Оновлені колористичні варіанти моделі Shineray VXR300 модельного року 2025-го

Модифікація VXR пропонується лише на крос-шинах. Основна перевага моделі - це її збалансована комплектація та не висока ціна в парі з деякими технічними рішеннями та використанням вузлів / агрегату, що є надійним і пройшли перевірку часом.
Основні деталі конструктиву Shineray VXR300:
- Двигун збільшеного об'єму та повітряно-масляним охолодженнням з ДВОМА РАДІАТОРАМИ, для кращої стабільності термобалансу;
- Шестиступенева трасмісія;
- Карбюратор Deni в системі живлення зумовив поліпшення характеристик віддачі від двигуна збільшеного об'єму;
- Новий глушник - зараз мотоцикл буд голоснішим, але так краще для роботи двигуна зі зменшений опором на випуску;
- Змінена конструкція траверси та встановлена інверторна вилка;
- LED-фара нового зразка + сучасна кольорова панель приладів;
- Стандартним оснащенням моделі тепер стала захисна дуга.
- Усі гальмівні шланги з металевим армуванням та катафорезне покриття рами.
Особливості нового агрегату 172YMN:
По-перше, у нього дуже досить низька ступінь стиснення, всього 9.0 до 1. Трохи теорії: Теплова ефективність двигуна зростає в міру збільшення ступеня стиснення двигуна. Такі закони фізики, а саме закони термодинаміки. Відповідно, що вищий ступінь стиснення мотора, то більше він видає кінських сил і менше споживає палива. Однак високий ступінь стиснення збільшує ризик сильної детонації двигуна під час використання не дуже якісного або низькооктанового, розведеного присадками бензину. Детонація особливо активно проявляється в навантажувальних режимах на агрегат і це один із найбільш значущих шкідників збереження деталей ЦПГ, цілісності живучості самого двигуна.

У випадку з двигуном Shineray порівняно невелике форсування забезпечує йому всеїдність палива, а конструктивне доповнення у вигляді системи охолодження, що ефективно працює, впливає на збереження моторесурсу, тому навіть навантажувальні режими не будуть надмірно його нагрівати та не сприятимуть інтенсивному зносу.
По-друге, співвідношення діаметра циліндра і хід поршня в 66,4 мм від самого початку орієнтовані на необхідну наявність тяги на зоні малих і середніх обертів. Саме під цю характеристику підібрано і передавальне відношення головної пари 3,23, тобто ведуча передня зірка на 13 зубів зробить 3,23 обертів за один повний оберт веденої (задньої 42T). Але при цьому немає необхідності крутити двигун до самих верхів - максимум крутного моменту він видає в діапазоні від 5100 до 5500 об/хв-1.
Тобто вийшов такий не особливо крутильний та не супер потужний, але надійний, живучий та всеїдний (щодо палива) агрегат, який за нормального використання має дуже хороший потенціал тяги та моторесурсу. І його складно ушатати навіть якщо нагрівати під навантаженням до значних величин. А для більш логічного експлуатаційного використання в коробку додали шосту передачу, щоб не тримати агрегат постійно у високому регістрі обeртів.

Під вихідні параметри двигуна підібрані і сполучені елементи - налаштування карбюратора і системи випуску відпрацьованих газів. Тут головне не заважати роботі, а забезпечити умови максимально корисної роботи агрегату.


А для власника процес управління має бути зрозумілим, звичним і зручним. Тому всі елементи для управління виконані так, щоб сприяти цьому.

Ємність бака становить 12,8 літра, а наявність нормальної надійно закріпленої платформи багажника дасть змогу або перевозити вантаж, або закріпити багажний кофр без побоювання, що він може відірватися разом із багажником.

LED-фара забезпечена доповненнями у вигляді габаритних ліній.

Модифікація VXR пропонується лише на крос-шинах з розмірами 80/100-21 та 110/100-18.


Глушник зберіг мінімальний опір вихлопу.


У моделі VXR 300 як і в старших моделях всі найголовніші електричні ланцюги з'єднуються герметичними роз'ємами типу Pin-To-Pin. Ці елементи у такому вигляді застосовуються в автомобільній промисловості. Тепер "блукаючі контакти" та окиснення в ключових з'єднаннях електропроводки відійшли у минуле.
