UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Мотоцикл ендуро KOVI 250 START : Колір

Артикул KOVI 250 START
Немає в наявності
73 600 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
  • Новою поштою по Україні
  • Самовивіз з мотосалону (м. Дніпро)

Детальніше про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною картою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Розстрочка від АТ "СЕНС БАНК"
Розстрочка на 3 місяці одноразова комісія банку – 5,26%
Розстрочка на 5 місяці одноразова комісія банку – 7,52%
Розстрочка на 10 місяці одноразова комісія банку – 13,63%
Розстрочка на 12 місяці одноразова комісія банку – 16,27%

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Характеристики
Тип двигуна Виробник ZONGSHEN. Модель CB250-3A. Маркування 172FMM-3A. Бензиновий, з системою повітряного охолодження, одноциліндровий, один распредвал в верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC) з приводом семіпластінчатой ​​ланцюгом, двохклапанний механізм з роликовими штовхачами (рокерами). Суха вага двигуна 32 кг.
Ступінь стиснення 9,25:1
Об'єм, см3 249
Система електроживлення 12N7AL- (AGM-батарея, свинцево-кислотний тип)
Система запалювання Електронне СDI. У комплектації моделі передбачено наявність ключа запалювання для розмикання контактної ланцюга на подачу імпульсу для санкціонованого запуску двигуна (по-простому - без наявності ключа в замку запалювання і просто "з ніжки" двигун не запу
Максимальна потужність, к.с /об.хв. 21 / 8500
Максимальний обертовий момент, Нм / об.хв. 18 / 6500
КПП 5-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід. Безсальніковая ланцюг 520H. Кількість зубів передньої і задньої зірок: 13 (сталь) / 43 (сталь). Кількість ланок ланцюга - 110
Задні гальмівні механізми Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 4 мм. Гальмівна магістраль з поліаміду
Передні гальмівні механізми Дисковий з двохпоршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 265 мм. Товщина диска 4 мм. Гальмівна магістраль з поліаміду
Підвіска задня Задня амортизаторная стійка з можливістю зміни преднатяга пружини, а також з регулюванням жорсткості відбою. Довжина 455 мм. Загальний хід 100 мм. Полегшені, повністю алюмінієві кронштейни всіх пов'язаних елементів прогресії в кріпленні заднього маятн
Підвіска передня Передня вилка з регулюванням швидкості відбою. Загальний діапазон ходу стиснення / ходу відбою 230 мм. Довжина стійки 880 мм. Діаметр пера 41 мм.
Колесні диски Варіант №1: Передній колісний диск, UNISON J1.85 х 21 "DOT. Обід - алюмінієвий, маточина полегшена і посилена. З встановленим буксаторів. Задній колісний диск, UNISON J2.15 х18" DOT. Обід - алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. З встановленим
Максимальна швидкість, км./год. ≥108 (реальні параметри вказані з передньої зіркою 13T і задньої зіркою 43T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки і збільшенні кількості зубів передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
Кліренс, мм 315 - для варіанту на шинах 21 '' і 18 '' 295 - для варіанту на шинах 19 '' і 16 ''
Розмір шин передні / задні НА ВИБІР ПРОПОНУЮТЬСЯ варіанти в двох комбінаціях: 21 '' / 18 '' і 19 '' / 16 ''. ПЕРЕДНІ ШИНИ: 80 / 100-21 або 80 / 100-19 (грунтові шини з розвиненим протектором) обода ЗАДНІ ШИНИ: 110 / 90-18 або 120 / 90-16 (грунтові шини з розвиненим протектором)
Об'єм паливного баку, л 7.5
Тип запуску двигуна Електростартер і кікстартер
Бак мастила в двигуні, л 1.5
Рама Полеглих, трубчаста перетин, сталева з Додавання хром-марганцевого сплаву
Рекомендоване пальне Бензин з октановим числом не менше 95
Рекомендований клас в'язкості мастила JASO MA 2; API не нижче SG, SH SAE 10W / 40; SAE 15W / 50 в залежності від сезонності, що рекомендуються: MOTOREX TOP SPEED 4T 15w50; Bardahl XTC C60 Off Road 10w-50 4T (API SM / JASO MA-MA2); Silkolene PRO 4 SX 15w50
Система живлення двигуна Карбюратор Nibbi Racing PE28
Довжина, мм. 2045
Ширина, мм. 820
Висота, мм 1190/1230
Колісна база, мм 1405
Споряджена маса, кг Сухая масса 111,5 кг. Снаряженная масса (с бензином и маслом) - 118,5 кг

KOVI 250 START. Вхід в ендуро-спорт

Мотоцикл початкового рівня, призначений для навчання позашляхової їзди і регулярного використання для невибагливого любителя. Втім - не так вже він і простий. Хоча б тому, що його серце - двигун - варто і на старших моделях. Втім - по черзі.

Технічні особливості KOVI 250 START

Мотор Zongshen CB250-3A - чотиритактний одноциліндровий “ воздушнік ” на повноцінних 250 “ кубиків &rdquo ;, має потужність 21 к.с. і 18 Нм крутного моменту на 6500 об. хв. Перш за все більш ніж достатньо для легкого, зі спорядженим вагою в 117,5 кг мотоцикла. Сам мотор найкраще себе показує в нижньому і середньому діапазоні оборотів. Харчування карбюраторне, КПП - п'ятиступінчаста, електро та кікстартер. Обсяг паливного бака 7.5 л.

Підвіска - спереду 41 мм. вилка з регулюванням відбою і загальним ходом в 230 мм., ззаду - 455 мм сталевий штампований маятник з прогресією, настройками преднатяга-відбою і ходом в 100 мм.

Гальма - гідравліка з поліамідної магістраллю, спереду - 2 поршня і диск 365х4 мм, ззаду - 1 поршень і диск 220х4 мм. Алюмінієві спіцованние диски. На вибір є комплектації з колесами 21-18 і 19-18 дюймів перед-зад.

Рама - сталева трубчаста “ клітина &rdquo ;. У конструкції багато стали - і траверса, і маятниковий важіль, що не позначається на загальній вазі мотоцикла і говорить про продуманості конструкції. Приборка дуже мізерний. Втім, свій мінімум - обороти, швидкість і заряд батареї показує, і для мотоцикла подібного класу більше і не потрібно. Оптика - вся LED, поворотники на гнучких ніжках. Захисту рук і двигуна в моделі 250 START немає. Всі пластикові елементи виконані з поліпропілену.

Для кого зроблений KOVI 250 START?

Це - ідеальний варіант для новачка, який хоче освоїти внедорожную їзду і доторкнутися до чарівного світу ендуро-спорту. Дана модель універсальна, і допоможе вибрати саме ту дисципліну, якої захочеться займатися надалі. Для покатушек на вихідних теж цілком. Тільки про ємності бака не варто забувати. Невелика вага і керованість відмінно підійдуть для відпрацювання вправ. Конструкція мінімалістично і проста, що, втім, не заважає тюнінгувати мотоцикл надалі. Підкуповує вибір з двох варіантів розмірності коліс - це дозволить підібрати свій KOVI 250 START для потрібного зростання. Використання перевірених і поширених серійних компонентів в конструкції, простота і продуманість рішень, приваблива ціна і зовнішність роблять KOVI 250 START ідеальним мотоциклом для занурення в ендуро або мотокрос.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору