UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Електровелосипед FADA N9

Артикул FADA N9-blue
В наявності
31 200 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Колір
В кредит
Передзвоніть мені
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Інтегрований у заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму. У конструкції двигуна застосовані алюмінієво-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo).
Тип приводу Інтегрований у заднє колесо електродвигун постійного струму. Номінальна потужність 950 Ватт, максимальна потужність 1000 Ватт. Циклічний режим змінюється за допомогою кнопок на кермі
Задні гальмівні механізми Барабанний з ручним приводом за допомогою важеля на кермі
Передні гальмівні механізми Дисковий з ручним приводом за допомогою важеля на кермі
Підвіска задня Маятникова з двома пружинно-гідравлічними амортизаторами
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами.
Колесні диски Легкосплавні, пофарбовані порошковою емаллю
Ватажопьдйомність, кг 120
Розмір шин передні / задні 3.00-10/3.00-10; безкамерні шини
Ємність акумулятору Свинцево-кислотний тяговий акумулятор 72V-20Ah. (ємність 20 Ач, напруга 12 В)
Запас ходу на електротязі, км. ≤52-60
Максимальна потужність електромотора, Вт 1000
Розрахункова кількість циклів заряду батареї ≤400
Напруга для підзарядки батареї Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті)
Тип батареї Свинцево-кислотна батарея із сумарною напругою 72 Вольта та ємністю 20 A/год. Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин
Додаткова опція Задній багажник з кофром
Макс. швидкість при русі на електротязі км / год ≤55
Довжина, м. 1.7
Ширина, м. 0.51
Висота, м. 0,83
Маса, кг 105
Довжина, мм. 1750
Ширина, мм. 710
Висота, мм 1140
Споряджена маса, кг 88

У конструкції двигуна застосована одна з найновіших технологій, яка заснована на використанні не неодимових магнітів, а алюміній-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу мають хорошу термостійкість і механічну міцність. Виливка є методом виробництва таких магнітів, що найбільш широко використовується. Вони використовуються в гальмівних системах ABS в автомобілях, язичкових контактах, датчиках та в медичному обладнанні.

Сплав AlNiCo має низку важливих характеристик:

  • низька коерцитивність
  • високий рівень залишкової індукції: магніти деяких форм можуть створювати потужні магнітні поля
  • максимальна робоча температура до 450 °C
  • складається з відносно дорогої сировини: нікелю та кобальту

Якщо висловитися зрозуміліше - найважливішим і значущим плюсом магнітів AlNiCo є довготривалістю їхньої ефективності. Електромагнітна індукція зберігається протягом декількох років без істотного зниження, а це забезпечує електромотору тривалу працездатність протягом тривалого терміну експлуатації.

Свинцево-кислотна батарея із сумарною напругою 72 Вольта та ємністю 20A/год. Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу та глибоких розрядів. Цей тип АКБ відрізняється підвищеним числом циклів заряд-розряд: понад 450 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора мають більш щільний активний матеріал, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору