UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Мотоцикл ендуро KOVI 250 PRO KT : Колір

Артикул KOVI 250 PRO KT
Немає в наявності
147 200 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Виробник ZONGSHEN. Модель NC250. Маркування 177мм. Бензиновий, одноциліндровий, один распредвал в верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC), чотирьохклапанний з роликовими підшипниками в приводі механізму управління клапанами. Система водяного охолодження з рознесеними половинками радіатора + кулер. Внутрішній балансування вал. Суха вага двигуна 31 кг.
Ступінь стиснення 11,6:1
Об'єм, см3 249.6
Система електроживлення АКБ 12V 5А / h літій-іонна батарея. У комплектації моделі передбачено наявність ключа запалювання для розмикання контактної ланцюга на подачу імпульсу для санкціонованого запуску двигуна (по-простому - "тупо", без наявності ключа в замку запалювання і про
Система запалювання Електронне DC-СDI.Главним джерелом живлення схеми є аналоговий перетворювач напруги. Цьому запалювання не потрібно заряжающая котушка як в класичному варіанті CDI, напруга з бортового акумулятора перетвориться з 12В в 200-400В, що д
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 28 /9000
Максимальний обертовий момент, Нм / об.хв. 23 / 7000
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід. Безсальніковая ланцюг A520МС2. Марка ланцюга AFAM. Кількість зубів передньої і задньої зірок: 13 (сталь) / 52 (алюміній). Кількість ланок ланцюги-120L.
Задні гальмівні механізми Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC. Гальмівні колодки серії SCB (Stabil Cuprum Base). Безасбестові зі збільшеним вмістом мідної крихти
Передні гальмівні механізми Дисковий з двохпоршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,7 мм.Армірованная гальмівна магістраль. Виробник SZC. Гальмівні колодки серії SCB (Stabil Cuprum Base). Безасбестові зі збільшеним вмістом мідної крихти д
Підвіска задня Задня амортизаторная стійка SZC серії Pro з можливістю зміни преднатяга пружини а також повністю регульованими ходом стиснення і відбою. Довжина вузла в зборі 480 мм. Загальний хід стиснення / відбою 299 мм. Кріплення до маятнику здійснено через полегшени
Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу серії SZC Pro з набором регулювань відбою і стиснення. Діаметр пера 48 мм. Загальний діапазон ходу стиснення / ходу відбою 309 мм.
Колесні диски Алюмінієвий обід, маточина CNC (алюмінієвий сплав), сталеві спиці 4 дюйма (нержавіюча сталь)
Максимальна швидкість, км./год. ≥89 (реальні параметри вказані з передньої зіркою 13T і задньої зіркою 52T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки і збільшенні кількості зубів передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
Кліренс, мм 310
Розмір шин передні / задні 80 / 100-21 - переднє колесо і 110 / 90-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса J1.85 х21 DOT; заднього колеса 2,15 х18 DOT. Шини з розвиненим малюнком протектора. Виробник шин - CST.
Об'єм паливного баку, л 9
Тип запуску двигуна Електростартер і кікстартер
Бак мастила в двигуні, л 1.5
Рама Полеглих, з різнім профільнім перерізом, вісокоміцна сталь з Додавання хром-марганцевого сплаву
Рекомендоване пальне Бензин з октановим числом не менше 95
Рекомендований клас в'язкості мастила SAE 10W / 40; SAE 15W / 50 в залежності від сезонності JASO MA 2; API не нижче SN, SM, SL Рекомендований продукт: MOTOREX Cross Power 4T
Система живлення двигуна Ліцензійна копія плоскодроссельного карбюратора KEIHIN FCR MX 33
Довжина, мм. 2170
Ширина, мм. 830
Висота, мм 1285
Колісна база, мм 1465
Споряджена маса, кг 122,5 (включая 9 литров топлива в баке)

KOVI 250 PRO KT. На максималку

Ця модель увібрала все краще, що є у KOVI на базі чотиритактного двигуна об'ємом 250 к.с. У конструкції застосовані найбільш топові і дорогі (в розумному сенсі) компоненти. Мотоцикл, який з коробки не викличе питань щодо комплектації. Він готовий!

Технічні особливості KOVI 250 PRO KT

Двигун NC250 від ZONGSHEN. Один циліндр, один распредвал і 4 клапана. Рідинне охолодження, з двома радіаторами і вентилятором. Карбюратор з прискорювальних насосом KEIHIN FCR MX 35. В результаті маємо мотор не тільки більш потужний (28 к.с.) і спритний (макс 9000 об.мин.), Але і цікавий по крутний - 23 Нм на 7000. У парі з новою шестиступкой цей низовий двигун дозволяє не тільки якісно гребти по поганих дорогах (і без них) в середньому і нижньому регістрі оборотів, але і пристойно валити на швидких ділянках. Електро і кікстартер.

За підвіскою все відмінно - застосовані компоненти від SZC серіія Pro

  • Перед - перевернута вилка, діаметр 48 мм, загальний хід 309 мм і регулювання стиснення-відбою.
  • Зад - маятник з прогресією 480 мм., Загальний хід 299 мм і регулювання преднатяга пружини і жорсткості відбою.

Гальма. Дискова гідравліка з армованої магістраллю від SZC:

  • Спереду - 2 поршня і диск 260Х3.7 мм.
  • Ззаду - 1 поршень і диск 240Х3.7 мм.

Алюмінієві спіцованние диски, розмір 21-18 дюймів. Позашляхові шини з розвиненим протектором від CST

Рама - легована сталь, типу “ клітина &rdquo ;. Пластикові деталі - з міцного і гнучкого поліпропілену. У базі захист картера і рук на алюмінієвій каркасі. Вушка на траверсі для перевезення і вивішування переднього колеса. Світлодіодна оптика, поворотники на гнучких ніжках.

Для кого KOVI 250 PRO KT?

Перш за все це справжній, безкомпромісний ендуро. Для мотокросу він мало придатний через більшої ваги - 123 кг спорядженого добірного ендуро-заліза. Його завдання - їхати за всіма типами дорожнього і не дуже покриття, незважаючи на його тип, характер, кут піднесення. Цьому допомагають великі колеса, височенний кліренс в 310 мм., Величезні ходи настроюються підвісок, і звичайно шикарних тягової мотор. KOVI 250 PRO KT створений для того, що б викликаючи захоплення і отримувати море задоволення. Так, на ньому далеко не поїдеш - бак 9 літрів, але для прогулянок на 3 години більше ніж досить. Він не найшвидший, але йому особливо й не треба, так з цим можна грати шляхом зміни зірок. Приборка, як у всіх KOVI так собі. Та й висота по сідла 980 мм теж не всім підійде. Але зате він гарний і у відмінній комплектації. А ще має брата-близнюка, просто в іншому варіанті колірного виконання.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору