UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

KOVI 250 ADVANCE (2023) : Колір

Артикул KOVI 250 ADVANCE 2023
В наявності
83 600 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
В кредит
Передзвоніть мені
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Двигун Zongshen PR250 з балансувальним валом та 6-ст КПП
Маркування 171FMM. Бензиновий, повітряного охолодження, одноциліндровий, один розподільний вал у верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC) з приводом шестипластинчастим ланцюгом, чотириклапанний механізм з роликовими штовхачами, зовнішній балансувальний вал. Суха вага двигуна 33,6 кг.
Ступінь стиснення 9,7:1
Об'єм, см3 249
Система електроживлення 12N7AL- (AGM-батарея, свинцево-кислотний тип)
Система запалювання Електронне DC-СDI. Головним джерелом живлення є аналоговий чи цифровий перетворювач напруги. Цьому запаленню не потрібна котушка, що заряджає, як у класичному варіанті CDI, напруга з бортового акумулятора перетворюється з 12В на 200-400В
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 24,5 / 7600
Максимальний обертовий момент, Нм / об.хв. 24 / 6600
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід. Посилений ланцюг AFAM A520МС2. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/43 (сталь). Кількість ланок ланцюга – 116
Задні гальмівні механізми Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 4 мм. Гальмівна магістраль із поліаміду
Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 265 мм. Товщина диска 4 мм. Гальмівна магістраль із поліаміду
Підвіска задня Задня амортизаторна стійка з регулюванням стиснення та відбою та виносним компенсаційним циліндром. Довжина 465 мм. Хід 110 мм. Полегшені, повністю алюмінієві кронштейни всіх сполучених елементів прогресії у кріпленні заднього маятникового важеля.
Підвіска передня Передня вилка з набором регулювань стиснення та відбою Загальний хід 250 мм. Довжина стійки 900 мм. Діаметр пера 41 мм. Виробник ККЕ.
Колесні диски Передній колісний диск, UNISON J1.85 х 21" (19") DOT. Задній колісний диск, UNISON J2.15х18" (16") DOT.
Максимальна швидкість, км./год. ≥109
Кліренс, мм 315 - для варіанту на шинах 21" і 18" 295 - для варіанту на шинах 19" і 16"
Розмір шин передні / задні НА ВИБІР ПРОПОНУЮТЬСЯ варіанти у двох комбінаціях: 21''/18'' і 19''/16''. ПЕРЕДНІ ШИНИ: 80/100-21 або 80/100-19 (грунтові шини з розвиненим протектором) ЗАДНІ ШИНИ: 120/90-18 або 120/90-16 (грунтові шини з розвиненим протектором)
Об'єм паливного баку, л 7,5
Бак мастила в двигуні, л 1,25
Рекомендоване пальне Бензин з октановим числом не менше 95
Система живлення двигуна Карбюратор Nibbi Racing PWK 28
Потужність двигуна від 21 до 30 к.с
Довжина, м. 1,53
Ширина, м. 0,46
Висота, м. 0,85
Маса, кг 139
Довжина, мм. 2045
Ширина, мм. 820
Висота по сідлу, мм 940 мм - для варіанту на шинах 21'' та 18'' 910 мм - для варіанту на шинах 19'' та 16''
Висота, мм 1190/1230
Колісна база, мм 1450
Споряджена маса, кг Суха вага 108 кг. Споряджена маса (з бензином та олією) - 114,8 кг

KOVI ADVANCE 2023 модельного року пропонується зі значними вдосконаленнями:

  1. Важливим для цієї версії стало використання нового чотириклапанного двигуна повітряного охолодження 171FMM, оснащеного балансувальним валом і 6-ти ступінчастою КПП. Потужність двигуна збільшиться до 24,5 к.с. У системі живлення буде використовуватися карбюратор NIBBI серії PWK32, зі збільшеним прохідним перерізом та іншими калібруваннями жиклерів. Під ці ж змінені параметри буде заточене і передавальне відношення - тепер задня зірка буде на 46 зубів. Під стать двигуну таке співвідношення забезпечить хорошу тягу в стартових (розгінних) параметрах.
  2. Конструкція рами ADVANCE змінилася. Відтепер задній підрамник буде виготовлений з алюмінієвого профілю і буде кріпитися до основної частини. Це дало змогу полегшити раму і збільшити простір для розміщення іншої конструкції повітряного фільтра. Тепер це буде поролоновий фільтрувальний елемент, легкодоступний для демонтажу, очищення та встановлення (раніше конструкція передбачала наявність зовсім іншого фільтр-боксу з паперовим фільтрувальним елементом).
  3. Змінилась і випускна система. Бочка глушника буде збільшеного пропускного перетину, щоб не зменшити спротив потіку газів на виході.

У загальну конструкцію буде внесено й інші зміни фари головного світла, конструкції підніжок водія, пластикових елементів мотоцикла (м'якша сировина PPR для поліпшення пластичності).

Трохи пізніше ми окреслимо інформацію докладніше і доповнимо фотографії новинки.

1. Двигун

Новий чотирьохклапанний агрегат повітряного охолодження 171FMM, оснащений балансувальним валом і 6-ти ступінчастою КПП

Повнооб'ємний, зі справжніми 249 см3. має:

  • Діаметр цилиндру 71 мм
  • Хід поршню 63,1 мм

Формула розрахунку робочого об'єму: V=(3,14*r*r*h)/1000= 3,14*35,5*35,5*63,1/1000=249,69 см3,

де

  • r — радиус поршню, тобто 71/2=35,5 мм
  • h — хід поршню, 63,1 мм

Порівняно з псевдо 250-ками з об'ємом 223 см3, 230 см3, 230 см3, 232 см3 з поршневою 65 мм, 66 мм, 67 мм тощо, повнооб'ємний чотириклапанник буде добре крутитися від середніх до високих обертів, і володіти свідомо кращим тяговим потенціалом у цих регістрах.

На відміну від колишнього агрегату PR250, новий двигун не "низовий", але він потужніший. Для того, щоб реалізувати весь потенціал, його можна і потрібно буде крутити активніше. Для того, щоб сама їзда на низьких не перестала бути обтяжливою, ми застосували й інший карбюратор, й інше поєднання ведучої/ведомої зірок. Сподіваємося що налаштування такого нового варіанту порадують власників оновленої модифікації.

З урахуванням дещо менших розмірів і трохи меншої маси новинок, яка становить 114,8 кг. (Kovi Advance) і 116,5 кг. (Kovi Start) з цим двигуном енергоозброєність на одиницю ваги буде кращою, ніж у колишніх варіантів. А значить, цього буде більш ніж достатньо для більшості початківців райдерів, які тільки осягають ендуро-драйв або просто хочуть час від часу їздити на природі у вільному ритмі на мотоциклі, який дасть свідомо більше можливостей, ніж звичайні цивільні версії.

На ADVANCE з новим двигуном не буде кікстартера. Ми не відмовилися від 6-ст КПП (така була і раніше на іншому двигуні і теж без кікстартера). П'ять ступенів з кіком може комусь і подобаються, але навіть якщо потім займатися самостійною творчістю з підбору інших зірок (це і час, і гроші, і зусилля), все одно не вдасться досягти пристойної максимальної швидкості без постійного перекручування двигуна на п'ятій.

Ми обрали перший варіант, тому що діапазон передавальних числі шестиступінчастої коробки ширший і він краще узгоджується з можливостями їзди в різних режимах. До того ж модель укомплектована великим 7-ми амперним акумулятором. Більш ємна батарея забезпечить можливості запуску без особливих пролем, але звісно трохи більше уваги час від часу потрібно приділяти інспекції її стану. Ну а якщо є бажання полегшити мотоцикл, шахта може прийняти і аналогічний і менший за габаритами літій-іонний варіант..

2. Рама

Моделі Start і ADVANCE за розмірними і ваговими параметрами менші, ніж старші модифікації KOVI Lite і Pro. Але при цьому вони більші, як такі моделі як Geon Terrax 250, GNS 250/300, BSE J3D і S2, KAYO T2 250 і T1 250.

Форма, геометрія і величина рами зумовлює і збільшення довжини колісної бази новинок Kovi порівняно з цими ж конкурентами.

Висота по сідлу однакова для START і для ADVANCE. Але, зрозуміло, вона різна для модифікацій на різних типорозмірах шин. Обидві версії пропонуватимуться в різношинному виконанні 21''/18'' і 19''/16'' (пізніше такий варіант буде також доступний для купівлі).

Підсумкові величини: 940 мм - висота по сідлу для варіанта на шинах 21''/18''; 910 мм - для варіанта на шинах 19''/16''. Другий варіант ми передбачили для тих, у кого зріст менше 170 см. - для них він справді буде набагато зручнішим і комфортнішим у плані посадки, контролю мотоцикла і зрозумілішим у керованості. Менше невпевненості та побоювань - більше драйву.

Конструкція рами ADVANCE змінилася. Тепер задній підрамник буде виготовлений з алюмінієвого профілю і буде кріпитися до основної частини. Це дало змогу полегшити раму та збільшити простір для розміщення іншої конструкції повітряного фільтра.

3. Шасі та підвіска

У варіанті ADVANCE підвіска більш "заряджена", ніж у STARTі. Передня вилка KKE має більше регулювань і відрізняється за характеристиками від базової версії в кращу сторону. Аналогічно виконаний і задній амортизатор. Інша пружина, інша жорсткість, більше регулювальних можливостей. Баланс налаштувань у парі з вилкою дасть змогу вибрати більше варіантів під їзду на кількох типах покриттів. Однак на обох новинках підвіска відрізняється від SZC, які ми використовуємо на старших KOVI. Але так і повинно бути, оскільки START і ADVANCE це KOVI, які виступають у більш доступному ціновому сегменті.

  • Траверсу на ADVANCE встановлено полегшену, алюмінієву (зі збільшеною товщиною і висотою передньої та нижньої обойм), виробник ККЕ. До речі, це зумовило і деякі відмінності в розташуваннях замка запалювання. На ADVANCE він у звичному місці між траверсою і панеллю приладів.
  • Задній маятниковий важіль у версії ADVANCE виготовлений з алюмінію. Він легший за сталевий на версії START. А ось важільний механізм і сполучені елементи прогресії всі виконані з алюмінію і на моделі ADVANCE і на виконанні START.Задний маятниковый рычаг в версии ADVANCE изготовлен из алюминия.
  • Конструкція уловлювача ланцюга в ADVANCE вирізняється наявністю алюмінієвої основи, усередині якої розміщена сама робоча вставка з полімерного матеріалу.
  • Передача тяги на ведуче колесо здійснюється за допомогою ланцюга AFAM A520MC2. Зірка задня кріпиться до маточини через 6-ти точкове з'єднання за допомогою внутрішніх болтів типу TORX. Розміри стандартних зірок 13 зубів передня і 46 задня. Таке поєднання зумовить кращу тягу при старті, особливо при їзді вгору.

4. Шини та ободи

На обох версіях встановлено алюмінієві ободи зі сталевими спицями. Назва торгової марки виробника - UNISON. Ці варіанти дійсно якісні вироби і не викличуть нарікань на стійкість до жорстких умов. Сталеві спиці з діаметром 3,6 мм попереду і 4 мм ззаду з'єднують обід з легкосплавною маточиною ККЕ. Причому колір маточин різниться і залежить від кольору моделі - про це ми подбали на догоду естетиці. Просто красиве поєднання, яке прикрашає мотоцикл.

Не забули і про буксатори, які теж є стандартним оснащенням.

На модифікації ADVANCE встановлено інші колісні осі - термозміцнені з конструкційної вуглецевої сталі марки 10KП. Якщо з плином часу такий варіант проявить себе з найкращого боку, ми використовуватимемо такі деталі і на інших моделях.

Розмірні параметри шин докладно відображені в таблиці. Зупинимося тільки на тому моменті, що покришка задня у варіанті 18'' має розмір 120/90-18. Вона збільшилася і за шириною, і за висотою профілю. Задня амортизаторна стійка збільшилася за довжиною ходу, тому що раніше такий розмір не можна було встановити без наслідків зіткнення з пластиком грязьового щита за максимального ходу стиснення. Розрахунки зробили, доопрацювання здійснили і тепер шина збільшеної ширини і профілю буде працювати максимально ефективно.

5. Органи управління та світлотехніка

І на START, і на ADVANCE встановлено кермо IGP перехідного діаметра 22/28. Тільки на ADVANCE конструкцію доповнено поперечною розпіркою для посилення жорсткості. Однак обидві модифікації мотоциклів у стандарті укомплектовані буферною вставкою, що оберігає від травм, разом кріплення керма.

На догоду практичності та з оглядкою на досвід райдерів, блок перемикачів з управління світлом і поворотами розміщений тільки з лівого боку і на ньому зосереджені основні кнопки. А з правого боку Ви знайдете лише окремо винесену кнопку стартера. Мінімізуємо виступаючі елементи, схильні до поломки в разі падіння.

Ручка газу з коротким ходом. На сьогоднішній день це оптимальний варіант для подібного типу мотоциклів. А ось сам виконавчий механізм ми вибрали один із найкращих за зручністю регулювання і надійністю

Ще до двох поліпшених елементів на версії ADVANCE можна віднести важелі управління зчепленням і переднім гальмом. Вони укорочені за довжиною, складаються і забезпечені регулюванням відстані від гріпси на довжину долоні. На важелі зчеплення присутній зручний регулювальний баранчик для компенсування або розпуску натягу троса.

Панель приладів присутня в комплектації обох версій. Вона така сама як і на інших моделях KOVI. Вона не зручна у швидкому зчитуванні інформації, але головне її призначення в тому, щоб можна було бачити оберти двигуна, швидкість і оцінювати заряд батареї. Для подібного типу мотоциклів - це принцип необхідної достатності.

Передню фару оновлено - п'ять діодів та інший обтічник, бо в умовах постійної тряски та вібрацій лампи з нитками розжарення довго не живуть. Загальне поліпшення переоцінювати не будемо - у цьому нам більше допоможуть відгуки майбутніх власників моделей.

