KOVI 250 PRO HS. Професійний інструмент
Ця модель - краще, що є у KOVI з чотиритактних моделей об'ємом 250 к.с. І справа не тільки в потужності двигуна - в конструкції застосовані ще й дорожчі компоненти. І це не Лайт на максималку, хоча б тому що двигун тут зовсім інший.
Технічні особливості KOVI 250 PRO HS
А двигун стоїть NC250 від ZONGSHEN. Один циліндр, один распредвал і 4 клапана. Головна відмінність - це рідинне охолодження, з двома радіаторами і вентилятором. Харчується карбюратором з прискорювальних насосом KEIHIN FCR MX 35. В результаті мотор вийшов не тільки більш потужним (28 к.с.) і спритним (макс 9000 об.мин.), А й цікавим по моменту - 23 Нм на 7000. А нова шестиступінчаста КПП в парі з низовим двигуном дозволяє не тільки якісно гребти по поганим покриттям в нижній і середній частині оборотів, але і так непогано навалювати на швидкісних ділянках. Є електро та кікстартер.
З підвіскою все відмінно - компоненти від SZC серії Pro
- Спереду - Вилка-перевертень діаметром 48 мм, загальним ходом 309 мм і регулюваннями стиснення-відбою.
- Ззаду - маятник з прогресією 480 мм., Загальний хід 299 мм і регулюванням преднатяга пружини і жорсткості відбою.
Гальма. Компоненти SZC - дискова гідравліка з армованої магістраллю:
- Перед - 2 поршня і диск 260х3.7 мм.
- Зад - 1 поршень і диск 240Х3.7 мм.
Все це обертає позашляхові зубасті шини від CST, 21-18 дюймів на алюмінієвих спіцованние дисках.
Рама - виготовлена з легованої сталі “ клітина &rdquo ;. Всі пластикові деталі - з міцного і гнучкого поліпропілену. Є захист картера і рук на алюмінієвій каркасі. Світлодіодна оптика, включаючи поворотники на гнучких ножках.Проушіни на траверсі для перевезення і вивішування.
Що ж ти таке, KOVI 250 PRO HS?
Це - ендуро в чистому, концентрованому вигляді. Його стихія - не дорогі, а напрямки. Йому плювати на якість покриття і його нахили. Його призначення - валити по максимуму, викликаючи дикий захват і перехоплюючи подих. Величезні ходи підвісок, височенний кліренс, великі колеса і тягової знизу мотор просто несуть над будь-якою дорогою. Бак 9 літрів - не багато, але й немало. Не можна сказати, що KOVI 250 PRO HS швидкий - але цей мотоцикл не про швидкість. Він про задоволення. І плювати на не саму інформативну приборку. Також він не найлегший - майже 123 спорядженого ваги, але у його комплектації практично немає необхідності в додаткових обвісі. Чи не для низького райдера - висота по сідла 980 мм. Дана модифікація стилізована в кольоровій гамі під мотоцикли одного фінського виробника.