UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Мотоцикл ендуро KOVI 250 LITE HS : Колір

Артикул Kovi 250 LITE Husqvarna
Немає в наявності
102 000 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Виробник ZONGSHEN. Модель CB250-3A. Маркування 172FMM-3A. Бензиновий, з системою повітряного охолодження, одноциліндровий, один распредвал в верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC) з приводом семіпластінчатой ​​ланцюгом, двохклапанний механізм з роликовими штовхачами (рокерами). Суха вага двигуна 32 кг.
Обертовий момент, Нм / об.хв. 18/6500
Ступінь стиснення 9,25:1
Об'єм, см3 249
Система електроживлення АКБ 12V 6А / h (AGM-батарея).
Система запалювання Електронне СDI. У комплектації моделі передбачено наявність ключа запалювання для розмикання контактної ланцюга на подачу імпульсу для санкціонованого запуску двигуна (по-простому - тупо без наявності ключа в замку запалювання і просто "з ніжки" двигун
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 21 / 8500
КПП 5-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід. Безсальніковая ланцюг A520. Марка ланцюга AFAM. Кількість зубів передньої і задньої зірок: 13 (сталь) / 46 (сталь). Кількість ланок ланцюги-116L.
Задні гальмівні механізми Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 3,5 мм. Армована гальмівна магістраль
Передні гальмівні механізми Дисковий з двохпоршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,5 мм. Армована гальмівна магістраль
Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу з набором регулювань відбою і стиснення. Загальний діапазон ходу стиснення / ходу відбою 265 мм.
Колесні диски Алюмінієвий обід і сталеві спиці, Шини з розвиненим малюнком протектора. Виробник шин - YUANXING.
Максимальна швидкість, км./год. ≥97 (реальні параметри вказані з передньої зіркою 13T і задньої зіркою 46T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки і збільшенні кількості зубів передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
Кліренс, мм 310
Розмір шин передні / задні 80 / 100-21 - переднє колесо і 110 / 100-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса J1.60 х21 DOT; заднього колеса 2,15 х18 DOT. Шини з розвиненим малюнком протектора
Об'єм паливного баку, л 7.5
Тип запуску двигуна Електростартер і кікстартер
Бак мастила в двигуні, л 1.5
Рама Полеглих, прямокутна перетин, вісокоміцна сталь з Додавання хром-марганцевого сплаву
Рекомендоване пальне Бензин з октановим числом не менше 95
Рекомендований клас в'язкості мастила 15W-50 Напівсинтетичне масло для мотоциклетних двигунів.
Система живлення двигуна Карбюратор MIKUNI
Потужність двигуна від 21 до 30 к.с

KOVI 250 Lite HS. Красуня

Незважаючи на гарну синьо-білу стилізацію під відомого фінського мотовиробника, 250 Lite - самостійна, цілком бойова модель в лінійці KOVI. І слово Lite нехай не бентежить - це про вагу, а не про комплектацію.

Технічні особливості KOVI 250 Lite HS

У оновленій моделі 2021 року стоїть двигун ZONGSHEN 172FMM-A. Чотиритактний одноциліндровий двохклапанний “ воздушнік ” з верхнім розподільчим на ланцюговому приводі і роликовими штовхачами. Нарешті на 250-ки отримали балансовий вал - менше зубодробительного свербіння. При потужності в 21 л.с. і максимальними оборотами в 8500 мотор видає макс. крутний момент в 18.5 Нм на 6500 об. хв. Краща віддача потужності на низьких і середніх оборотах - ідеально для такого мотоцикла. Харчування карбюраторне, Nibbi Racing PE28. Запуск електростартер, місця під кікстартер тепер немає через появу 6 передачі в КПП. Зате крутити тепер можна щосили - дуже вже не вистачало її. Вага рухового блоку 32 кг.

Підвіска - застосовані компоненти від SZC серії Base:

  • Спереду - Вилка діаметром 43 мм, загальним ходом 259 мм і регулюваннями відбою і стиснення.
  • Позаду - 480 мм. маятник з прогресією, ходом 254 мм і возможнстью регулювань преднатяга пружини і жорсткістю відбою.

Гальма - дискова гідравліка з армованої магістраллю:

  • Перед - 2 поршня і диск 260х35 мм.
  • Зад - 1 поршень і диск 220Х35 мм.

Алюмінієві спіцованние диски, 21-18 дюймів (перед-зад), взуті в гуму з розвиненим малюнком протектора виробництва YUANXING.

Рама - сталева трубчаста “ клітина &rdquo ;. Всі пластикові деталі обваження - з гнучкого і міцного поліпропілену. Є захист картера, а ось про руках доведеться подбати самому. LED - світло і гнучкі поворотники.

Для кого KOVI 250 Lite HS?

Це - універсальний спортивний мотоцикл, якому знайдеться місце як на кросової трасі, так і на довгій прогулянці по бездоріжжю. Солідний кліренс в 320 мм і споряджений вага 117 кг - обмежень в плані доріг практично немає. Далеко поїхати не вийде - обсяг бака в 7.5 літрів не дозволить. З урахуванням відсутності кікстартера корисно стежити за рівнем заряду акумулятора, благо є вказівник. Сама панель дуже бідна, як і у всіх ендурних KOVI. Підвіска має непогані діапазони налаштувань під різні поверхні і манеру їзди. Висота по сідла 960 мм. - не для найнижчого райдера. І звичайно, головна “ фішка ” KOVI 250 LITE KT - це його двигун і нова КПП. Можна і гнати - 6 передача сприяє - і штурмувати піски та горки - низова і потужний двигун це робить чудово. Дуже універсальний апарат для любителя позашляхової їзди.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору