UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Скутер LIFAN KPV : Колір

Артикул LIFAN KPV-grafit
Очікується
90 913 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Колір
В кредит
Передзвоніть мені
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Бензиновий, серії NBD, 4-х тактний, з інжекторною системою живлення, водяного охолодження та інтегрованою системою Start/Stop у режимі міської їзди для економії палива
Обертовий момент, Нм / об.хв. 11.5 / 5500
Об'єм, см3 150
Система електроживлення Акумуляторна батарея в штатній комплектації EFB (Enhanced Flooded Battery - посилена батарея з рідким електролітом) створювалися спеціально для системи "старт-стоп" як доступна альтернатива AGM
Система запалювання Електронне безконтактне запалення з контролем та коригуванням кута випередження запалення блоком ECU;
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 12,2/8500
КПП Безступінчастий варіатор CVT
Задні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом
Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом
Підвіска задня Телескопічна вилка перевернутого типу з гідравлічними амортизаторами
Підвіска передня Маятникова із пружинно-гідравлічним амортизатором встановленим на діагональному алюмінієвому важелі з регулюванням натягу пружини
Колесні диски Алюмінієві легкосплавні з посадковими розмірами 2.50х14 передній та 3.50-14 задній
Максимальна швидкість, км./год. ≤112
Витрата палива л/100 км ≥2,6
Ватажопьдйомність, кг 178
Кліренс, мм 135
Розмір шин передні / задні Безкамерні шини, передня розміром 100/80-R14/задня шина 120/70-R14, виробник CST
Об'єм паливного баку, л 11
Система охолодження водяне
Тип запуску двигуна Реверсивний електромотор-генератор для активації безстартерного режиму запуску двигуна в режимі Старт-Стоп
Бак мастила в двигуні, л 1,1
Споряджена маса (без урахування палива), кг 126
Рекомендоване пальне Бензин з октановим числом не менше 95. Передбачено можливість використання гарантовано якісного палива з октановим числом не нижче за RON 92.
Рекомендований клас в'язкості мастила 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетична олія для скутерних двигунів (залежно від сезонності) Специфікації: API: не нижче за SJ; JASO: MA-2
Система живлення двигуна інжектор
Довжина, м. 1.65
Ширина, м. 0.65
Висота, м. 1.2
Маса, кг 171
Довжина, мм. 1890
Ширина, мм. 760
Висота, мм 1290
Колісна база, мм 1320
Споряджена маса, кг 126

Новий скутер LIFAN KPV

*Важлива ремарка: всі моделі для українського ринку в стандарті оснащуватимуться задньою багажною платформою. За типовою заводською специфікацією це опціонне обладнання і тому поки що це не відображено на фотографіях. Але незабаром фотографії будуть актуалізовані і можна буде бачити, як виглядає стандартний багажник.

Lifan KPV – це ще один технологічний виток розвитку компанії LIFAN. Розробку моделі було розпочато ще у 2018 році. Проте новий скутер не проектувався за стандартним шаблоном технічного виробничого завдання. Спочатку створений проект постійно доповнювався новими рішеннями. Це стосувалося технології двигуна, підвіски, електронних компонентів, дизайну. Тому врешті-решт отриманий зразок виявився вже дуже збалансованим. Типова процедура конструювання пластилінового зразка, потім його втілення в залозі та подальших значних доробок/доповнень/виправлень у процесі «одруження макета» з двигуном та ходовою частиною у випадку з KPV була відкинута повністю.

На початковому етапі дизайнерські рішення було відпрацьовано за допомогою систем математичного моделювання та графічного тривимірного проектування. Причому було створено три зразки з різними відмінностями.

Після цього відділ розробки позначив всі розмірні параметри моделі, які були закладені в конструкцію не тільки рами, але і всіх пластикових, гумових, світлових, та інших елементів. Паралельно з цим технічний відділ займався створенням двигуна та інших вузлів підвіски та шасі в цілому.

Коли роботи були виконані всі ці три зміни надійшли до інженерного департаменту. І вже потім інженери детально обраховували конфігурацію та розташування частин підвіски, двигуна, елементів керування. Порівнювали це із запропонованими макетами, з'ясовували недоліки, недоліки, вносили корективи. Після цих складних перипетій та вишукувань був обраний із трьох один макет. Фішка в тому, що цей варіант був опрацьований за допомогою обчислень та графічних структур виключно всебічно, деталізовано та масштабовано. Фахівці та сучасне програмне забезпечення дозволило скоротити час розробки дуже значно. Різні департаменти виконали свою частину роботи, як це було необхідно. Вже після цього макет був втілений у пластиліні, його параметри були перевірені та зіставлені з первинними даними. Він був схвалений усіма трьома департаментами та вступив на затвердження Головної структури. Коли було отримано «добро» - його втілили в залозі та в пластиці. Причому втілили з першого разу і без будь-яких доробок переробок та змін. Фото нижче дають більш масштабне розуміння

Перші п'ять варіантів одразу вирушили на ходові різноманітні експлуатаційні випробування. На всіх чотирьох фотографіях Ви спостерігаєте один з п'яти перших прототипів. Це помітно якщо звернути увагу на плафони ліхтарів та панель приладів – вони не були доведені до серійного виробництва на той момент, оскільки проходили апробацію.

Після всіх випробувань змінили лише форму керма, перенесли електронні компоненти в інше місце для скорочення довжини проводки і, звичайно ж, підібрали налаштування підвіски та шини. Решта не зажадала змін!!!!! Ну і нарешті, з літа 2021 цього красеня вже можна купити в Україні.

Ось так, у чотирьох абзацах Ви змогли дізнатися всю історію створення KPV. Розповіли ми Вам про це для того, щоб Ви могли зрозуміти, що технології та методи сучасного конструювання знаходять своє відображення у технології та культурі виробництва LIFAN INDUSTRY GROUP. Всупереч усім чуткам про «банкрутство», «умирання», «зникнення» Lifan не тільки продовжує жити, а й випускає технічно просунуті, конкурентні новинки.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору