потрібно купувати додатково і встановлювати.

4. Шасі та підвіска
У варіанті MAX 300 передня вилка KKE має весь набір регулювань швидкості відбою і ступеня стиснення. Аналогічно виконаний задній амортизатор. Змінений на моделях 2025 року випуску баланс налаштувань у парі з вилкою дасть змогу вибрати більше варіантів під'їзду на кількох типах покриттів. Однак на MAX 300 і передня, і задня підвіска відрізняється від SZC, які ми використовуємо на старших KOVI.

Траверса на KOVI MAX 300 встановлена максимально полегшена – фрезерована алюмінієва (зі збільшеною товщиною та висотою передньої та нижньої обойм). Цей момент передбачений спеціально для зменшення ваги з одночасним збереженням характеристик міцності. Простіше кажучи «ходити» буде справно і довго, оскільки це найпросунутіше технологічне виконання на даний момент.

Задній маятниковий важіль MAX 300, як і у версії ADVANCE, виготовлений із алюмінію. Тільки він не забарвлений у чорний колір, а зберіг природний вигляд. Важільний механізм і пов'язані елементи прогресії все виконані з алюмінію.
Конструкція уловлювача ланцюга відрізняється наявністю алюмінієвої основи, всередині якої знаходиться сама робоча вставка полімерного матеріалу.

Передача тяги на заднє колесо здійснюється за допомогою ланцюга CHOHO 520HS. Зірка задня кріпиться до маточини через 6-ти точкове з'єднання за допомогою болтів під внутрішній шестигранник. Початкова встановлена ведуча зірка на 49 зубів. Зміна налаштувань карбюратора та збільшення тяги на ведучому колесі дасть змогу з меншою складністю долати перешкоди. Доповненням комплектації буде ще одна зірка задня для більш швидкісних умов руху - на 46T. Така зірка пропонуватиметься в комплекті з кожним мотоциклом НЕ ОПЦІОНАЛЬНО, а в СТАНДАРТІ. Встановлення цього варіанту дасть змогу збільшити параметр максимальної швидкості для тих, кому це важливіше. Таким чином, будь-який господар, який захоче їздити швидше в умовах прямих доріг і не крутих підйомів, може просто переставити зірку і отримати очікуваний ефект.
5. Шини та ободи
Встановлено алюмінієві ободи зі сталевими спицями. Назва торгової марки виробника - UNISON J3.0 х 17« DOT/ J4.25 х17» DOT. Ці варіанти дійсно якісні вироби і не викличуть нарікань на стійкість до жорстких умов. Сталеві спиці з діаметром 3,6 мм спереду та 4 мм ззаду з'єднують обід із легкосплавною маточиною ККЕ. На MAX 300 Motard встановлені колісні осі - термозміцнені з конструкційної вуглецевої сталі марки 10KП.

Шины KENDA КМ001. Передняя 110/70-17, Задняя шина - 140/60-17


6. Органи управління та світлотехніка
На KOVI встановлено кермо IGP перехідного діаметра 22/28 з алюмінію. Конструкцію доповнено поперечною розпіркою для посилення жорсткості. Буферна вставка в місці кріплення керма - обов'язковий атрибут безпеки

На догоду практичності та з оглядкою на досвід райдерів, блок перемикачів з управління світлом і поворотами розміщений тільки з лівого боку і на ньому зосереджені основні кнопки. А з правого боку Ви знайдете окрему клавішу "стоп-старт" двигуна + кнопка ативації електростартера. Тепер такий міні-блок розташований біля правої гріпси. Сподіваємося, що така оновлена конфігурація буде кращою та зручнішою для всіх.
Ручка акселератору з коротким ходом. На сьогоднішній день це оптимальний варіант для подібного типу мотоциклів. А ось сам виконавчий механізм ми вибрали один із найкращих за зручністю регулювання і надійністю.
Важелі управління зчепленням і переднім гальмом неломайки, укорочені по довжині та з можливістю складання. На важелі зчеплення є зручний регулювальний баранець для компенсування натягу або розпуску троса. Цікаво, що важіль зчеплення складається тільки вгору. Вниз він не переміщається спеціально, щоб у разі торкання з перешкодою не позбавити водія можливості активації зчеплення (при падінні мотоцикла єдиний варіант зміщення важеля – це лише вгору, а не вниз). Дрібниця, здавалося б, але насправді це дуже важливо.

Панель приладів типова. Вона така сама, як і на інших моделях KOVI. На ній можна відстежувати обороти двигуна, швидкість та оцінювати заряд батареї. Для подібного типу мотоциклів це принцип необхідної достатності.

Передня фара має LED лампу, але повністю відмінну від модифікації ADVANCE. Світловий пучок формується п'ятьма світлодіодами. Три нижні працюють на ближньому, а два верхніх активуються при включенні далекого світла. Фара за габаритами менша ніж у ADVANCE, але діапазон охоплення та яскравість більше і вище. Покажчики повороту компактні, вузькі, герметичні світлодіодні смуги, з еластичними та рухомими кріпленнями, 12-ма лінійними світлодіодами (кожен) з дуже гарною яскравістю. Вони зарекомендували себе як найбільш практичні з-поміж різних варіантів.
Дзеркала MAX 300 відрізняються на краще від багатьох інших, тому що тильна частина корпусу напівсферична і має значну відстань до дзеркального елемента. Навіть якщо «прикласти» дзеркало про твердий елемент, ймовірність пошкодження елемента нижче, ніж у спрощених конструкцій. А ще форма дзеркала має добре охоплення , тому дозволяє краще орієнтуватися при швидкій їзді дорогами, де інтенсивність руху інших транспортних засобів вища ніж на гірських стежках.

