UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

KOVI 250 START (2023) : Колір

Артикул KOVI 250 START 2023
В наявності
74 000 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
В кредит
Передзвоніть мені
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Виробник ZONGSHEN. Модель CB250-3A. Маркування 172FMM-3A. Бензиновий, з системою повітряного охолодження, одноциліндровий, один розподільний вал у верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC) з приводом семипластинчастим ланцюгом, двоклапанний механізм з роликовими штовхачами (рокерами). Суха вага двигуна 32 кг.
Ступінь стиснення 9,25:1
Об'єм, см3 249
Система електроживлення 12N7AL- (AGM-батарея, свинцево-кислотний тип)
Система запалювання Електронне СDI. У комплектації моделі передбачено наявність ключа запалення для розмикання контактного ланцюга на подачу імпульсу для санкціонованого запуску двигуна
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 21 / 8500
Максимальний обертовий момент, Нм / об.хв. 18 / 6500
КПП 5-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід. Безсальниковий ланцюг CHOHO 520HM. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/43 (сталь). Кількість ланок ланцюга – 116
Задні гальмівні механізми Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 4 мм. Гальмівна магістраль із поліаміду
Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 265 мм. Товщина диска 4 мм. Гальмівна магістраль із поліаміду
Підвіска задня Задня стійка амортизатора з можливістю зміни переднатягу пружини, а також з регулюванням жорсткості відбою. Довжина 455 мм. Загальний перебіг 100 мм.
Підвіска передня Передня вилка з регулюванням швидкості відбою. Загальний діапазон ходу стиснення/ходу відбою 230 мм. Довжина стійки 880 мм. Діаметр пера 41 мм.
Колесні диски Передній колісний диск, UNISON J1.85 х 21" (19") DOT. Задній колісний диск UNISON J2.15х18" (16") DOT.
Максимальна швидкість, км./год. ≥108
Кліренс, мм 315 - для варіанту на шинах 21" і 18", 295 - для варіанту на шинах 19" і 16"
Розмір шин передні / задні НА ВИБІР ПРОПОНУЮТЬСЯ варіанти у двох комбінаціях: 21''/18'' і 19''/16''. ПЕРЕДНІ ШИНИ: 80/100-21 або 80/100-19 (грунтові шини з розвиненим протектором) ЗАДНІ ШИНИ: 120/90-18 або 120/90-16 (грунтові шини з розвиненим протектором)
Об'єм паливного баку, л 7,5
Система охолодження повітряне
Бак мастила в двигуні, л 1,2
Рекомендоване пальне Бензин з октановим числом не менше 95
Система живлення двигуна Карбюратор Nibbi Racing PE28
Потужність двигуна від 21 до 30 к.с
Довжина, м. 1,53
Ширина, м. 0,46
Висота, м. 0,85
Маса, кг 140
Довжина, мм. 2045
Ширина, мм. 820
Висота по сідлу, мм 940 мм - для варіанту на шинах 21'' та 18'', 909 мм - для варіанту на шинах 19'' та 16''
Висота, мм 1190/1230
Колісна база, мм 1450
Споряджена маса, кг Споряджена маса (з бензином та олією) - 118,8 кг

Інформуємо про те, що модель KOVI START 2023 модельного року 2023 пропонується до продажу з декількома стандартними вдосконаленнями:

Конструкція рами START змінилася (як і на моделі ADVANCE). Відтепер задній підрамник буде виготовлений з алюмінієвого профілю і буде кріпитися до основної частини. Це дало змогу полегшити раму і збільшити простір для розміщення іншої конструкції повітряного фільтра. Тепер це буде поролоновий фільтрувальний елемент, легкодоступний для демонтажу, очищення та встановлення (раніше конструкція передбачала наявність зовсім іншого фільтр-боксу з паперовим фільтрувальним елементом).

Змінилась і випускна система. Бочка глушника буде збільшеного пропускного перетину, щоб не зменшити спротив потіку газів на виході.

У загальній конструкції були змінені: обтічник та форма рефлектору фари головного світла, конструкції підніжок водія, пластикових елементів мотоцикла (м'якша сировина PPR для поліпшення пластичності), перенесено розташування замку запалювання, змінено конфігурацію розташування кнопок керування на кермі, полегшений важель заднього гальма.

Нижче за текстом ми окреслимо інформацію докладніше і доповнимо деякими фото. Більше фото буде трохи пізніше.

1. Двигун

Агрегат від Zongshen CB250-3A. Модифікація мотора така сама, як була раніше на старшій версії Kovi 250 Lite.

Повнооб'ємний, зі справжніми 249 см3. ZS172FMM має:

  • Діаметр циліндра 72 мм
  • Хід поршня 61.4 мм

Формула розрахунку робочого обсягу: V=(3,14*r*r*h)/1000= 3,14*36*36*61,4/1000=249,86 см3,

де:

r — радіус поршня, тобто. 72/2 = 36 мм

h — хід поршня, 61.4 мм

Порівняно з псевдо 250-ками з об'ємом 223 см3, 230 см3, 230 см3, 232 см3 з поршневою 65 мм, 66 мм, 67 мм і т. п., ZS172FMM має перевірені реальністю і часом переваги, і в потужності, і в тязі, і в ресурсі, і в надійності, і в доступності запчастин.

Цей двигун «низовий», з максимумом моменту в нижньому та середньому регістрі. Його не потрібно крутити доверху, щоб отримати більше моменту на колесі. До того ж він працює в парі з карбюратором Nibbi Racing 28. Симбіоз цієї пари вже підтвердив свою життєздатність, простоту в налаштуваннях та віддачу.

Маса моделі становить 118,8 кг. (Kovi Start). З цим двигуном енергоозброєність буде достатньою для більшості райдерів-початківців, які тільки осягають ендуро-драйв або бажають час від часу колесити на природі у вільному ритмі на мотоциклі, який дасть свідомо більше можливостей, ніж звичайні цивільні версії.

На мотоциклі цей двигун розташований таким чином, щоб важіль кікстартера в крайньому положенні при спробі запуску не впирається в опорну підніжку. Тобто його можна використовувати за прямим призначенням у всьому діапазоні переміщення при запуску - несподівана перешкода (підніжка) не заважає. Сама платформа підніжки змінилася. Зараз вона має механізм регулювання куту нахилу у горизонтальній площині. Таким чином це дозволяє зафіксувати положення в тому варіанті, який більш зручний для райдера.

2. Рама

Моделі Start та ADVANCE за розмірними параметрами менші, ніж старші модифікації KOVI Lite та Pro. Але при цьому вони трохи більше, ніж такі моделі як Geon Terrax 250, BSE J3D та S2, KAYO T2 250 та T1 250.

Висота по сидінню однакова для START та ADVANCE. Але, зрозуміло, вона різна для модифікацій на типорозмірах шин. Версія KOVI START буде запропоновата в різношинному виконанні 21''/18'' і 19''/16'', причому відмінностей у ціні НЕ БУДЕ, а варіанти на шинах 21''/18'' і 19''/16'' будуть доступні до придбання одразу (на модифікації ADVANCE 19''/16'' зэявляться у продажу пізніше).

Підсумкові величини: 940 мм – висота по сідлу для варіанта на шинах 21''/18''; 909 мм - для варіанта на шинах 19''/16''. Другий варіант ми передбачили для тих, у кого зріст менше 170 см. – для них він дійсно буде набагато зручнішим і комфортнішим у плані посадки, контролю мотоцикла та зрозумілішим у керованості.

Конструкція рами START змінилася. Тепер задній підрамник буде виготовлений з алюмінієвого профілю і буде кріпитися до основної частини. Це дало змогу трохи полегшити раму та збільшити простір для розміщення іншої конструкції повітряного фільтра.

3. Шасі та підвіска

У варіанті START підвіска виконана з конструктивними відмінностями від ADVANCE, вона простіша, але не глобальна, адже обидві версії це не мотоцикли для hard-enduro. Передня вилка має тільки регулювання швидкості відбою і має діаметр пера 41 мм. Задній амортизаторна стійка має іншу, менш жорстку пружину з регулюванням переднатягу і є регулювання по жорсткості відбою. Єдина зміна - більш м'які пружини

Траверсу на START встановлено сталеву. За міцністю вона не поступається алюмінієвою, але за вагою звичайно важча. На моделі 2023 року ми змінили розташування замку запалювання. Раніше він знаходився у незвичайному місці – між баком та обоймою рульового валу. А ключ у замок вставляється з правого боку. Але власники підказали нам, що за відсутностю кнопки стоп двигуна таке розташування не було зручним. Замок справді був захищений від подшкоджень, але глушити двигун було незручно, а іноді (коли мото впав на правий бік) - складно.Тому на оновленій версії замок розташований там - де краще.

Задній маятниковий важіль у версії START сталевий штампований. Вага його звичайно більша ніж у алюмінієвого (такий на версії ADVANCE). А ось важільний механізм і пов'язані елементи прогресії все виконані з алюмінію, як і на моделі ADVANCE. А ще в нижній частині ланцюга передбачений натяжний і завзятий ролик з ПВХ. Він додатково не допускає надмірного провисання ланцюга і зводить до мінімуму "болтанку" його.

Змінилася бічна підніжка. Раніше вона була сталевою та мала не зовсім оптимальний кут нахилу. Зараз вона алюмінієва та не тільки краще виглядає, а й ліпше утримує мотоцикл в статичному положенні. Уловлювач ланцюга присутній, виконаний у вигляді деталі з полімерного матеріалу.

Передача тяги на заднє колесо здійснюється за допомогою ланцюга СHOHO 520HM. Зірка задня кріпиться до маточини через 6-ти точкове з'єднання за допомогою внутрішніх болтів типу TORX. Розміри стандартних зірок 13 зубів передня та 43 задня. Таке поєднання зумовить більш високе значення досяжної максимальної швидкості.

4. Шини та ободи

На обох версіях встановлені алюмінієві ободи зі сталевими спицями. Назва торгової марки виробника – UNISON. Ці варіанти справді якісні вироби і не викличуть нарікань на стійкість до жорстких умов. Сталеві спиці з діаметром 3,6 мм попереду і 4 мм ззаду з'єднують обід з легкосплавною маточиною ККЕ.

Не забули і про буксатори, які також є стандартним оснащенням.

На модифікації START, як і раніше, встановлені колісні осі із конструкційної вуглецевої сталі. Вони міцніші, ніж матеріали типових деталей із звичайного металу.

Розмірні параметри шин відображені в характеристиках. Зупинимося тільки на тому моменті, що покришка задня у варіанті 18'' має розмір 120/90-18 (у варіанті 16'' - 100/90). Вона збільшилася і за шириною, і за висотою профілю. Задня амортизаторна стійка збільшилася за довжиною ходу, тому що раніше такий розмір не можна було встановити без наслідків зіткнення з пластиком грязьового щита за максимального ходу стиснення. Розрахунки зробили, доопрацювання здійснили і тепер шина збільшеної ширини і профілю буде працювати максимально ефективно.

5. Органи керування та світлотехніка

На START як і на ADVANCE встановлено кермо IGP перехідного діаметра 22/28. Мотоцикл у стандарті укомплектований буферною вставкою, що оберігає від травм, разом кріплення керма.

Зараз вже є окрема клавіша "стоп-старт" двигуна + кнопка ативації електростартеру. Відтепер такий міні-блок розташований біля правої гріпси. Сподіваємось, що така конфігурація буде ліпшою та зручною для усіх. Дякуємо тим, хто робив на тому акцент інформування. Зворотній зв'язок допомагає змінюватися на краще.

Ручка акселератора із коротким ходом. На сьогодення це оптимальний варіант для такого типу мотоциклів. А ось сам виконавчий механізм ми вибрали один із найкращих за зручністю регулювання та надійності.

Важелі управління зчепленням та гальмом на START виконані з алюмінію. Важіль переднього гальма має регулювальний шток із гайкою для збільшення/зменшення відстані від грипсу на довжину долоні. На важелі зчеплення є стандартний механізм з кульковою гайкою для компенсації або розпуску натягу троса. Обидва важелі з контрнасічкою в місці можливого зламу при падінні мотоцикла.

Захист рук з алюмінієвим каркасом зберігся і, як і раніше, є стандартною комплектацією модифікації START.

Панель приладів є в комплектації обох версій. Вона така сама, як і на інших моделях KOVI. Вона не зручна у швидкому зчитуванні інформації, але головне її призначення у тому, щоб можна було бачити оберти двигуна, швидкість та оцінювати заряд батареї. Для такого типу мотоциклів - це принцип необхідної достатності.

Передня фара та обтічник змінилися на кращій варіант. Сама фара має більшу площину рефлектору та забезпечена LED лампою, має світити краще. Як завжди, загальну ефективність ми не будемо переоцінювати – у цьому нам більше допоможуть відгуки майбутніх власників моделей. Обтічник у верхньої частині крипіться за допомогою еластичних ремінців (раніше було різьбове кріплення). Це значно спростить доступ до елементів, які приховани за корпусом фари у разі необхідності.

Покажчики повороту – дуже компактні та вузькі, герметичні, з рухомими кріпленнями, 8-ма лінійними світлодіодами (кожен) з дуже гарною яскравістю. Вони зарекомендували себе як найбільш практичні з різних варіантів, тому вони і входять у стандартну комплектацію і START і ADVANCE

6. Гальма

На обох версіях встановлені однакові гальмівні системи. Попереду двопоршневий супорт з діаметром гальмівного диска 265 мм та товщиною диска 4мм. Позаду однопоршневий супорт і диск діаметром 220 мм. та товщиною диска 4 мм.

Гальмівний важіль приводу механізму заднього колеса змінився на алюмінієвий іншої форми. Це обумовлено зміною конфігурації рами та, взагалі, він має бути більш зручним для розташування ступні ноги, ніж колишній.

Гальмівні магістралі виконані з поліаміду. Вони мають високу термостабільність - діапазон робочих температур від -50°C до +100°C. Практично повна відсутність внутрішнього розширення і "байдужість" до впливу зовнішніх агресивних речовин забезпечать довготривалість служби. Мають дуже хорошу стійкість до впливу солей, лугів, масел, паливних фракцій, УФ променів, володіють чудовими механічними властивостями до стирання, відмінною ударною в'язкістю, особливо за негативних температур. У зимовий час усередині трубок не утворюється водяного конденсату.

Гальмівні безасбестові колодки зі збільшеним вмістом латунної стружки для підвищеного тертя у фрикційній парі диск-накладка.

7. Загальні конструктивні доповнення та особливості

Загальна ємність бака обох модифікацій становить 7,5 літрів. Бак із поліефірного пластику, стійкого до агресивних середовищ. З огляду на те, що заправляти під корок не варто, 7,1 літра – це реальний корисний об'єм, який зможе прийняти на борт мотоцикл. Пробка виконана з пластику та забезпечена клапаном для видалення надмірної пари.

Підніжки пілота виготовлені з нержавіючої сталі. Але зміна заднього подрамника на алюмінієвий та інший формат геометричних параметрів обумовили відстутність підніжок і для заднього пасажира. Зараз їх не має, але згодом ми додумаємо можливість їх встановлення

Шифтер КПП з алюмінію, але новий - змінилися його форма та виліт. Зараз він розташований так, щоб нога краще відчувала опорну частину. Сподіваємося, що це покращіть та полегшить зручність перемикання.

Випускна система обох модифікацій виконана з нержавіючої сталі. Бочонок глушника буде збільшеного пропускного перерізу, щоб не підтискати потік газів на виході - для чотириклапанного двигуна це має важливе значення. "Псевдоприставки powerbomb" ми позбулися, бо це був просто шматок додаткової труби (раніше ми позначили ось таку інформацію про нього: це дуже спрощена подоба резонатора Гельмгольца. Наскільки краще з ними, ніж без нього - ми не скажемо, бо не знаємо) - тепер знаємо, тому позбулися)))). Проте встановили компенсаційне розширення випускної труби для згладжування пульсацій потоку і більшої площі для розрядження (щоб при різкому скиданні газу не було затика на протитиску зворотного потоку). Це дійсно працює. Надбавки потужності не буде, але двигун буде "дихати трохи легше".

Передбачено наявність роз'ємного з'єднання, яке дасть змогу розстикувати сам глушник із трубою за необхідності.

Усі пластикові елементи бічних панелей, переднє крило, хвіст та кожухи (захист вилки, бічні вставки) на мотоциклі виготовлені з поліпропілену.

Конструкція повітряного фільтра повністю змінилася. Тепер це об'ємний, поролоновий, дрібнопористий елемент. У нього є два очевидних плюси і один мінус:

  1. Дістатися до нього легше і пропускає він більший об'єм повітря за одиницю часу (порівняно з колишнім паперовим)
  2. Його потрібно міняти рідше, можна помити, привести до тями і повернути назад

Мінус полягає в тому, що фільтрує він гірше (це аксіома), ніж паперовий (про це можна дізнатися чимало з мережі). Ми вислухали багато різних коментів: "навіщо таке", "це хер.....я", "міняти потрібно після покатушки одразу" тощо. Більша кількість була негативними, менша - розумними за змістом з розумінням суті. Проте, раз так хочуть покупці - ми взяли до уваги і змінили конструкцію

Модель укомплектована великим 7 амперним акумулятором. Більш ємна батарея дозволить значно рідше звертатися до кікстартера. Ну, а якщо є бажання полегшити мотоцикл, шахта може прийняти і аналогічний і менший за габаритами літій-іонний варіант.

І модель START і ADVANCE пропонуються до продажу з повним пакетом реєстраційних документів для отримання техпаспорту та реєстраційного номерного знака. Тобто ті, хто ще не обзавівся причепом/лафетом для перевезення, зможуть добиратися до призначення на самому мотоциклі по дорогах.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору