Модель оновленого спортивного мотоцикла LIFAN KPT200-4V модельного року 2024 з оновленим дизайном, іншою палітрою кольорів моделі, а також новим двигуном NRF з чотириклапанним механізмом газорозподілу SOHC 4V об'ємом 198 см3.
Зовнішній вигляд КПР оновився та став сучасним, агресивним і ще більш спортивним.
Модель оснащена двигуном з повністю новою чотириклапанною головкою блоку цилиндрів. Конструктивна частина газораспределительного механізму повністю відрізняється від попереднього двоклапанника. Це покоління одноциліндрового силового агрегату серії NRF SOHC з рідинним охолодженням. Потужність двигуна збільшилася до 22 к.с, а крутний момент тепер становить 20,5 Нм. Коробка передача також шестиступенева. Як ми написали в оновленій специфікації в односторонньому порядку завод виробляє тільки версію з інжектором.
Інжекторна система упорскування палива від компанії BOSCH. У кооперації з інженерами LIFAN вони змогли створити для двигуна KPR працездатне та ефективне програмне забезпечення, а також забезпечити необхідну якість та надійність усіх компонентів системи, вироблених одним з підприємств Robert Bosch GmbH.
В комплектацію моделі в якості стандартної опції встановлена антиблокувальна система гальм (ABS).
Lifan KPR має тепер новий на більш функціональний дисплей щитка приладів.
Сидіння виконане з матеріалу зі структурною поверхнею. Воно не слизьке. Така оббивка покликана мінімізувати поздовжні переміщення водія або просто ковзання по сидінню під час розгону та гальмування.