7. Гальма
На MAX 300 встановлено гальмівну систему, повністю уніфіковану з версією на шосейних шинах MAX 300 Motard.
Попереду двопоршневий супорт із діаметром гальмівного диска 265 мм. і товщиною диска 4 мм.
Ззаду однопоршневий супорт і диск діаметром 220 мм. і товщиною диска 4 мм.

Гальмівні магістралі нині армовані - їхній основний плюс, вони м'якші і можуть згинатися на значно більші кути, ніж поліамідні. (Поліамідні гальмівні магістралі хороші. Вони мають високу термостабільність - діапазон робочих температур від -50°C до +100°C. Практично повна відсутність внутрішнього розширення і «байдужість» до впливу зовнішніх агресивних речовин забезпечать тривалість служби. Мають дуже хорошу стійкість до впливу солей, лугів, масел, паливних фракцій, УФ променів, володіють чудовими механічними властивостями до стирання, відмінною ударною в'язкістю, особливо за негативних температур. У зимовий час усередині трубок не утворюється водяний конденсат. АЛЕ! Вони будуть доречними на стрітових і дорожніх моделях, а не на ендуро, де падіння на землю і різні перепони можуть пошкодити поліамідну магістраль, і тоді її потрібно буде міняти. Тому ми пішли до більш ендурних провідників гальмівної рідини. Гальмівні колодки - варіант із вмістом максимальної кількості графіту і латуні для підвищеного тертя у фрикційній парі диск-накладка. Ця суміш краща за фрикційними властивостями при підвищенні загальної температури вузла і менше окислення пар, що труться.
А ось гальмівні колодки на MAX300 зовсім інші, ніж у ADVANCE. Використаний варіант із вмістом максимальної кількості графіту та латуні для підвищеного тертя у фрикційній парі диск-накладка. Ця суміш краще за фрикційними властивостями при підвищенні загальної температури вузла і менше окислення пари, що труться.
А ще конструкція заднього супорта 300-ї версії зазнала корисних змін. Колодка має проміжну термопластину і болт фіксації виконаний з нержавіючої сталі, щоб мінімізувати закисання рухомої частини колодки після багаторазових водяних ванн.

Зазначимо, що геометрія скоби супорта переднього гальма змінена таким чином, щоб до поверхні диска прилягала вся площа гальмівної накладки. Супорт тепер прилягає до торцевої основи диска майже повністю, а фрикційна поверхня накладки виключає часткове стирання та забезпечує максимальне фрикційне значення по всій поверхні контактного простору гальмівного диска.
Згадаємо про те, що MAX 300 у стандарті укомплектований брудозахисним кожухом переднього гальмівного диска, щоб звести до мінімуму налипання бруду та частково захистити від деформації.
8. Загальні конструктивні доповнення та особливості
У стандартній комплектації MAX 300 встановлений алюмінієвий перфорований захист двигуна, а токож мотоцикл оснащений захистом рук із алюмінієвим каркасом.
Загальна ємність збільшеного паливного бака становить 9,3 літра. Бак із поліефірного пластику, стійкого до агресивних середовищ. Пробка виконана з пластику та забезпечена клапаном для видалення надмірної пари.
Шифтер КПП зі складною опорною частиною і важіль заднього гальма виконані з алюмінію.
Випускна система обох моделей виготовлена з нержавіючої сталі. Вона максимально скорочена по довжині і не містить додаткових вигинів, а компенсацію протитиску вихлопних газів та часткове придушення пульсуючих звукових частот (при різкому скиданні або навпаки відкритті дроселя) виконує інтегрований у випускну систему компенсаційний резервуар. З точки зору звукових ефектів він ефективніший, ніж виносна колба, але на потужності мотора не відбивається ніяк - примовками, ми Вас пригощати ними не будемо. Це ніякий не "павер бомб" і не "мега бомб" - як пишуть деякі....
Також з корпусом глушника передбачено наявність роз'ємного з'єднання, яке дасть змогу розстикувати сам глушник з приймальною трубою за необхідності. Барильце глушника буде збільшеного пропускного перерізу, щоб не підтискати потік газів на виході - для чотириклапанного двигуна це має важливе значення.
Важливе доповнення: Запобіжний контур від торкання екіпіровки або мотобота з гарячою випускною трубою також передбачений. Він дасть змогу звести до мінімуму оплавлення одягу/взуття.

Модель KOVI MAX 300 пропонується до продажу з повним пакетом реєстраційних документів для отримання техпаспорта і реєстраційного номерного знака. Тобто ті, хто ще не обзавівся причепом/лафетом для перевезення, зможуть добиратися до місця призначення на самому мотоциклі дорогами.