UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Мотоцикл ендуро KOVI 250 PRO HS : Колір

Артикул Kovi 250 PRO HS
Немає в наявності
137 112 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Виробник ZONGSHEN. Модель NC250. Маркування 177мм. Бензиновий, одноциліндровий, один распредвал в верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC), чотирьохклапанний з роликовими підшипниками в приводі механізму управління клапанами. Система водяного охолодження з рознесеними половинками радіатора + кулер. Внутрішній балансування вал. Суха вага двигуна 31 кг.
Ступінь стиснення 11,6:1
Об'єм, см3 249.6
Система електроживлення АКБ 12V 7А / h (AGM-батарея). У комплектації моделі передбачено наявність ключа запалювання для розмикання контактної ланцюга на подачу імпульсу для санкціонованого запуску двигуна (по-простому - "тупо", без наявності ключа в замку запалювання і просто "з
Система запалювання Електронне DC-СDI.Главним джерелом живлення схеми є аналоговий перетворювач напруги. Цьому запалювання не потрібно заряжающая котушка як в класичному варіанті CDI, напруга з бортового акумулятора перетвориться з 12В в 200-400В, що д
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 28 /9000
Максимальний обертовий момент, Нм / об.хв. 23 / 7000
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід. Безсальніковая ланцюг A520МС2. Марка ланцюга AFAM. Кількість зубів передньої і задньої зірок: 13 (сталь) / 52 (алюміній). Кількість ланок ланцюги-120L.
Задні гальмівні механізми Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль Виробник SZC.
Передні гальмівні механізми Дисковий з двохпоршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,7 мм.Армірованная гальмівна магістраль Виробник SZC.
Підвіска задня Задня амортизаторная стійка SZC серії Pro з можливістю зміни преднатяга пружини а також повністю регульованими ходом стиснення і відбою. Довжина вузла в зборі 480 мм. Загальний хід стиснення / відбою 299 мм. Кріплення до маятнику здійснено через полегшени
Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу серії SZC Pro з набором регулювань відбою і стиснення. Діаметр пера 48 мм. Загальний діапазон ходу стиснення / ходу відбою 309 мм.
Колесні диски Алюмінієвий обід K & K, маточина CNC (алюмінієвий сплав), сталеві спиці 4 дюйма (нержавіюча сталь)
Максимальна швидкість, км./год. ≥89 (реальні параметри вказані з передньої зіркою 13T і задньої зіркою 52T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки і збільшенні кількості зубів передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
Кліренс, мм 310
Розмір шин передні / задні 80 / 100-21 - переднє колесо і 110 / 90-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса J1.85 х21 DOT; заднього колеса 2,15 х18 DOT. Шини з розвиненим малюнком протектора. Виробник шин - CST.
Об'єм паливного баку, л 9
Тип запуску двигуна Електростартер і кікстартер
Бак мастила в двигуні, л 1.5
Рама Полеглих, з різнім профільнім перерізом, вісокоміцна сталь з Додавання хром-марганцевого сплаву
Рекомендоване пальне Бензин з октановим числом не менше 95
Рекомендований клас в'язкості мастила SAE 10W / 40; SAE 15W / 50 в залежності від сезонності JASO MA 2; API не нижче SN, SM, SL Рекомендований продукт: MOTOREX Cross Power 4T
Система живлення двигуна Ліцензійний плоскодроссельний карбюратор KEIHIN (PWK)
Потужність двигуна від 21 до 30 к.с
Довжина, мм. 2170
Ширина, мм. 830
Висота по сідлу, мм 980
Висота, мм 1285
Колісна база, мм 1465
Споряджена маса, кг 121 (включая 9 литров топлива в баке)

KOVI 250 PRO HS. Професійний інструмент

Ця модель - краще, що є у KOVI з чотиритактних моделей об'ємом 250 к.с. І справа не тільки в потужності двигуна - в конструкції застосовані ще й дорожчі компоненти. І це не Лайт на максималку, хоча б тому що двигун тут зовсім інший.

Технічні особливості KOVI 250 PRO HS

А двигун стоїть NC250 від ZONGSHEN. Один циліндр, один распредвал і 4 клапана. Головна відмінність - це рідинне охолодження, з двома радіаторами і вентилятором. Харчується карбюратором з прискорювальних насосом KEIHIN FCR MX 35. В результаті мотор вийшов не тільки більш потужним (28 к.с.) і спритним (макс 9000 об.мин.), А й цікавим по моменту - 23 Нм на 7000. А нова шестиступінчаста КПП в парі з низовим двигуном дозволяє не тільки якісно гребти по поганим покриттям в нижній і середній частині оборотів, але і так непогано навалювати на швидкісних ділянках. Є електро та кікстартер.

З підвіскою все відмінно - компоненти від SZC серії Pro

  • Спереду - Вилка-перевертень діаметром 48 мм, загальним ходом 309 мм і регулюваннями стиснення-відбою.
  • Ззаду - маятник з прогресією 480 мм., Загальний хід 299 мм і регулюванням преднатяга пружини і жорсткості відбою.

Гальма. Компоненти SZC - дискова гідравліка з армованої магістраллю:

  • Перед - 2 поршня і диск 260х3.7 мм.
  • Зад - 1 поршень і диск 240Х3.7 мм.

Все це обертає позашляхові зубасті шини від CST, 21-18 дюймів на алюмінієвих спіцованние дисках.

Рама - виготовлена ​​з легованої сталі “ клітина &rdquo ;. Всі пластикові деталі - з міцного і гнучкого поліпропілену. Є захист картера і рук на алюмінієвій каркасі. Світлодіодна оптика, включаючи поворотники на гнучких ножках.Проушіни на траверсі для перевезення і вивішування.

Що ж ти таке, KOVI 250 PRO HS?

Це - ендуро в чистому, концентрованому вигляді. Його стихія - не дорогі, а напрямки. Йому плювати на якість покриття і його нахили. Його призначення - валити по максимуму, викликаючи дикий захват і перехоплюючи подих. Величезні ходи підвісок, височенний кліренс, великі колеса і тягової знизу мотор просто несуть над будь-якою дорогою. Бак 9 літрів - не багато, але й немало. Не можна сказати, що KOVI 250 PRO HS швидкий - але цей мотоцикл не про швидкість. Він про задоволення. І плювати на не саму інформативну приборку. Також він не найлегший - майже 123 спорядженого ваги, але у його комплектації практично немає необхідності в додаткових обвісі. Чи не для низького райдера - висота по сідла 980 мм. Дана модифікація стилізована в кольоровій гамі під мотоцикли одного фінського виробника.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору