UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

МОТОЦИКЛ TEKKEN 250 (2023) : Колір Помаранчевий

Артикул TEKKEN 250_2023o
В наявності
73 000 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Колір
В кредит
Передзвоніть мені
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна 171FMM Бензиновий, одноциліндровий, чотириклапанний, повітряно-олійного охолодження з окремим масляним радіатором та внутрішнім балансувальним валом (Виробник LONCIN)
Ступінь стиснення 9,6:1
Об'єм, см3 249
Система електроживлення АКБ 12V, GTX7L-BS
Система запалювання Електронне CDI.
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 24 / 7500
Максимальний обертовий момент, Нм / об.хв. 23 / 6000
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід. Безсальніковая ланцюг 520 HSC. Кількість зубів передньої і задньої зірок: 13T (сталева) / 42T (сталева).
Задні гальмівні механізми Дисковий з двохпоршневими супортом, гідравлічний.
Передні гальмівні механізми Дисковий з двохпоршневими супортом, гідравлічний.
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором і регулюванням преднатяга пружини. Ось амортизатора з кріпленням до маятнику через прогресію
Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу з діаметром пера 41 мм.
Колесні диски Алюмінієві, пофарбовані матовою емаллю
Максимальна швидкість, км./год. ≥118
Кліренс, мм 260
Розмір шин передні / задні Тип шин Dual Sport: Передня шина 110 / 90-17 / задня шіна130 / 80-17. Тип шин Cross: Передня шина 4.60-17 дюймів, задня шина 5.1-17 дюймів Посадковий розмір обода переднього колеса 2.50 × 17 DOT; заднього колеса 3.50 × 17
Об'єм паливного баку, л 14
Система охолодження повітряно-масляне
Тип запуску двигуна Електростартер
Бак мастила в двигуні, л 1,2
Споряджена маса (без урахування палива), кг 144
Рекомендоване пальне Бензин з октановим числом не менше 95
Рекомендований клас в'язкості мастила SAE 10W / 40; SAE 15W / 50 в залежності від сезонності JASO MA 2; API не нижче SG, SH Рекомендований продукт: MOTOREX Formula 4T 15W50
Потужність двигуна від 11 до 20 к.с.
Довжина, м. 1,82
Ширина, м. 0.6
Висота, м. 0.88
Маса, кг 169
Довжина, мм. 2070
Ширина, мм. 900
Висота по сідлу, мм 790 мм на типі шин Dual Sport, 810 мм на кросс-шинах
Висота, мм 1110
Колісна база, мм 1350
Споряджена маса, кг 145

Повідомляємо про оновлення та вдосконалення моделі TEKKEN 2023 модельного року.

Найбільш корисним покращенням є новий двигун виробництва LONCIN. Більш потужний агрегат відрізняється від колишнього практично всіма деталями. Єдина спільна деталь - радіатор масляного охолодження. Фактичний об'єм агрегату збільшився до 249 см3 порівняно з колишніми 223 см3 (на старому моторі).

  • Відтепер клапанний механізм вже чотириклапанний, а не двоклапанний як був раніше. Ліворуч фото нового агрегату, праворуч старого.

  • Діаметр циліндру збільшився до 71 мм, а хід поршня зменшився та становить 63 мм. Двигун тепер став більш "крутильним" і проявлятися його потужна активність буде на більш високих обертах.
  • Ступінь стиснення збільшилася, але не дуже значно - до 9.6:1, проте бензин тепер бажано ніяк не менше A-95 (у всякому разі, якщо це нормальний А-95). Щодо оливи теж є технологічне доповнення: тепер, коли температура повітря більша за 10 градусів, рекомендується стандартно використовувати напівсинтетику 10W-40 (мінералка 15W-40 відійшла в минуле), а якщо холодно, то заливати потрібно 10W-30.
  • Розподільний вал, як і раніше, один і приводить усі чотири клапани через коромисла. Заспокоювач ланцюга подовжився до максимуму і розташовується вздовж всієї довжини, щоб виключити коливання в сполученні з провідною зіркою і зменшити гучність під час роботи на середніх і високих обертах. Ще особливість - для регулювання клапанного механізму потрібно буде знімати повністю клапанну кришку - вікна, які були раніше, доступу до всіх 4 клапанів вже не нададуть. Однак кріпиться кришка всього двома болтами зверху, дає повний вільний доступ до всього механізму і забезпечена гумовою, об'ємною за профілем, прокладкою з фторкаучуковими додатками. За задумом творців міняти прокладку не потрібно буде після одноразового регулювання механізму. Має витримати більше. Подивимося, як буде в реальній експлуатації.
  • З'явився в конструкції і знімний елемент масляного фільтру (на 166-му його не було). Зручний доступ до нього знаходиться на правій кришці двигуна. Це і обслуговування зробить зручнішим, і продуктивність заміни для збереження стану агрегату поліпшить під час оновлення оливи. До речі, сам картридж фільтра паперовий.
  • Фактична потужність нового двигуна зросла до 24 к.с. з вихідних 17 конячок, які розвивав раніше варіант 166FMM.
  • Корзина зчеплення збільшилася у розмірах і розрахована на передачу збільшеного крутного моменту. На ефективність спрямовані і зміни робочих частин зчеплення: 4 фрикційні диски мають збільшену товщину 3 мм і зовнішній діаметр 101 мм кожен, а сполучені з ними провідні диски 2 мм і зовнішнім діаметром 125 мм. Ще один, п'ятий фрикційний диск, який активніше працює на етапі змикання зчеплення, має зовнішній діаметр 108 мм, щоб збільшити площу первинного зіткнення ведених і ведучих елементів. Приводний ланцюг 520-й із зіркою на 13 зубів.
  • Усі 6 ступенів коробки залишилися, але передатні числа інші, а головна передача 2,864 є більш швидкісною, ніж була на колишньому агрегаті. Кікстартер не з'явився, бо для його розміщення немає місця. Новий двигун став більшим у загальній розмірній геометрії, але за вагою майже не змінився - 34 кг. Додав лише до 600 граммів порівняно зі 166FMM.

Два додаткових нововведення з'явилися на моделі за бажаннями власників і просто активних зацікавлених:

  • алюмінієві ободи на мотоциклі замість спицьованих; спицьовані, як і раніше, є в продажу і їх можна купити окремо.
  • Усі модифікації оснащуватимуться вітровим склом. Воно пристойного розміру, темного кольору і, сподіваємося, захищатиме так, як потрібно пілоту. Кронштейни його кріплення зрозуміло теж будуть знаходиться в комплекті. Регулювання за висотою передбачено і можна буде його встановити нижче, ніж на фото (ми вибрали умовне положення, щоб було зрозуміло, що його можна підняти високо або опустити нижче - вибрати положення і для високих водіїв і для тих, чей зріст менше 170 см.).
  • А ще додано до палітри два нових кольори, один з них графітовий з оригінальними зеленми наліпками, а другий сірий, не сріблястий, а саме глибокий сірий. Взагалі, сірий колір зараз доволі популярний і багато автомобілів у нього фарбуються. Спробували ми таке забарвлення на TEKKEN і нам сподобалося. Сподіваємося, що сподобається і Вам. Фото усіх варіантів Ви можете побачити вже тут, тільки візьміть до уваги, що наживо кожен із кольорів має ефектніший вигляд, ніж на екрані. Краще дивитися на справжній екземпляр

Як і було раніше LED-фари є частиною СТАНДАРТНОЇ КОМПЛЕКТАЦІЇ. До комплекту входять дві фари додаткового світла та кнопка активації (їх можна розмістити на крашпедах, кнопка вмикання/вимикання виводиться на кермо). Фари трирежимні,

а) денне світло - працює тільки ободок навколо фари;

б) режим стробоскопа, коли основне світло вмикається/вимикається з певною частотою;

с) режим коли горить основне світло.

Tekken 250 з'явився в Україні 2020 року, наше ж знайомство з цією моделлю відбулося набагато раніше. Ще у 2017 році, на виставці, ми зацікавилися її першою версією, яка на той момент часу з'явилася у розробника в Китаї. Щоправда тоді вона була ще прототипом, але мала цікавий, свіжий вигляд і була несхожою на інших. Велика кількість деталей конструкції тодішнього прототипу була іншою, і, на наш погляд, вимагала доопрацювання. Потім розробник і зовсім призупинив подальшу роботу над прототипом, недооцінивши персперктиви розвитку. А ще через деякий час права на розробку були передані іншому заводу. Він-то і почав дошліфовувати Tekken 250. Моделі з'являлися з різними об'ємами моторів, з різними підвісками, але все не те. За останні кілька років Теккен, нарешті, дошліфували, доопрацювали, і нам, нарешті, не соромно представити його в Україні. Найцікавіше в тому, що навіть зараз Tekken в європейській омологації пропонується з двигуном повітряного охолодження з інжекторною системою живлення об'ємом 125 см3, при цьому за ціною набагато більшою, ніж у нас за 250-ку (вони є в мережі).

Мотоцикл TEKKEN 250 пропонується на покришках з більш дорожнім малюнком, так званий Dual Sport.

Dual Sport версія оснащується більш універсальними шинами: передня шина 110/90-17", задня шина 130/80-17" (варіант Cross укомплектований зубастим протектором з розмірами: передня 4.60-17 дюймів, задня 5.1-17 дюймів - така версія). Все інше, зокрема і ціна - повністю однакова.

Tekken - відокремлена модель у нашій лінійці. Вона цікава насамперед своїм опціоном, несхожим на інші моделі мотоциклів зовнішнім виглядом, розміром (мотоцикл не маленький) і деякими їздовими особливостями завдяки однаковим типорозмірам (17 дюймів) переднього і заднього коліс. Для того, щоб у Вас з'явилося більше розуміння в цьому питанні ми окреслимо основні особливості нижче за текстом, а вже детальніше у відеоогляді.

Радіатор масляного охолодження розташований досить високо, щоб звести до мінімуму ушкодження від можливих "прилітають подаруночків" з під переднього колеса під час їзди гравійним покриттям.

ПІДВІСКА: спереду вилка перевернутого типу з діаметром пера 41 мм, ззаду - моноамортизатор, який кріпиться через важелі прогресії до заднього маятника, що сприяє більшій амплітуді ходу задньої підвіски під час їзди пересіченою місцевістю.

Також ми приділили значну увагу двом замовленим, але винятково важливим опціям, що вирізняють нашу модель - це крашпеди та металевий захист двигуна.

Захист двигуна зроблено з листового металу з вигнутим перфорованим профілем, він має товщину 2,9 мм - такий точно вбереже двигун навіть від грубого впливу.

Особливість конструкції крашпедів у тому, що вони мають силовий край, який виступає далеко за зовнішні межі мотоцикла, з'єднаний з кліткою, яка обрамляє відкриті бічні частини на мотоциклі зліва і справа. Однозначні плюси в тому, що вона не ускладнює проходження повітряного потоку для обдування двигуна, а трубчастий профіль з двома кутовими укосинами (він кріпиться безпосередньо до рами) сам по собі дуже міцний і в разі падіння така силова клітка здебільшого допоможе уникнути пошкоджень пластикових облицювальних панелей і двигуна. Мінус теж є, але його не уникнути - деякі сервісні операції вимагатимуть або хорошого інструментального набору ключів (наприклад для демонтажу свічки), або потрібно буде зняти одну з половинок захисного каркаса.

Хорошим стандартним оснащенням є і повністю світлодіодна фара. На ранніх версіях моделі використовувалася звичайна лампова фара з розсіювачем. Але з урахуванням того, що загальна площа рефлектора була невеликою (вона прямокутна) дорогу фара висвітлювала дуже недобре. Новий LED-варіант розділений на дві окремі секції для ближнього і дальнього світла справляється з цим завданням набагато краще, ніж колишня фара.

Задній ліхтар двосекційний і теж на світлодіодах. Він розташований у верхній частині хвоста спеціально, щоб забезпечити помітність і позначити присутність мотоцикла на дорозі для тих, хто їде позаду.

Не стали економити ми і на покажчиках повороту. Встановили добре зарекомендували себе на деяких моделях Lifan невеликі за габаритами променеві корпусні поворотники з яскравими світлодіодними елементами. Вони і практичні, і помітні, і надійні. Гумова ніжка кріплення з хорошим радіусом вигину дозволить їм зберегти цілісність навіть у нестандартних ситуаціях.

Гальмівні механізми у моделі дискові на обох осях. Попереду двопоршневий супорт, ззаду однопоршневий. Вони залишилися без змін.

Гальмівні диски і попереду і позаду з великими прорізами для кращого самоочищення. Цей варіант ми також обрали серед кількох можливих, зокрема й завдяки шеститочковій конструкції кріплення самого гальмівного диска до маточинної частини. Він встановлюється на посилену конструкцію маточини, яка є складовою частиною ободу. Причому обід має профільовану посилену конструкцію.

До речі, хочемо розвіяти міф про "вентильовані диски" - ті, хто використовують такий термін, погано знайомі з самим поняттям. Вентильовані диски в автомобілях мають зовсім інше конструктивне виконання. Канали вентиляції розташовуються між обома фрикційними поверхнями всередині, поєднуючи конструкцію в єдине ціле. А перфорування, (тобто не "вентилювання") одинарного гальмівного диска мотоцикла насамперед спрямоване на його полегшення за вагою і більш швидке охолодження.

Конструкція приводної частини мотоцикла складається з 520-го ланцюга від виробника AFAM. Передня зірка має 13 зубів, а задня на 42. Загальна кількість ланок ланцюга - 106. Також передбачено уловлювач ланцюга, встановлений перед веденою зіркою.

У конструкції блоків управління на кермі все звичне, без особливих доповнень або надмірностей (є кнопка моргання дальнім - вона на зворотному боці лівого блоку управління).

Панель приладів має велике оцифрування покажчика швидкості, а з боків розташований покажчик рівня пального та індикатор увімкненої передачі. Шкала тахометра розташована внизу вздовж усього дисплея. Через особливості конструкції значення тахометра добре зчитуються тими, хто має зріст не менше 185 см.

До корисних стандартних доповнень відносяться і USB-порт для зарядки мобільних пристроїв, і збільшена по ширині металева платформа багажника, на якій можна розмістити великий за величиною багажний кофр.

Також ми передбачили ще кілька додаткових елементів у комплектації які теж можуть порадувати. Наклейка на бак штука не дуже дорога, але вона вже є - можна не морочитися з вибором і покупкою. Сигналізація з дистанційним запуском - не панацея від викрадення (не потрібно переоцінювати її можливості), але точно зручно заводити мотоцикл з брелока і давати йому можливість прогрітися без того, щоб йти в гараж і витрачати потім час на очікування. Варто зазначити, що рознесені подвійні розтруби вихлопної системи мають скоріше естетичне призначення. Вони глобально не впливають на "полегшення дихання" двигуна. Але зате добре доповнюють зовнішній вигляд мотоцикла і забезпечують більш низький тембр звучання.

Стилізовані під дифузори декоративні накладки окарашені в колір і забезпечені акуратною смужкою світлодіодів. Особливо ефектний вигляд мають у нічний час.

Деякої уваги заслуговує і конструкція підніжок пасажира. Зовнішня металева обойма забезпечена гумовим внутрішнім блоком. У звичайному взутті ступня ковзати не буде. А якщо пасажир екіпірований для ходьби в горах і туди вирушає разом із водієм, гумову вставку можна витягти, і залишиться металева основа з зазавубринами на зовнішніх частинах...

Саме сидіння виконано з матеріалу, що легко миється, зі структурною поверхнею. Воно не гладке і не слизьке. Така оббивка покликана мінімізувати поздовжні переміщення водія або по-простому совання по сидінню під час розгону і гальмування.

Оновлення моделі, як і раніше, заслуговує на увагу. Якщо вам сподобалася його зовнішність - найімовірніше, мало що вже зможе зупинити вас від покупки. Теккен 250 досить великий і буде зручний для людей зі зростом від 170 і вище. Крім незвичайної яскравої зовнішності ця модель вирізняється збалансованим опціоном - Теккен функціональний і зручний. Ті, хто чекають від більш потужного двигуна покращенуї динаміку та трохи збільшену швидкість, будуть задоволені.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору