Новинка! Модель мотоцикла Lifan CiTyR 200 New.
Новий Lifan CiTyR 200 являє собою збалансоване поєднання технологічних доповнень і перевіреної часом надійності. Початковий функціональний стиль та інший дизайн, який доповнюють нові конструктивні елементи, що роблять експлуатацію мотоцикла ще більш комфортною та безпечною. Новий потужний двигун і поліпшені характеристики трансмісії дають змогу впевнено почуватися як в інтенсивному міському трафіку, так і на заміських дорогах. Оптимізована ергономіка, правильні матеріали оздоблення та покращена динаміка забезпечують максимальний комфорт навіть під час тривалих поїздок.

Lifan CiTyR 200 - це логічний та еволюційний розвиток популярного міського мотоцикла CiTyR попередніх поколінь (2017-2024).
Під час розробки було збережено найкращі рішення минулої моделі та впроваджено значні поліпшення:
Новий двигун 165FML з робочим об'ємом 198 см3, потужністю 15,64 к.с. і 15,5 Нм крутного моменту, може забезпечити чудову динаміку і тягові характеристики в діапазоні як низьких, так і високих обертів. Мотор уже з повітряно-масляним радіатором для забезпечення ефективнішого охолодження за інтенсивної експлуатації. Повітряно-масляний радіатор розташований в оптимальному місці на рамі, забезпечуючи ефективне охолодження. Таке технічне рішення забезпечує довговічність конструкції двигуна з хорошими показниками охолодження. Підвідні трубки системи охолодження прокладено досить близько до самої рами мотоцикла, тим самим знижуючи ризик їхніх мехнічних ушкоджень, але також і на достатній відстані від високотемпературних елементів конструкції, що не мають стикатися та мати вплив нагріву на масляну систему.

У системі живлення мотоцикла застосовано карбюратор PZ30 з оптимізованими налаштуваннями, що дало змогу значно поліпшити динаміку, чуйність на газ і забезпечити рівнішу роботу двигуна в усьому діапазоні обертів.

Новий дизайн і форма глушника не тільки естетично привабливий, а й забезпечують поліпшені акустичні характеристики, роблячи звук роботи двигуна більш приємним і глибоким. Розташування глушника було змінено, його труба повернута ближче до паралелі мотоцикла, покращуючи аеродинаміку. Але головне доповнення в тому, що опір випуску в нового типу резонатора зменшено, бо двигун став більшим і налаштування його змінилися - глушник у жодному разі не повинен створювати протитиск на випуску, тому і за формою, і за пропускною здатністю він відрізняється від варіантів колишніх моделей.
Підвіска (вилка та амортизатори)
Налаштування передньої вилки і задніх амортизаторів приведені у відповідність зі зміненим розподілом центру мас (двигун новий і розташований інакше, ніж колишній), забезпечуючи вищий рівень комфорту і стабільності в різних умовах експлуатації.

Шини та диски:
Шини універсальні з вираженим протектором трохи більше позашляхового типу розмірністю 3.00-17 передні і 110/90-17 задні. Таке співвідношення розмірності коліс з шинами забезпечують комфорт в експлуатації та відмінне зчеплення з дорогою, а отже зберігає звичні характеристики відмінного керування мотоциклом і задоволення від водіння. Обода легкосплавні з червоною декоративною смугою - гарно гармонують з ниткою сидіння та логотипом назви моделі CityR.

Задні амортизатори.
Пружина зі змінною навивкою забезпечена кільцем для регулювання переднатягу. Пневнокамера заповнена інертним газом і згладжує значні коливання під час ходу стиснення. Зараз вони жорсткіші ніж були. Це дасть змогу їздити удвох на середніх нерівностях без побоювання замкнути шток на обмежувач ходу, а якщо їздити поодинці, то відчуватиметься краща стабільність керування і відсутність розгойдування.

Фара головного освітлення: Конфігурація і дизайн нової світлодіодної фари, а так само її більш низьке розташування надають мотоциклу більш естетичний і сучасний вигляд. Для поліпшення аеродинаміки і захисту водія від зустрічного вітру в штатній комплектації встановлюється додаткове вітрове скло.

Нові покажчики повороту відмінно поєднуються із загальною стилістикою мотоцикла і забезпечують чітку видимість сигналів іншим учасникам дорожнього руху.

Панель приладів: Панель повністю цифрова, з синім піксельним підсвічуванням, великими шрифтами, зручним відображенням передачі та рівня палива. Вона краще читається вдень і вночі та відповідає сучасним вимогам.

Нове сидіння вирізняється поліпшеним оздобленням із червоною прострочкою і, що важливо, зміненою формою, що значно підвищує комфорт для водіїв із високим зростом. Типовий підйом задньої частини сидіння зміщений назад на 3-4 см, даючи змогу водіям із великими антропометричними даними зручно розміщуватися за кермом, не скочуючись у бік бака та постійно соваючись у зворотному напрямку.

Гальмівна система: Переднє гальмо оснащене надійним двопоршневим супортом і армованим шлангом, забезпечуючи стабільну й ефективну роботу. Заднє гальмо має барабанну конструкцію зі зручним механічним приводом і обмежувачем ходу педалі.
Кермо та блоки керування: Кермо та блоки керування залишилися у звичній формі, забезпечуючи зручність та функціональність, до якої звикли користувачі попередніх моделей.

Підніжки зберегли надійність і зручність попередньої моделі. Важіль перемикання передач став якіснішим, з можливою складною рухомою частиною для додаткового захисту.

Додаткове штатне оснащення:
- USB-порт із силою струму 2 ампера дасть змогу заряджати телефон чи інші портативні пристрої;
- Захисна передня дуга, як і раніше, є штатним оснащенням, вона конструктивно не змінилася і не втратила функціональності як захисної (у разі падіння мотоцикла), так і функціональної - на неї встановлюють додаткові дві LED-фари, які також входять у вихідне оснащення кожного мотоцикла.
- У штатній комплектації збереглися і захисні гофри захисту пір'я передньої вилки. Бруду і пилу на наших дорогах з надлишком, а довговічність пильовиків і сальників вилки це доповнення допоможе продовжити.
Як і попередня модель Lifan СіТіАР у стандарті буде укомплектована захисною фронтальною дугою і комплектом нових LED-фар. Допфари самі по собі конструктивно виконані в повністю алюмінієвому корпусі (для максимально ефективного охолодження) і зберегли компактність. Також вони трирежимні, точніше з функцією зміни формату освітлення:
- Біле свічення, 5500K, наближене до сонячного спектру
- Жовте свічення 2800K, протитуманне світло
- Режим стробоскопа (активне моргання для привернення уваги)

Починаючи з моделей 2021 року випуску, всі мотоцикли Lifan СіТіАр оснащуються штатною кріпильною системою для бічних сумок і/або кофрів. Ця опція дуже корисна для можливостей як маленьких подорожей, так і для функціональності в експлуатації. Кронштейни зроблені зі сталевої труби і точки кріплення розташовані на силових частинах рами і задньої багажної платформи. Конструкція була розроблена інженерами Lifan, а не є стороннім продуктом. Це якісний елемент, який став стандартним атрибутом СіТіаРа.

Силовий каркас додатково забезпечений поперечною розпіркою з кутами вигину 60 градусів. Вона розташована біля бризковика, не заважає демонтажу колеса (якщо раптом потрібно) і з'єднує дві протилежні частини, щоб під час навантаження на бічний каркасний елемент не було його деформації або вигину.
А ще кронштейни виконують і захисну функцію. Якщо Ви не встановили бокові кофри/сумки, а катаєтесь без них, то в разі падіння мотоцикла, бічний задній пластик залишиться без пошкоджень, бо мотоцикл «приляже» саме на захисні кронштейни. Зверніть увагу також, що покажчик повороту знаходиться в зоні, яка захищена, але при цьому залишається відкритою для виду іншим учасникам дорожнього руху.
Графіка і пластиковий декор:
Новий пластиковий обтічник бака і бічні панелі отримали декоративні вставки і скошені лінії, що робить мотоцикл більш «міським» і енергійним.