Покажчики повороту як раніше - дуже компактні і вузькі, герметичні, з рухомими кріпленнями, 8-ма лінійними світлодіодами (кожен) з дуже хорошою яскравістю. Вони зарекомендували себе як найбільш практичні з-поміж різних варіантів, тому вони і входять до стандартної комплектації і START і ADVANCE.

6. Гальма

На обох версіях встановлено однакові гальмівні системи. Попереду двопоршневий супорт з діаметром гальмівного диска 265 мм і товщиною диска 4 мм. Ззаду однопоршневий супорт і диск діаметром 220 мм. і товщиною диска 4 мм..

Гальмівні магістралі виконані з поліаміду. Вони мають високу термостабільність - діапазон робочих температур від -50°C до +100°C. Практично повна відсутність внутрішнього розширення і "байдужість" до впливу зовнішніх агресивних речовин забезпечать довготривалість служби. Мають дуже хорошу стійкість до впливу солей, лугів, масел, паливних фракцій, УФ променів, володіють чудовими механічними властивостями до стирання, відмінною ударною в'язкістю, особливо за негативних температур. У зимовий час усередині трубок не утворюється водяного конденсату.

Гальмівні колодки безазбестові зі збільшеним вмістом латунної стружки для підвищеного тертя у фрикційній парі диск-накладка.

ADVANCE у стандарті укомплектований брудозахисним кожухом переднього гальмівного диска

7. Загальні конструктивні доповнення та особливості

У комплектації ADVANCE присутній алюмінієвий перфорований захист двигуна

Загальна ємність бака в обох модифікацій становить 7,5 літрів. Бак з поліефірного пластику, стійкого до агресивних середовищ. З огляду на те, що заправляти під пробку не варто, 7,1 літра - це реальний корисний об'єм, який зможе прийняти на борт мотоцикл. Пробка виконана з пластику і забезпечена клапаном для видалення надлишкових парів.

Підніжки пілота виконані з нержавіючої сталі. В них передбачений новий цікавий момент - болт регулювання статичного горизонтального нахилу. Він дозволить встановити підніжку під зміненним кутом до горизонтальної лінії. В такому положенні ії можна встановити та використовувати.

Шифтер КПП з алюмінію зі складною опорною частиною.

Випускна система обох моделей виконана з нержавіючої сталі. Бочонок глушника буде збільшеного пропускного перерізу, щоб не підтискати потік газів на виході - для чотириклапанного двигуна це має важливе значення. "Псевдоприставки powerbomb" ми позбулися, бо це був просто шматок додаткової труби (раніше ми позначили ось таку інформацію про нього: це дуже спрощена подоба резонатора Гельмгольца. Наскільки краще з ними, ніж без нього - ми не скажемо, бо не знаємо) - тепер знаємо, тому позбулися. Проте встановили компенсаційне розширення випускної труби для згладжування пульсацій потоку і більшої площі для розрядження (щоб при різкому скиданні газу не було затика на протитиску зворотного потоку). Це дійсно працює. Надбавки потужності не буде, але двигун буде "дихати трохи легше".

Передбачено наявність роз'ємного з'єднання, яке дасть змогу розстикувати сам глушник із трубою за необхідності. З'явився запобіжний дистанційний контур, щоб уникнути доторкання взуття або комбезу до гарячої труби випуску.

Усі пластикові елементи бічних панелей, переднє крило, хвіст і кожухи (захист вилки, бічні вставки) на мотоциклі виконані з поліпропілену. Ніякого крихкого ABS-пластика.

Конструкція повітряного фільтра повністю змінилася. Тепер це об'ємний, поролоновий, дрібнопористий елемент. У нього є два очевидних плюси і один мінус:

1. Дістатися до нього легше і пропускає він більший об'єм повітря за одиницю часу (порівняно з колишнім паперовим)

2. Його потрібно міняти рідше, можна помити, привести до тями і повернути назад

Мінус полягає в тому, що фільтрує він гірше (це аксіома), ніж паперовий (про це можна дізнатися чимало з мережі). Ми вислухали багато різних коментів: "навіщо таке", "це хер.....я", "міняти потрібно після покатушки одразу" тощо. Більша кількість була негативними, менша - розумними за змістом з розумінням суті. Проте, раз так хочуть покупці - ми взяли до уваги і змінили конструкцію.

І модель START і модель ADVANCE будут пропонуватися до продажу з повним пакетом реєстраційних документів для отримання техпаспорта і реєстраційного номерного знака. Тобто ті, хто ще не обзавівся причепом/лафетом для перевезення, зможуть добиратися до місця призначення на самому мотоциклі дорогами.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору