Компактний, маневрений, недорогий, але при цьому багатофункціональний і надійний задньопривідний трактор. Дозволений до експлуатації на дорогах загального користування. Має рамну компоновку, економний дизельний двигун з водяним охолодженням і електростартером, гальма барабанного типу, 2-дисковий зчеплення. Передача від двигуна на коробку передач - Кліноременная, коробка передач забезпечує 6 швидкостей переднього ходу і 2 заднього, є вал відбору потужності. P>
p> < p style = "text-align: justify;"> Конструктивні особливості: b> p>
p>
< li style = "text-align: justify;"> Розсувна передня балка (ступеневу регулювання колії) li> - Подовжені піввісь заднього моста (плавне регулювання колії) li>
- КПП комбінованого типу (3 + 1) × 2 li>
- Ручне регулювання подачі палива li>
- Гідравлічна система з плаваючим режимом роботи li>
- Окремий масляний бак для гідросистеми на правому крилі li>
- Задні гальма барабанного типу, дві педалі гальма li>
- Додатковий електрогенератор потужністю 200 Вт Li>
- Зручне розташування органів управління li>
- Повітряний фільтр контактно-масляного типу li>
- Ведучий шків з п'ятьма струмками li>
- Три клинових ременя В-3150 li>
- трьохкулачковим двухдисковое зчеплення в корпусі веденого шківа li>
- Підпружинений механізм автоматичного натягу пасової передачі li>
- Блокування диференціала заднього моста li>
- Стартер редукторного типу li>
- декомпресор li> < li style = "text-align: justify;"> Розподільник гідронавескі встановлений між сидінням і правим крилом li>
- Гідроциліндр навішування закріплений на жорсткій рамці сидіння li> ul>
p>
Комплектація: b> p>
p>