UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Мотоцикл SHINERAY XY250GY-6C

Артикул XY250GY-6C grey-orange
В наявності
73 040 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Колір
В кредит
Передзвоніть мені
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Бензиновий, 4-х тактний, одноциліндровий, двоклапанний, повітряного охолодження, верхнє розташування розподільного валу (OHC) з ланцюговим приводом та балансувальним валом (тип двигуна 172FMM)
Ступінь стиснення 9,0:1
Об'єм, см3 249
Система електроживлення АКБ 12V 7А (AGM-батарея)
Система запалювання Електронне
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 19,8 /7500
Максимальний обертовий момент, Нм / об.хв. 20,2 / 5500
КПП 5-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід. Маркування ланцюга 520H
Задні гальмівні механізми Дисковий з двохпоршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 6мм.
Передні гальмівні механізми Дисковий з двохпоршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 6мм.
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором і регулюванням преднатяга пружини. Ось амортизатора з кріпленням до маятнику через прогресію
Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу з гідравлічними амортизаторами. Хід стиснення 165 мм. Діаметр пера 42 мм.
Колесні диски Обід диска з алюмінієвого сплаву, спицьований з пофарбованим ободом у чорний матовий колір
Максимальна швидкість, км./год. 115
Витрата палива л/100 км ≥3,8
Ватажопьдйомність, кг 157
Кліренс, мм 370 (мінімальний)
Розмір шин передні / задні Крос-шина KENDA, розмірності 80/100-21 – передня та 110/90-18-задня Посадковий розмір обода переднього колеса J1.60х21 DOT; заднього колеса 2,15х18 DOT. Шини з розвиненим малюнком протектора
Об'єм паливного баку, л 13
Система охолодження повітряне
Тип запуску двигуна Електростартер і кікстартер
Бак мастила в двигуні, л 1,1
Потужність двигуна від 11 до 20 к.с.
Довжина, м. 1.78
Ширина, м. 0.47
Висота, м. 0.88
Маса, кг 160
Довжина, мм. 2100
Ширина, мм. 865
Висота по сідлу, мм 860
Висота, мм 1230
Колісна база, мм 1415
Споряджена маса, кг 147

Оновлена модель мотоцикла Shineray XY250GY-6C

Ми не зупиняємось на вдосконаленнях моделі і тому мотоцикл обзавівся двома додатковими стандартними опціями:

  1. Передня фара та обтічник абсолютно нові. Сам обтічник трохи збільшився у висоту і змінив кут нахилу. Відтепер частина повітряного потоку буде відводиться на більшу висоту, ніж раніше;
  2. Покажчики повороту більш сучасні LED зразки;

3. Мотоцикл доповнився дуже потрібним більшості грязьовим захистом двигуна. Уважні побачать схожість цього атрибуту із моделлю Shineray XY250GY-6С попереднього року виготовлення. Досить тривалий період багато власників нарікали на те, що бруд з-під переднього колеса дуже "дістав" після покатушок або їзди в негоду. Дуже багато доводилося потім відмивати чи очищати. Сподіваємося, що тепер частина проблеми буде в минулому для багатьох майбутніх власників.

Нижче ми залишили матеріал, в якому докладно описані всі технічні моменти та вдосконалення, що були впроваджені в моделі починаючи з 2021 року. Всі ці зміни, як і раніше, присутні в мотоциклі.

Багато власників інформували нас про них, деякі пропонували цікаві та розумні варіанти рішень, інші просто кричали «хреново!». Протягом деякого часу ми ретельно збирали всі ці дані, відгуки, нарікання, слухали та чули про очікування змін та готували технічне завдання щодо змін для Виробника. І ось вже починаючи з моделі 2021 року ми можемо уявити результат. Ми позначимо його лише змістовними пунктами і відобразимо часткове фотографічне відображення зроблених технічних удосконалень.

4. Двигун. Тепер на моделі встановлено двигун серії VJP 172FMM, зі збільшеною поршневою групою та потужністю 19,8 кінських сил. Його справжній обсяг збільшився до чесних 249 см 3. Не 230, як було раніше, не 223, як у багатьох моделей конкурентів, які «випадково забувають це кокретизувати». Двигун у стандарті обзавівся масляним фільтром паперового типу. Ревізії зазнали і шестірні в КПП, також встановлені інші демпферні пружини кошик зчеплення. Ті, що використовуються зараз, зведуть до мінімуму опір при перемиканні і підвищать інформативність при активації тієї чи іншої передачі;

5. У симбіозі з мотором працює і новий карбюратор DENI з вакуумним клапаном, який ефективніше забезпечує паливо-повітряною сумішшю двигун на більш високих оборотах;

6. Нам вдалося повністю змінити характеристики задньої пружинно-амортизаторної стійки. Виробником нового амортизатора є компанія Yuan Shock Absorber Co.,Ltd. Цей виробник забезпечує своєю продукцією дуже багатьох виробників мото, квадро та скутерів, які входять до першої десятки китайських брендів: CFMoto, Suzuki, Wuyang-Honda, Lifan, Loncin, Zongshen, Keeway, Kymco.

Ключові зміни:

  • зменшилася кількість витків та змінилася навивка пружини. Сама пружина із сталевого прокату з іншим розрахунковим коефіцієнтом пружної деформації (для довідки: пружна деформація - це деформація, що зникає після припинення дій на тіло зовнішніх сил. При цьому елемент набуває початкових розмірів та форми).
  • Колба амортизатора має велику за обсягом внутрішню порожнину. Збільшена кількість олії та інший переріз перепускного клапана покращило характеристики демпфування;
  • Нарізка різьби, що збільшилася по довжині, на корпусі надає можливість "розпускання" пружини або навпаки вихідного більш "жорсткого" підпори - тобто діапазон регулювання збільшився

Задня підвіска втратила ті недоліки, які були раніше і набагато приємніше відпрацьовує нерівності. При цьому вона позбавлена надмірної м'якості і "не упускає мотоцикл на кістки" при завантаженні другого номера.

На фото обидва - здогадайтеся, який з них новий.

7. На всіх важелях прогресії та на поперечині рами, всередині якої проходить вісь маятника, додані прес-масляни. Цей захід дозволить суттєво спростити поповнення мастилом підшипників без повного розбирання частин підвіски.

8. Конструкція заднього гальмівного циліндра зовсім інша. Ми відмовилися від приєднання виносного бачка. Тепер ця деталь поєднує в собі механізм і резервуар для гальмівної рідини. Плюси очевидні: гігроскопічність гальмівної рідини (здатність накопичувати вологу з атмосфери) нікуди не поділася, але герметичність гальмівного циліндра дозволить продовжити її властивості на більш тривалий період. (Раніше обсяг рідини в пластиковому бачку активніше поглинав вологу), до того ж загальний обсяг системи зменшився вдвічі.

9. Задній гальмівний супорт і циліндр тепер поєднує армована гальмівна магістраль. З колишнім гумовим шлангом були випадки, коли він перетирався або розшаровувався в місцях згинів. Наразі цей момент виключений як можлива проблема.

10. На задньому важелі в місці переходу ланцюга на зірку з'явився обмежувач або «уловлювач ланцюга». Корпус деталі виконаний з алюмінію, внутрішня частина поліефірного пластику. Думаємо, що більшість із Вас знає, чим корисний цей елемент, тому переходимо до наступного пункту.

11. Ми неодноразово чули думки про зникнення контактів у з'єднаннях, що згоріли реле заряду через окислення контактів, ламп, що перегріваються, через поганий контакт з підвідними проводами. Тому в моделі XY250GY-6C 2020 модельного року змінено головний шлейф у проводці – він упакований у термостійкий діелектричний кембрик, а також усі основні контактні елементи з'єднуються новим типом герметичних електророз'ємів, які називаються PIN-TO-PIN. Ці елементи мають забезпечити належну надійність усіх ключових з'єднань. Кожен з них з герметизуючою прокладкою та щільною контактною фіксацією. Якщо згодом власник буде використовувати спеціальний спрей для контактів (він не вартий космічних грошей), він взагалі виключить появу навіть найменших проблем в електроз'єднаннях.

12. Не оминули ми і два дуже важливі елементи. Колісні диски (ободи) тепер виконані з алюмінієвого сплаву. Вони легші і не менш міцні. А шини на версії Shineray 6С Крос абсолютно інші. Виробник нової моделі покришок – KENDA. Розміри: задня 110/90-18, передня 80/100-21. Протектор має розвинені бічні частини для кращого зчеплення з пухкими поверхнями, а посилена боковина має захисний буртик, який виступає за кромку обода для часткового запобігання можливим подряпинам або ударам по дотичній.

13. Рама мотоцикла не зазнала змін, проте тепер перед фарбуванням вона проходить катафорезну обробку у спеціальній ванні. В якості зовнішнього покриття тепер застосовується емаль з додаванням пластифікатора. Покриття такою фарбою більш стійке до дрібних сколів та подряпин. Подивимося як виявить себе в експлуатації. А візуально ця фарба відрізняється вираженим глянцевим відблиском.

14. Ще однією корисною зміною стало використання всіх винтів та болтів вищої якості та підвищеної міцності. Абсолютна більшість кріпильних з'єднань на моделі 2020 має маркування 8.8 (Між міцності 830 МПа). А кілька вузлів одним з яких є кріплення двигуна. На версіях 2019 року теж були такі болти, проте їх кількість була набагато меншою. А зараз навіть найменші, які кріплять пластикові елементи лише такі.

15. Грипси на кермі також змінилися. Ті що зараз, м'якші і позбавлені багатокутних кутових ламелей (як на модифікаціях раніше) в які з часом забивався бруд і пил і губився зовнішній вигляд. А ще нові вони виготовлені з полівінілового ефіру, а не з гумопластику. Цей матеріал характеризується високою стійкістю до ультрафіолетового випромінювання, «байдужістю» до води та агресивних середовищ.

У торцевих краях керма вже передбачено отвір з різьбленням для монтажу різних варіантів захисту рук

16. А ще як вихідна батарея ми стали використовувати акумулятор фірми LEOCH. D минулого року ми випробували ці батареї на іншій моделі мотоцикла Shineray. Згодом переконалися в тому, що це гарний виріб, тому тепер він у первинній комплектації Shineray XY250GY-6C

У стандартній комплектації, як і раніше, є USB-роз'ємом, який розташований на кермі. Ось тільки ми значно змінили цей аксесуар. Багато пристроїв в аналогічному форм-факторі на багатьох моделях мотоциклів видають на гора аж 0,6-0,8 Ампера. Колишні наші варіанти, на жаль, були такими ж. Це означало, що функціональність даного зарядного пристрою насправді була ніякою. Телефони та інші гаджети не заряджалися, а розряджалися від імпульсного слаботочного підживлення. Нинішній прилад має конденсатор для генерації збільшеної сили струму завбільшки 1,8-2 Ампера. Сподіваємося, що цю функцію оцінять ті, хто стикався з проблемою раніше.

Звичайно ж, залишилася і металева платформа багажника.

Ми залишаємо інформацію фактичні відмінності між, здавалося б, схожими моделями Shineray XY250GY-6C та XY250GY-6B. Сподіваємося, що дана інформація допоможе Вам краще визначиться з вибором того мотоцикла, який задовольнить Ваші очікування:

  • Двигун моделі XY250GY-6C 2020 року випуску 172FMM, а модель XY250GY-6B оснащується двигуном 169FMM.
  • Відрізняється конструкція заднього маятника – він полегшений, спеціально для зменшення безпружинної маси та зменшення загальної ваги мотоцикла. Маятник кріпиться до рами через голчасті підшипники (як і моделі XY250GY-6B).
  • Кут установки передньої вилки відрізняється. - це зроблено спеціально для зміни характеристик керованості та плавності ходу
  • Сама вилка відрізняється по конструкції кріплень осі переднього колеса і вона м'якша за рахунок застосування інших внутрішніх пружин, також у моделі XY250GY-6C 2020 випуску встановлена модифікований задній амортизатор і пружина.
  • Конструкція бака на 6С стандартна з одним виходом і краником з положенням «резерв» можна лише перейти між половинками бака.)
  • Колісна база XY250GY-6C на 50 мм. більше ніж у XY250GY-6B
  • Висота по сідлу та профіль виконання сідла різні - XY250GY-6C більш зручний для невисоких водіїв.
  • Ергономічні моменти різні (ці показники суто індивідуальні, кому може бути виключно зручно, а кому більше сподобається на 6B)

- кут вигину рукояток керма в горизонтальній площині менше (ширина від кінця рукояті до рукояті становить 83,5 см (на XY250GY-6B - 82 см.))

- висота установки керма також відрізняється

  • У ході XY250GY-6C м'якше ніж XY250GY-6B за рахунок іншого заднього маятника, який за довжиною більший, а по вазі легший.
  • Вага XY250GY-6C приблизно на 9 кг менше, ніж XY250GY-6B Ендуро
  • Комплектація та насиченість опціями моделі XY250GY-6C вище ніж у версії XY250GY-6B
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору