UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Спортбайк LIFAN KPR 200-4V (2025)

Артикул KPR 200 2025-1
В наявності
103 000 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Колір
В кредит
Передзвоніть мені
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Бензиновий серії NRF2, 4-х тактний, одноциліндровий, водяного охолодження, чотириклапанний з верхнім розташуванням розподільчого валу (SOHC), ланцюговим приводом та внутрішнім балансувальним валом.
Ступінь стиснення 11,8 :1
Об'єм, см3 249.6
Система електроживлення АКБ 12N9-BS
Система запалювання Електронне (CDI) + електростартер
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 27,56 / 9000
Максимальний обертовий момент, Нм / об.хв. 23,5 / 7500
КПП 6-ти ступінчаста трасмісія з багатодисковим зчепленням у масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід, посилений ланцюг CHOHO з маркуванням 520H
Задні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом та гідравлічним приводом, антиблокувальна система ABS + Motorcycle Traction Control (TCS), діаметр 220 мм.
Передні гальмівні механізми Плаваючі гальмівні диски з двопоршневим супортом і гідравлічним приводом, антиблокувальна система ABS + Motorcycle Traction Control (TCS), діаметр 300 мм.
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором, двома послідовно встановленими пружинами змінної жорсткості та можливістю регулювання переднатягу.
Підвіска передня Телескопічна вилка з прогресивними характеристиками (діаметр пера 37 мм) та гідравлічними амортизаторами
Колесні диски Алюмінієві легкосплавні, пофарбовані в чорний колір та покриті матовим лаком
Максимальна швидкість, км./год. 148
Витрата палива л/100 км ≥ 2,9
Ватажопьдйомність, кг 159
Розмір шин передні / задні 100/80-17 / 130/70-17
Об'єм паливного баку, л 14
Система охолодження водяне
Бак мастила в двигуні, л 1.3
Система живлення двигуна Инжекторна топливна система LGC-Fi, паливний насос, монофорсунка з управлінням ECU (виробник компонентів BOSCH)
Потужність двигуна від 21 до 30 к.с
Довжина, м. 1.93
Ширина, м. 0.58
Висота, м. 0.88
Маса, кг 169
Довжина, мм. 2010
Ширина, мм. 790
Висота по сідлу, мм 780
Висота, мм 1140
Колісна база, мм 1335
Споряджена маса, кг 150

Новинка! Новий спортивний мотоцикл LIFAN KPR250 модельного року 2025.

Нова модель, оновлений дизайн, палітра кольору, а також новий двигун об'ємом 249 см3 серії NRF2 з чотириклапанним механізмом газорозподілу SOHC 4V. Мотоцикл KPR 250 став більш сучасним, агресивним і ще більш спортивним, а оснащення його такими системами активної безпеки як ABS і Motorcycle Traction Control додають впевненості в експлуатації і підвищують безпеку водіння.

Силовий агрегат серії NRF250 SOHC з рідинним охолодженням та інжекторною системою впорскування палива (EFI). Потужність двигуна 27.56 л.с, а крутний момент становить 23,5 Нм.Вся конструктивна частина газорозподільного механізму двигуна NRF250 є повністю новою. Коробка передач шестиступінчаста.Удосконалена інжекторна система упорскування палива, до розробки якої були залучені фахівці компанії BOSCH. У кооперації з інженерами LIFAN вони змогли створити для двигуна KPR 250 працездатне та ефективне програмне забезпечення та надійність усіх компонентів системи.

Завдяки електронному впорскування палива (EFI) та рідинному охолодженню, мотор забезпечує плавну тягу, стабільну роботу і хорошу економічність. Середня витрата палива заявлена ​​виробником становить близько 2,9 л / 100 км, що робить мотоцикл вигідним для повсякденних поїздок.

Даний двигун NRF250 спеціально розроблявся для стрітів і спорту. Циліндр агрегату має збільшену термостабільність. Геометрія корпусної частини відрізняється від типових двигунів. Сам циліндр має різну товщину і на різній висоті - маса теж має значення і це теж враховано. Голова циліндра цікава тим, що вона складається з двох модулів – корпус і знімна внутрінка клапанного механізму і відповідно має експлуатаційно правильний доступ до клапанів для їх регулювання. Цей конструктив дуже близький до того, як робила раніше Хонда.

Двокулачковий механізм газорозподілу зміненої конструкції, полегшений коромислу пальцевого типу. Використання даної конструкції дозволило знизити інерцію маси механізму газорозподілу, забезпечити своєчасне закриття клапанів на високих швидкостях, а також прискорити об'ємно-швидкісний режим розкручування двигуна за часом і відповідно підвищити віддачу. Балансирний вал особливий і вже іншого конструктивного типу. Його форма, вага і банлансирні щоки змінилися за фізичними параметрами. Він став більш ефективним для гасіння надлишкових вібрацій, оскільки безпосередньо пов'язаний з деталлю, яка і генерує за фактом цю саму вібрацію.

Система трансмісії вдосконалена та розроблена інакше, ніж попередні. Фрикційні диски японські, болтові частини корпусної конструкції зчеплення встановлені пропорційно для розмежування діагоналей під час переміщення дисків, що максимізує повні поверхневі спряження (особливо при значному нагріванні). При цьому внутрішня частина корпусу кошика має додаткові три кронштейни жорсткості, яких раніше ніде не було. Ведучі диски виготовлені з особливого металу – при нагріванні ступінь розширення зменшена, щоб не змінювалися відповідні характеристики під час відпускання зчеплення. Штатне зчеплення здатне витримувати крутний момент на 38% більше від розрахунково-експлуатаційного для об’єму 249 куб. см.

Система охолодження. Збільшено кількість каналів у найбільш нагріваних деталях. Циркуляційний процес формується не лише насосом, а й змінними за діаметром відводами – зовнішніми, внутрішніми – та парою механічних елементів, які, залежно від тиску рідини, або збільшують власну пропускну здатність, або зменшують її. При цьому сама механіка насосної частини не стала громіздкою та складною за конструкцією, щоб зберегти надійність в експлуатації.

Системи активної безпеки:

Безпека нині не пусте питання у форматі міста. Тому в новинці KPR 250 застосовані дві активні системи безпеки:

  • двоканальна ABS у гальмівній системі на передньому та на задньому колесах.
  • Motorcycle Traction Control (TCS) - електронна система запобігання повній або частковій втраті зчеплення коліс із дорожнім покриттям. Ця система працює завдяки гідравлічному контролю процесу пробуксовки байка, що, у свою чергу, покращує керованість мотоцикла та скорочує час його розгону. Обидва аспекти є стандартними та важливими доповненнями. Монтажна схема виконавчих механізмів виконана в діагональному розташуванні на різних сторонах передньої та задньої осей, що забезпечує протилежне значення інерційності при різких захопленнях. Це особливо підкреслює зрозумілість та стабільність поведінки мотоцикла для водія.

Комплексне застосування двох систем ABS + TCS значно покращують стійкість і контроль мотоцикла та забезпечують життєво важливий захист в критичні моменти. За замовчуванням обидві системи завжди активні, але за необхідності їх можна вимкнути.

Передня вилка інверторного типу. Діаметр пера 37 мм. Класична задня підвіска із моноамартизатором.

Колісні диски на моделі KPR 250: передній диск під шину 100/80-17, задній - 130/70-17. Охочі зможуть назад встановити «140 ковзанку». Зазнали змін та гальмівних дисків – зверніть увагу на трапецієподібний профіль самого диска. Його форма зроблена такою для того, щоб його трохи полегшити (у тих місцях де немає зони тертя).

Панель приладів. Lifan KPR обзавелася новою більш сучасною і функціональною приладовою панеллю у вигляді ЖК дисплея.Як додаткова корисність присутня USB-роз'єм для підзарядки гаджетів із захисною кришечкою в стандартній комплектації. Причому зверніть увагу на те, що він розташований на фронтальній панелі щітка приладів як на фото. Таке розташування і зручно і зовсім важко його зачепити, пошкодити або поламати.

Сидіння виконане з особливого матеріалу із структурною поверхнею. Воно не слизьке. Така оббивка покликана мінімізувати поздовжні переміщення водія або ковзання по сидінню під час розгону та гальмування.

Оптика та освітлення. Вся в колі світлотехніка новинки повністю світлодіодна. Гарний дизайн ліній оптики та ефективність світлопотоку думаємо, що оціните гідно.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору