На етапі вибору генератора для забезпечення електроенергією будинку, квартири або роздрібної торгової точки, у будь-якої людини виникає питання про потрібну потужність електрогенераторної установки. Насправді відповідь на це питання не така проста як здається, оскільки просто скалькулювати паспортну потужність споживачів, що підключаються, недостатньо. Наприклад, двокіловатний генератор може живити або електрочайник потужністю 2 кВт, або пилосос на 1 кВт, або холодильник на 300 Вт. Чому такий розкид? Справа в тому, що опір навантаження - це складова величина, вона складається з активного, омічного і реактивного, пов'язаного ємністю і індуктивністю приладу, що зсувають різницю фаз між напругою і струмом. Для лампи розжарювання, кімнатного калорифера та інших нагрівальних приладів реактивним опором у порівнянні з активним можна знехтувати, а ось обмотки електромоторів (пилосос, м'ясорубка, вентилятори, кондиціонери) з їх високою індуктивністю дають значну різницю фаз. В результаті доводиться застосовувати поправочний коефіцієнт потужності cos φ, що характеризує споживача енергії. І це ще не все. При пуску всі електромотори споживають струм у кілька разів більший, ніж у режимі роботи. Причому якщо ротору нічого не заважає почати обертатися (пилосос, вентилятор, електродриль), то стрибок струму невеликий та нетривалий. А ось якщо двигун відразу зустрічає опір (водяний насос, лебідка, бетономішалка), то пусковий струм досягає великих значень і здатний перевищити номінальний в десятки разів. Звичайно, можна відмовитися від використання ряду споживачів у момент енергопостачання від генератора та вибрати менш потужні варіанти. А як бути в ситуації, якщо все-таки сумарне споживання більше? Саме тому фактичний розрахунок необхідних параметрів часто призводить до того, що найкращим варіантом для експлуатації буде генератор потужністю не менше 5 кВа. Саме таким варіантом для Вас може виступити модель BS6500. Будучи оснащеною 13-ти сильним двигуном (аналог HONDA GX390), об'ємом 389 см3, відповідна генераторна установка розрахована на віддачу 5,5 кВ пікової потужності. Маючи на борту 25 літрів палива, оснащення з двох розеток, блок AVR збільшеної продуктивності, «цей літак» буде справно забезпечувати Ваші електроприлади необхідною кількістю енергії. Функціональна зручність у вигляді електричного стартера та ємного акумулятора на 17А/H, дозволить здійснювати запуск без докладання особливих зусиль (простим поворотом ключа запалювання), а вищезгаданий лічильник мотогодин забезпечить Вас необхідною інформацією про необхідність обслуговування в будь-який момент часу. Чи варто згадувати про те, що використання міді як матеріал обмоток стартера і ротора і посилені елементи кріплення установки до рами є невід'ємними атрибутами зазначеної моделі, як втім, і інших варіантів виробничої лінійки MUSSTANG.
| Автоматичний регулятор напруги (AVR) На генераторах MUSSTANG встановлено сучасний автоматичний регулятор напруги, що забезпечує стабільність вихідної напруги в усьому діапазоні навантажень. Якість електроенергії генераторів, оснащених регулятором напруги, дозволяє використовувати їх для електроживлення спеціальних та побутових споживачів |
| Мідний дріт в обмотці збудження генератора У навивці обмотці збудження генераторного модуля виробництва застосовується мідний дріт, оскільки саме цей матеріал забезпечить довготривалу роботу електроустановки, стійкість до перепадів електричного навантаження, а також здатний витримувати періодичні пікові навантаження без шкоди для генератора. Також при виробничому процесі контролюється надійність кріплень полюсів до корпусу, кріплення котушок на полюсах, струмопроводів та вивідних кінців. |
| Система захисту від низького рівня олії в ДВЗ Ця аварійна система розроблена з метою запобігання пошкодженню двигуна при недостатній кількості масла в картері. При низькому рівні масла в картері загориться сигнальна лампа, і система захисту вимкне двигун, що запобігає його пошкодженню. |
| |
| Рознімання постійного струму для підключення та підзарядки зовнішнього акумулятора Генератор оснащений виходом постійного струму 12 В, який використовується в основному для заряджання автомобільних акумуляторних батарей (12 В). Клема червоного кольору є позитивною "+", чорна - негативною "-". Підключення повинне здійснюватися згідно з полярністю. |