Компактний, маневрений, недорогий, але при цьому багатофункціональний і надійний задньопривідний трактор. Дозволено до експлуатації на дорогах загального користування. Має рамну компоновку, економічний дизельний двигун з водяним охолодженням і електростартером, гальма барабанного типу, 2-дисковий зчеплення. Передача від двигуна на коробку передач - Кліноременная, коробка передач забезпечує 6 швидкостей переднього ходу і 2 заднього, є вал відбору потужності. P>
b> p>
& nbsp; Конструктивні особливості: b> p>
p>
- Розсувна передня балка (ступеневу регулювання колії). li>
- Подовжені піввісь заднього моста (плавне регулювання колії). li>
- КПП комбінованого типу (3 + 1) х2. li>
- Ручне регулювання подачі палива. li>
- Гідравлічна система з плаваючим режимом роботи. li>
- Окремий масляний бак для гідросистеми на правому крилі. li>
- Задні гальма барабанного типу, дві педалі гальма. li>
- Електрогенератор потужністю 200 Вт. Li>
- Зручне розташування органів управління. Li>
- Повітряний фільтр контактно-масляного типу. < / li>
- Ведучий шків з п'ятьма струмками. li>
- Три клинових ременя В-3150. li>
- трьохкулачковим двухдисковое зчеплення, поєднане з веденим шківом. li>
- Підпружинений механізм автоматичного натягу пасової передачі. li>
- Блокування диференціала заднього моста. li>
- Стартер редукторного типу. li>
- декомпресор. li>
- Розподільник гідронавескі встановлений безпосередньо на корпусі гидронасоса, між сидінням і правим крилом. li>
- Гідроциліндр навішування закріплений на жорсткій рамці сидіння. li>
- Прес-маслянка для з мазиванія осі кріплення переднього моста. & nbsp; li> ul>
Комплектація: b> p>
p>